Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (30616)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 kaipausviestiä yhdellä iskulla
Soitellaanko parin viikon päästä, kun kiireet vähän hellittää? Laitan sulle viestiä, niin ehdota sitten. Ikävä. (ei kannata omia)
Varmaan sullekin laitan jossain vaiheessa viestiä, vaikka olenkin melkein aina se, joka aloittaa ja siksi tämä yhteynpito ei pysy. Luulen, että olet vain semmoinen, joka ei ota yhteyttä ilman asiaa, mutta se tekee tästä niin vaikeaa. Olet mulle tosi tärkeä ihminen, vaikken sitä pysty tässä tilanteessa sanomaan. Pystyt varmasti sen minusta kuitenkin tuntemaan, luota siihen. Kaipaan meidän yhteyttä ja läppää, ja sitä kuplaa missä unohdetaan muut. Se on jotain, mitä en ole kokenut muiden kanssa. Vain muutama on päässyt edes lähelle. Nähtäispä joskus jossain missä ei olis muita, niin se ei haittais ketään. (tämän saa omia, jos osuu)
Unohda minut. Hyi.
Ei sulle.
En jaksa lukea ketjua läpi, mutta se valkoinen puki sua tosi kauniisti
Terveisiä hämärtyvään iltaan
Vierailija kirjoitti:
Soitellaanko parin viikon päästä, kun kiireet vähän hellittää? Laitan sulle viestiä, niin ehdota sitten. Ikävä. (ei kannata omia)
Varmaan sullekin laitan jossain vaiheessa viestiä, vaikka olenkin melkein aina se, joka aloittaa ja siksi tämä yhteynpito ei pysy. Luulen, että olet vain semmoinen, joka ei ota yhteyttä ilman asiaa, mutta se tekee tästä niin vaikeaa. Olet mulle tosi tärkeä ihminen, vaikken sitä pysty tässä tilanteessa sanomaan. Pystyt varmasti sen minusta kuitenkin tuntemaan, luota siihen. Kaipaan meidän yhteyttä ja läppää, ja sitä kuplaa missä unohdetaan muut. Se on jotain, mitä en ole kokenut muiden kanssa. Vain muutama on päässyt edes lähelle. Nähtäispä joskus jossain missä ei olis muita, niin se ei haittais ketään. (tämän saa omia, jos osuu)
Näinhän se on, sattuneista syistä mä en aloita keskustelua sun kanssa. Sä tiedät mitä mä haluan ja mä tiedän mitä sinä haluat. Korjaa jos olen väärässä, mutta viimeksi kun tarkistin, ne halut eivät kohtaa.
Mikähän teitä alapeukuttelijoita ja toisten viestien arvostelijoita taas kiukuttaa? Ymmärrättekö, että kaikki viestit ei ole teille eikä niitä voi tarkastella teidän tilanteistanne käsin? Otsikossa sanoo että lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. Sen alle mahtuu aika monenlaista. Toisten viestejä ei kannata tulkita omasta, ahtaasta näkökulmasta käsin. Antakaa ihmisten kaivata rauhassa, kun ette muiden elämästä mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, sattuneista syistä mä en a
Varmaan ohi. Ei olla näin suoraan asioista puhuttu.
*kaivaa paniikkinappulan esille* Tajusin just miten typerää tämä on. Anteeksi. Sinä saat olla siellä ja minä oon täällä. Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä herätti kaivatussasi ensin huomiota?
Yllätyin, että hänestä löytyi vekkuli ja lämmin pilke.Myös se ristiriita teki vaikutuksen, miten joku voi olla samaan aikaan niin monipuolinen ja täynnä hyvää energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saankohan pörröttää hiuksiasi ennen kuin ne ovat vaihtaneet väriään?
Tule pörröttämään. Alkaa olla kiire. Talviturkkia pukkaa ;)
Huomasin, että oli uutta sävyä. Milloin saan pörröttää?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea ketjua läpi, mutta se valkoinen puki sua tosi kauniisti
Terveisiä hämärtyvään iltaan
Haalean vaaleanpunainen. Hämärässä saattaa erehtyä.
Vierailija kirjoitti:
*kaivaa paniikkinappulan esille* Tajusin just miten typerää tämä on. Anteeksi. Sinä saat olla siellä ja minä oon täällä. Heippa.
Mikä estää olemasta siellä
Ymmärrätkö, että haen sinua kaikkialta? Tiedän, että sinä näet minut, mutta minä en näe sinua. Jos olisi toisin päin, tulisin luoksesi, mutta sinä et tule.
Mies yummansinisessä. Terkkuja mustahuppariselta kopiohuoneesta. 😘
Siitähän sä tykkäät.. -sivusta