Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä pattitilanne. Teini on ihan poissa tolaltaan.

Vierailija
24.04.2021 |

Lyhyesti: kossi 14v on ollut pari päivää ihan kummallinen. Yleensä juoksee illat läpeensä tyttöystävän tai kavereiden luona. Nyt pari päivää on vaan paukannut koulusta suoraan omaan huoneeseen. Kun ollaan syötykin niin ei olla saatu mitään irti. Luulin että on ero tullut. Ei kuulema ollut.

Eilen mun oli pakko mennä juttelemaan pojan kanssa. Oon pari yötä valvonut ja miettinyt. Tiedättekö kun äidinvaisto sanoo että joku on hätänä? Poika kauan oli hiljaa mut lopulta sano että tietää että tuun suuttumaan ja että ei se oo hänen vika. Tyttö oli tehnyt positiivisen raskaustestin. Poika sanoo että haluaa vaan että se on ohi mutta tyttö on kieltänyt kertomasta kellekään. Ei halua että vanhemmat saa tietää. Olen tän tytön äidin työkaveri ja kuinka mun tekis mieli soittaa ja kertoa. Oma poika on ihan rikki. Poika kuitenkin kielsi. Sanoi että tyttö ei saa tietää että hän on kertonut. En halua pettää pojan luottamusta mutta en myöskään voi katsoa vierestä kun raukka on ihan rikki.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita sille mammalle. Luulis kyllä että tyttö mieluummin olisi itse kertonut mutta jos ei osaa niin ota nyt aikuisena vastuu. Poika teki oikein kun kertoi sinulle. Nyt sinä sanot että autat parhaiten kun tytönkin vanhemmat saa tietää. Pohan ei kannata jäädä yksin murehtimaan.

Sitähän toki ei tiedä onko abortti enää mahdollinen

Vierailija
2/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta, että olet äiti ilman aivoja. Olet aikuinen ja kannat vastuusi eli soitat nyt tytön äidille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
4/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevään eka 14v. porvoolainen raskaana.

Vierailija
5/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuosta asiasta täytyy olla yhteydessä tytön vanhempiin. Siis jos tyttö on alaikäinen, näin oletan koska poikakin on vasta 14-vuotias.

Tärkeää nyt vanhempien pysyä rauhallisina ja asiallisina, jutella nuorten kanssa ja olla yhteydessä esim kouluterveydenhoitajaan. Mutta pakko tuohon on aikuisten puuttua. Ei tuonikäiset teinit selviä yksin tuommoisessa tilanteessa. Itse en miettisi hetkeäkään petänkö poikani luottamuksen jos otan asian puheeksi tyttöystävän vanhempien kanssa. Se on velvollisuutesi tässä tilanteessa.

Vierailija
6/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä h*lvettiä taas!?! Lapset ovat alaikäisiä! Nyt koko porukka kasaan ja puhumaan. Yrittäkää edes kantaa jollain tavalla vanhemman vastuu, edes nyt, ja tässä tilanteessa. Mikä h*lvetti tämän päivän vanhempia vaivaa!?!

Vierailija
7/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaan terveysasiat eivät kuulu vanhemmille. Tyttö voi hoitaa abortin vanhempien tietämättä. Poika voi olla tukena.

Vierailija
8/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähempi tarinointi olisi voinut just ja just tehdä tarinasta uskottavamman.

Vierailija
9/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oot siitoksen tehnyt , jo on kloppi.

Vierailija
10/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelisin kyllä ekaks tytön kanssa ja yrittäisin häntä saada puhumaan vanhemmilleen, joko yksin tai yhdessä minun kanssani.

Vierailija
11/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muuko on tytön saattanut raskaaksi, jos ei oo pojan vika?

Vierailija
12/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ovat varmaan käyneet jo koulun terveydenhoitajan juttusilla tms? Ei vanhempia ole pakko asiaan sotkea.

Vierailija
13/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti soitat sille äidille. Kerrot mitä poika kertoi ja miten rikki on. Toki reilua lasta kohtaan ensin kertoa että soitat. Sano että se on hänen parhaaksi.

Oliko kortsu unohtunut?

14/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö vain pelottelee ja kiristää. Tulee "menemään kesken" ja syyllistää poikaasi keräten tältä säälipisteitä ja siten sitoen itseensä.

Vierailija
15/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään äiti ei tule tälläistä kirjoittamaan aihe vapaalle vaan olisi ollut jo yhteydessä siihen toiseen äitiin.

Vierailija
16/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin haluaako ne pitää sen lapsen ?

Vierailija
17/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla taas sama provoilija, joka ensinnäkään ei ole nainen ja toisekseen käyttää aina tuollaisia sanoja kuin kossi. Provot ovat aina samoista aihepiireistä, joissa kirjoittajalla on muka teini-ikäinen poika, jolla sitten on jokin seksiin tai tyttöihin liittyvä ongelma.

Vierailija
18/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätti tyttö sitten pitää lapsen tai tehdä abortin, olisi kaikkien etu, että hän pääsisi pian terveydenhoidon pariin. Joko lääkärille, tai neuvolaan. Sun on nyt vaan otettava tytön äitiin yhteyttä. Poukas kyllä ymmärtää ajan myötä, miksi sinun oli "petettävä" hänen luottamus.

Pahimmillaan tuossa käy niin, että tyttö märehtii asiaa kaikessa hiljaisuudessa todella kauan, päätyy siihen että haluaa abortin, ja lopulta kun rohkaistuu kertomaan asiasta ja menee lääkäriin, viikkoja on jo niin paljon ettei se tule enää kysymykseenkään!

Vierailija
19/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt heti soitat sille äidille. Kerrot mitä poika kertoi ja miten rikki on. Toki reilua lasta kohtaan ensin kertoa että soitat. Sano että se on hänen parhaaksi.

Oliko kortsu unohtunut?

Reilua myös kertoa tytölle aikeista. Selän takana toimiminen ei ole mitenkään hyväksyttävää, vaikka alaikäisiä ovatkin.

Vierailija
20/71 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maltoit näin pitkään ennen kuin tulit palstalle?🤣