Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (31773)
Kyl mä tiesin mistä niitä paristoja löytyy. Oikeesti multa oli hukassa sun silmät ja ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut todella kamalia tapahtumia ja tietynlaista epäoikeudenmukaisuuttakin jo monen vuoden ajan. Jonkinlaista helpotusta on kuitenkin vihdoin edes hieman. Elämä ei ole mennyt yhteen kuten kuvittelin sen menevän.
En tiedä mikä on mutta ajoittain tunnen ihan hyviä fiiliksiä ja osaan todellakin nauttia kun koen onnea.
Ei elämä ole helppoa eikä vaurasta mutta jotain kehitystäkin tapahtuu. Minä olen minä ja olen sinut itseni kanssa!
Se on taito olla onnellinen pienistäkin asioista.
Ei mulla ole taipumusta masennukseen vaan pikemminkin tunnen ajoittaista ahdistusta joka saattaa muuttua hyvään oloon salamana jostain ihan pienestäkin jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin oraat. Oikein hyvältä näyttää. Nyt toiveissa suotuisa talvi.
Onko syysohraa, -vehnää, ruista vai rakkauden rairuohoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas mukava saada tänään viesti kaivatulta. Vaikka sisältö olikin asiapitoinen, oli viimeiseltä riviltä luettavissa lämpöisiä tunteita
Ei minulta, sivusta
Tai siis, oon kieltäny kuvaamasta niitä ja silti kuvasit niin painu vttuun, jiille...sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen, joka ei halua, on hyvä sanoa ääneen "ettei halua, ei kiinnosta ja etsi joku toinen jota kiinnostaa".
Entä jos ei halua sanoa vaan jos kiinnostaa? Mitä silloin sanotaan?
Kenelle sanon jos juoksee karkuun? Silti aiheuttaa ongelmia, ja leikkii eksän ja sen siskon kanssa?! Jiille, irmeli, sivusta
Jollain tavalla toivoton olo iski, vaikka uskon kyllä että tämä on molemminpuolista. 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko syysohraa, -vehnää, ruista vai rakkauden rairuohoa?
Yhtä kolmesta ensimmäisestä, ja äärimmäisen taikauskoisena pidän sitä myös enteenä viimeisen onnistumisen osalta, jota myös viljelen, viljan- ja tiedonjyvien ohella.
19:59 jatkoi meikkiteemalla.
Useimmat miehet digaa
näistä molemmista puolista
omassa kullassaan.
Hän ken lie. 👋
Viikko meni että tajusin viimeisen viestisi sanoman. Otit yhteyttä viime kuussa vain ystävyys mielessäsi. Sori. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Jollain tavalla toivoton olo iski, vaikka uskon kyllä että tämä on molemminpuolista. 😢
Miksi sitten toivoton olo?
Vierailija kirjoitti:
19:59 jatkoi meikkiteemalla.
Useimmat miehet digaa
näistä molemmista puolista
omassa kullassaan.
Hän ken lie. 👋
Ei tarvita juontajaa tänne,
minä ainakaan.
Osaan lukea.
Vierailija kirjoitti:
Ei nähty kasvokkain tänään addu-hupparinen. 😑
Ei nähty😔Olet kuitenkin ajatuksissani😘
Vierailija kirjoitti:
Monelle muulle kelpaisin, mut en sulle. Miks?
Tiedät, ettei se pidä paikkaansa.
Pitäisi kehitellä jotain oikein mieluisaa urakoitavaa... 😉