Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (30616)
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän me koskaan, pohdituttaa. Mitäköhän kaivattu sanois, jos ehdottaisin näkemistä. Olis kyllä noloa, jos oisin kuvitellut kaiken. Kun mullehan usein tapahtuu niin. En oo ollut kovin onnekas ihmissuhteissa.
Ehdota ihmeessä, sanoisin kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko?- Ei, se on vaan sattumaa.
?
Just näin. Kuten muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laittaa kädet sun villapaidan alle.
Ei ole villapaitaa mut saat laittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän me koskaan, pohdituttaa. Mitäköhän kaivattu sanois, jos ehdottaisin näkemistä. Olis kyllä noloa, jos oisin kuvitellut kaiken. Kun mullehan usein tapahtuu niin. En oo ollut kovin onnekas ihmissuhteissa.
Mahdatkohan lainkaan olla mun kaivattukaan.
Luulin sun olevan voimakas, mutta lempeä. Älykäs, mutta silti hauska.
Oletkin ilkeä ja pahantahtoinen. Kuin jättikokoinen nainen. Jotenkin pettynyt omasn itseen. En vaan osaa nähdä ihmisiä.
Silmät ovat nyt kuitenkin auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdatkohan lainkaan olla mun kaivattukaan.
Kiusottelisen sua niin paljon et oisit niin märkänä, et kerjäisit mut vierelles.
Vierailija kirjoitti:
Luulin sun olevan voimakas, mutta lempeä. Älykäs, mutta silti hauska.
Oletkin ilkeä ja pahantahtoinen. Kuin jättikokoinen nainen. Jotenkin pettynyt omasn itseen. En vaan osaa nähdä ihmisiä.
Silmät ovat nyt kuitenkin auki.
Avaa vähän tätä. Miten niin ja mistä niin päättelet?
Vierailija kirjoitti:
Luoja auta mua mun harhaisuuden kanssa.
Ja niin käänsit katseesi ja näit puhelin ensimmäisenä.
Voihan se nainen olla kaikkea tuota? Vai väitätkö että itse olet täydellinen ja sinulla on vain positiivisia puolia?!
Vierailija kirjoitti:
Voihan se nainen olla kaikkea tuota? Vai väitätkö että itse olet täydellinen ja sinulla on vain positiivisia puolia?!
Itse tykkään suht saman pituisista naisista.
Ei, en todellakaan ole, sillä olet minulle pelkästään tuntematon nettikirjoittaja. Kirjoitin vastauksen vain siksi, että käsitin sinun kuvittelevan haluttomuutesi äidiksi olevan automaattisesti karkote, sillä niin ei ole. Olen itse esimerkki miehestä, joka ei halua lapsia eli meitä on. Sinua kohtaan ei luonnollisesti ole minkäänlaista mielenkiintoa, koska en tiedä kuka olet.