Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (31507)
Olen varaton. Kaipaan sääliänne. Jos teette lahjoituksia niin lahjoitukset tulee kirjata toimeentulotukihakemukseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen varaton. Kaipaan sääliänne. Jos teette lahjoituksia niin lahjoitukset tulee kirjata toimeentulotukihakemukseen.
Siis rahalliset tietysti, ne tilille tai käteisenä annetut. Se ei kai Kelassa haittaisi jos näin onnellinen tapahtuma sattuisi.
Otan myös työtä vastaan, osaan kaikenlaista. Tämäkin tiedoksi jos ketjussa käy työnantajia.
Lopeta toi surkea mustamaalaus jo. Asiat olisi jo selvitetty, jos et olisi jatkuvasti heittäytynyt poikkiteloin ja pistellyt omia valheitasi entisten päälle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö OF-ura lyönyt leiville? Maksoitko verot?
Vierailija kirjoitti:
Otan myös työtä vastaan, osaan kaikenlaista. Tämäkin tiedoksi jos ketjussa käy työnantajia.
Työstä kuuluu maksaa asianmukainen palkka lakia myötäillen. En vaadi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näytä hyvältä kuvissa tai videolla enkä kuulu radioonkaan. Osaan olla hiljaa ja toimia.
Oon niin rakastunut suhun. Harmi, ettet sä ole muhun.
N💜M
Vierailija kirjoitti:
Lopeta toi surkea mustamaalaus jo. Asiat olisi jo selvitetty, jos et olisi jatkuvasti heittäytynyt poikkiteloin ja pistellyt omia valheitasi entisten päälle.
https://www.seiska.fi/contact/user_tips
Linkistä voi lähettää juttuvinkin. 👆
Saa myös suositella omaan työpaikkaan jos ketjussa käy työssä käyviä henkilöitä. Muutama työpaikka on Suomessa vielä kuitenkin olemassa, toivon kipinä käryää vieläkin. Kiitos.
Voidaan myös tehdä työtä itse. Ota yhteyttä oikeissa asioissa, en tykkää paskanjauhannasta tai tyhjäntoimittamisesta. Kuulemisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei osta karvaisen juustovaon kuvia, kakkosessakin on pukamat.
Vierailija kirjoitti:
Älä siis kysele, vaadi ja odota vaan elä elämääsi rauhassa.
En kysy lupaa keneltäkään, saanko kysyä.
Toivottavasti kaivattuni sulla on ollut kiva päivä. Olen kaipaillut sinua puuhastellessani. Kaipaan varmaan koko loppuelämäni. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku olla niin typerä että netissä ruotii jotain suhdettaan. Siis puhuu täällä kohteelleen. Ja luulee vielä sen lukevan nuo oksentelut 😲
Ihmismieli yllättää aina. Harvoin positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei osta karvaisen juustovaon kuvia, kakkosessakin on pukamat.
Verot lähinnä kiinnostivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku olla niin typerä että netissä ruotii jotain suhdettaan. Siis puhuu täällä kohteelleen. Ja luulee vielä sen lukevan nuo oksentelut 😲
Ihmismieli yllättää aina. Harvoin positiivisesti.
Se on kun mikään ei yllätä eikä mikään ole ihmeellisiä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit pysyä poissa tästä keskustelusta.
Oot niin fiksu, mutta luet kommentteja, joilla ei ole mitään tekemistä kanssasi, ja tunnet olosi epämukavaksi, ja vietät aikaa kommentoimalla näitä kommentteja.
Onko vaginasi märkä?
Onko peniksesi erektio?
Etkö kestä nähdä muiden puhuvan rakkaudesta? 💔
Puhu jossain muualla harhainen yksinkertainen ihminen!!
Vaginani on innoissaan sohvaperunoista
Lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaivattuni sulla on ollut kiva päivä. Olen kaipaillut sinua puuhastellessani. Kaipaan varmaan koko loppuelämäni. Huoh!
Ei tarvi kaivata. Korkkaa se perjantaipullo ja ota yhteyttä. Kainalopaikka on valmiina 😘
Sitä minäkin vähän kyllä kaipaisin. Kaikki meni, edes tuhkat eivät jääneet kotiini. Puhdistan pölyjäkin vielä päivittäin.