Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (30616)

Vierailija
30281/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se nainen olla kaikkea tuota? Vai väitätkö että itse olet täydellinen ja sinulla on vain positiivisia puolia?!

Eihän tuosta nyt oikein ottanut selvää oliko tuo avaus joku oma kuvaus itsestään tai jostain muusta kuin itsestään.

Vierailija
30282/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistot lohduttaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30283/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin sun olevan voimakas, mutta lempeä. Älykäs, mutta silti hauska.

Oletkin ilkeä ja pahantahtoinen. Kuin jättikokoinen nainen. Jotenkin pettynyt omasn itseen. En vaan osaa nähdä ihmisiä.

Silmät ovat nyt kuitenkin auki.

Avaa vähän tätä. Miten niin ja mistä niin päättelet?

No hän on pettynyt johonkin mieheen, joten pilkkaa sitä sitten naiseksi. Pitää ilmeisesti ilkeyttä ja pahantahtoisuutta nimenomaan naisellisena piirteenä. Fresh! Luultavasti ansaittua. 

Vierailija
30284/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muistot lohduttaa 

Entäs, kun iskee dementia eikä muista. Ootko sitten lohduton?

Vierailija
30285/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

muistot lohduttaa 

Entäs, kun iskee dementia eikä muista. Ootko sitten lohduton?

Niin vanha kuin sinulla voi olla tämä ongelma

Vierailija
30286/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muistot lohduttaa 

En tiedä onko uskonto sulle kuinka tärkeää, mutta itse ajattelen että myös Jeesus. Miten voikin noin lyhyessä ajassa kiintyä toiseen tuollai?

😭

Vierailija
30287/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänköhän me koskaan, pohdituttaa. Mitäköhän kaivattu sanois, jos ehdottaisin näkemistä. Olis kyllä noloa, jos oisin kuvitellut kaiken. Kun mullehan usein tapahtuu niin. En oo ollut kovin onnekas ihmissuhteissa.

Ehdota ihmeessä, sanoisin kyllä!

Mahdatkohan lainkaan olla mun kaivattukaan.

Kiusottelisen sua niin paljon et oisit niin märkänä, et kerjäisit mut vierelles.

No sepäs olisikin jotain, kun olen mies! 

Vierailija
30288/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistoja ei voi viedä kukaan, vaikka olet mennyt <3

Vierailija
30289/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😚🤗🏀..

Vierailija
30290/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muistoja ei voi viedä kukaan, vaikka olet mennyt <3

Haluatko pelotella?

Vierailija
30291/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kaipausviestiä yhdellä iskulla 

Soitellaanko parin viikon päästä, kun kiireet vähän hellittää? Laitan sulle viestiä, niin ehdota sitten. Ikävä. (ei kannata omia) 

Varmaan sullekin laitan jossain vaiheessa viestiä, vaikka olenkin melkein aina se, joka aloittaa ja siksi tämä yhteynpito ei pysy. Luulen, että olet vain semmoinen, joka ei ota yhteyttä ilman asiaa, mutta se tekee tästä niin vaikeaa. Olet mulle tosi tärkeä ihminen, vaikken sitä pysty tässä tilanteessa sanomaan. Pystyt varmasti sen minusta kuitenkin tuntemaan, luota siihen. Kaipaan meidän yhteyttä ja läppää, ja sitä kuplaa missä unohdetaan muut. Se on jotain, mitä en ole kokenut muiden kanssa. Vain muutama on päässyt edes lähelle. Nähtäispä joskus jossain missä ei olis muita, niin se ei haittais ketään. (tämän saa omia, jos osuu)

Vierailija
30292/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halua sua ja sut.

-A

Vierailija
30293/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä herätti kaivatussasi ensin huomiota?

Se miten hän katseli minua. 

Havahduin siihen, että hän tuijotti kauempaa. Sivusta.

Vierailija
30294/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, huomaatko mut, kun automme ajavat toisiamme kohti?

Vierailija
30295/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halua sua ja sut.

-A

Sama juttu, jos olet ihana A-mies. :D

t. J-nainen

Vierailija
30296/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitellaanko parin viikon päästä, kun kiireet vähän hellittää? Laitan sulle viestiä, niin ehdota sitten. Ikävä. (ei kannata omia) 

Varmaan sullekin laitan jossain vaiheessa viestiä, vaikka olenkin melkein aina se, joka aloittaa ja siksi tämä yhteynpito ei pysy. Luulen, että olet vain semmoinen, joka ei ota yhteyttä ilman asiaa, mutta se tekee tästä niin vaikeaa. Olet mulle tosi tärkeä ihminen, vaikken sitä pysty tässä tilanteessa sanomaan. Pystyt varmasti sen minusta kuitenkin tuntemaan, luota siihen. Kaipaan meidän yhteyttä ja läppää, ja sitä kuplaa missä unohdetaan muut. Se on jotain, mitä en ole kokenut muiden kanssa. Vain muutama on päässyt edes lähelle. Nähtäispä joskus jossain missä ei olis muita, niin se ei haittais ketään. (tämän saa omia, jos osuu)

Tehdään niin.

Vierailija
30297/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun nimen kahdesta viimeisestä voi alkaa mun nimen. 

No niin voi. Oletko muuttanut mielesi?

Vierailija
30298/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten pörröttäminenkin ois yks juttu, mitä ois kiva kaivatun kanssa puuhia.

Trolli 

Vierailija
30299/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda minut. Hyi. 

Vierailija
30300/30616 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdään niin.

Siis tehdään miten? Et kai nyt mennyt turhaan omimaan tuota ensimmäistä? :D