Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (30616)
Montako prosenttia sinusta haluaa jatkaa entisessä, montako prosenttia aloittaa uusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että haen sinua kaikkialta? Tiedän, että sinä näet minut, mutta minä en näe sinua. Jos olisi toisin päin, tulisin luoksesi, mutta sinä et tule.
Vaikea tulla kun en tiedä missä asut!
Hän tietää kyllä. Ei ole paikka vaihtunut (vielä).
Vierailija kirjoitti:
Mikähän teitä alapeukuttelijoita ja toisten viestien arvostelijoita taas kiukuttaa? Ymmärrättekö, että kaikki viestit ei ole teille eikä niitä voi tarkastella teidän tilanteistanne käsin? Otsikossa sanoo että lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. Sen alle mahtuu aika monenlaista. Toisten viestejä ei kannata tulkita omasta, ahtaasta näkökulmasta käsin. Antakaa ihmisten kaivata rauhassa, kun ette muiden elämästä mitään tiedä.
Jep. Miten lie käynee kun laitan terkkuja hirviölle. Halloween hengessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että haen sinua kaikkialta? Tiedän, että sinä näet minut, mutta minä en näe sinua. Jos olisi toisin päin, tulisin luoksesi, mutta sinä et tule.
Hän tietää kyllä. Ei ole paikka vaihtunut (vielä).
Onko monesti käynyt?
Terkut merten takaa ja huomenta. Tulin taas tänne ja sinä seurasit mukana, sydänvaras. Vienkö terveisiä?
Ei hänessä mikään tietty juttu kiinnittänyt huomiota, vaan koko olemus. Ensimmäinen pitkä katsekontakti ja se oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä herätti kaivatussasi ensin huomiota?
Hän vaikutti älykkäältä, kiltiltä ja hyvätapaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ei hänessä mikään tietty juttu kiinnittänyt huomiota, vaan koko olemus. Ensimmäinen pitkä katsekontakti ja se oli siinä.
Ei minussa ulkoisesti olekaan mitään ihmeellistä. Olen hyvin tavallinen nainen. Mutta tutustupa sisimpääni, niin kaikki tykkäävät. Se on supervoimani.
Vierailija kirjoitti:
*kaivaa paniikkinappulan esille* Tajusin just miten typerää tämä on. Anteeksi. Sinä saat olla siellä ja minä oon täällä. Heippa.
Turha tajuaminen, hyvästi!
Vierailija kirjoitti:
Montako prosenttia sinusta haluaa jatkaa entisessä, montako prosenttia aloittaa uusi?
Vaihtelee. Silloinkin kun menee hermot, tiedän että se menee ohi kuten ennenkin.
Ei tästä ole järkeä lähteä, kun menisi samalla kaikki mitä on tähän asti saanut elämässä aikaan. Pidän kyllä uusien asioiden aloittamisesta, mutten enää tällä iällä jaksa aloittaa nollasta. En välttämättä saavuttaisi enää edes yhtä hyvää tilannetta kuin nykyinen, ja kaikki vaivannäkö ja kärsimys olisi ollut turhaa.
Yritän siis muokata tätä elämää paremmaksi. Se tarkoittaa enemmän tilaa itselleni ja omille tarpeilleni sekä omia ystäviä. Ainakin tässä kohtaa niin. Elämästä ei koskaan tiedä, se voi yllättää niin monella tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin sun olevan voimakas, mutta lempeä. Älykäs, mutta silti hauska.
Oletkin ilkeä ja pahantahtoinen. Kuin jättikokoinen nainen. Jotenkin pettynyt omasn itseen. En vaan osaa nähdä ihmisiä.
Silmät ovat nyt kuitenkin auki.
Ollaankohan me tavattu sama "mies"..?😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*kaivaa paniikkinappulan esille* Tajusin just miten typerää tämä on. Anteeksi. Sinä saat olla siellä ja minä oon täällä. Heippa.
Turha tajuaminen, hyvästi!
Sivusta mutta voisitko olla hiljaa nyt kun olet sen sadannen hyvästisi samalle jättänyt milloin mistäkin kimmokkeesta? Tuskin toistamalla paranee paljoakaan. :P
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni, sitten pitää järjestää niin että ollaan samassa paikassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee. Silloinkin kun menee hermot, tiedän että se menee ohi kuten ennenkin.
Ei tästä ole järkeä lähteä, kun menisi samalla kaikki mitä on tähän asti saanut elämässä aikaan. Pidän kyllä uusien asioiden aloittamisesta, mutten enää tällä iällä jaksa aloittaa nollasta. En välttämättä saavuttaisi enää edes yhtä hyvää tilannetta kuin nykyinen, ja kaikki vaivannäkö ja kärsimys olisi ollut turhaa.
Yritän siis muokata tätä elämää paremmaksi. Se tarkoittaa enemmän tilaa itselleni ja omille tarpeilleni sekä omia ystäviä. Ainakin tässä kohtaa niin. Elämästä ei koskaan tiedä, se voi yllättää niin monella tapaa.
Asia ymmärretty. Pysyttelen etäämmällä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minussa ulkoisesti olekaan mitään ihmeellistä. Olen hyvin tavallinen nainen. Mutta tutustupa sisimpääni, niin kaikki tykkäävät. Se on supervoimani.
"Koko" olemus ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö olisi ulkoisesti mitään ihmeellistä. Ja hän on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkin ilkeä ja pahantahtoinen. Kuin jättikokoinen nainen. Jotenkin pettynyt omasn itseen. En vaan osaa nähdä ihmisiä.
Avaa vähän tätä. Miten niin ja mistä niin päättelet?
No hän on pettynyt johonkin mieheen, joten pilkkaa sitä sitten naiseksi. Pitää ilmeisesti ilkeyttä ja pahantahtoisuutta nimenomaan naisellisena piirteenä. Fresh! Luultavasti ansaittua.
Ohoh, tämänhän voi tulkita aivan väärin. Lisään, että tarkoitin sen olevan luultavasti aivan ansaittua, että noin pöljäke nainen on tutustunut huonoon mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaankohan me tavattu sama "mies"..?😅
Kantsii aina pitää silmät auki ja lasit päässä, mutta ei ruusunpunaisia.