Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (31222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin saaneeni sulta merkin, mutta ehkä se oli joku muu sitten.
Millaisen merkin sait?
Vanhan tutun. Ei palstalla.
Jos sanoisit itse mulle, että et halua nähdä sinua, se toimisi. Sydän särkyisi, mutta loppuisi myös unelmointi.
Sulla kuukausi enää. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Voithan tietysti antaa tzäänssejä jos siltä tuntuu! Ei voi tietää mihin tzäänssit johtaa!
Ei tässä ole mitään shäänssejä 😭 se on exän kaveri. Pilaisinko kaiken antamalla p*rsettä sille 🤯😭 En. Ei tää voi johtaa mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama alkukirjain. Soinnuttaisiin hyvin yhteen.
Soinnutaan varmaan muutenkin? -hyvin
Vierailija kirjoitti:
Jos sanoisit itse mulle, että et halua nähdä sinua, se toimisi. Sydän särkyisi, mutta loppuisi myös unelmointi.
Miksi nyt kukaan ei haluaisi itseään nähdä? Mitä muuta olet tehnyt kuin huudellut netissä ja bussissa?
Vierailija kirjoitti:
Ohoh. Haluat edelleen nähdä. Arvaan missä varmaankin haluaisit. Minusta tuntuu vain etten uskalla mennä enää mihinkään missä on paljon ihmisiä. Kävisikö se kävelyllä törmääminen yhä? Paitsi ei se kyllä onnistu. Miten se onnistuis?
No en tarkoittanut mitään hotellia, jos niin luulit. Kahvilla ois ihan kiva, mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Olet kaunis-jutut EI ole vakavampaa settiä
No se on muutos kuitenkin johonkin tiettyyn suuntaan. Ei läpänheittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohoh. Haluat edelleen nähdä. Arvaan missä varmaankin haluaisit. Minusta tuntuu vain etten uskalla mennä enää mihinkään missä on paljon ihmisiä. Kävisikö se kävelyllä törmääminen yhä? Paitsi ei se kyllä onnistu. Miten se onnistuis?
No en tarkoittanut mitään hotellia, jos niin luulit. Kahvilla ois ihan kiva, mun mielestä.
Sama asia. Ns päiväkahvittelut nimittäin. Sehän se oli mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan tietysti antaa tzäänssejä jos siltä tuntuu! Ei voi tietää mihin tzäänssit johtaa!
Ei tässä ole mitään shäänssejä 😭 se on exän kaveri. Pilaisinko kaiken antamalla p*rsettä sille 🤯😭 En. Ei tää voi johtaa mihinkään
Kysy jos se antaa persettä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😭 Haluan vaan sen läpänheiton takaisin. En mitään olet kaunis juttuja 😭🤯
Mikä olet kaunis-jutuissa häiritsee?
Ei minua naisena imartele, jos mies sanoo minua kauniiksi. Sillon se yrittää päästä vain pöksyihin.
Pidän enemmän siitä, että minua ihaillaan mukavana persoonana. Ei ulkonäköäni.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pilasit joo. Tulee fläsärit nuoruuteen kun olin säälistä yhden idiootin kaveri, ja kerran se märisi kun mies jonka kanssa sillä oli juttua ei halunnut sitä enää, kun se oli sen miehen viikon kestävän lomamatkan aikana mennyt sänkyyn jonkun sen miehen kaverin kanssa :D Että miten niin se ei muka enää halua nähdä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla hän. Ei ollut hotelli kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus tekee ihmisestä mielenvikaisen, ennalta arvaamattoman, herkästi loukkaantuvan ja joskus jopa surullisen, eikä aina osaa reagoida asioihin, niin kuin olisi viisainta tai järkevintä reagoida.
Sekin on täysin inhimillistä. Olet rohkea kun kerrot näin rehellisesti. Tämänhän voisi lukea vaikka somestakin, rohkeat uskaltavat kertoa rehellisesti ja avoimesti tunteistaan ja elämästään. Rehellisyys on viisautta ja tunteminen sekä ymmärrys syventää sitä.
En ole kyllä kertonut hänelle rehellisesti tunteistani. Enkä taidakaan kertoa, koska en jostain syystä kestä ajatusta siitä, etten kelpaa hänelle. Mun toiminta voi vaikuttaa pitkälti siitä syystä aika ristiriitaiselta ja välttelevältä.
Kannattaa kertoa niin taakkasi voi keventyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama asia. Ns päiväkahvittelut nimittäin. Sehän se oli mielessä.
Nyt tähän tuli näköjään jo joku ulkopuolinenkin vastailemaan mun puolesta
Millaisen merkin sait?