Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (32195)
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet?
Kävin salilla. Nyt iltapalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Milloin viimeksi olet saanut viestin kaivatultasi?
G2: Piditkö viestistä?
Tänään ja pidin.
En löytänyt tuollaista galluppia, joten jatkan tähän. Muutama vuosi sitten ja todellakin pidin siitä, mutta hämmennyin myös. En tiennyt mitä vastata, mutta vastasin silti.
Toiselta kivalta ihmiseltä sain viestin toissapäivänä viimeksi. Se oli ihan neutraali viesti vastauksena omaani.
Vierailija kirjoitti:
Näin viime yönä unta entisestä ihastuksestani (siitä, joka pääsi karkuun), jolta sain kai pakit 25 vuotta sitten. Herättyäni tajusin, että hän oli oikeasti ihastunut minuun, mutta ei uskaltanut ilmaista sitä. Enkä minä jäänyt perään itkemään.
Sait kai pakit? Etkö siis ole varma saitko pakit vai et? Miten hän nämä ehkä-pakit sitten oikein ilmaisi?
Vierailija kirjoitti:
Mun on kauhea ikävä sua nainen. Välillä tulee epätoivo, et oliko tää oikeasti tässä, kun ei ole mitään yhteyttä. En tiedä, ehkä se onkin niin. 😭
Ei oo. Oon piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään ja pidin.
En löytänyt tuollaista galluppia, joten jatkan tähän. Muutama vuosi sitten ja todellakin pidin siitä, mutta hämmennyin myös. En tiennyt mitä vastata, mutta vastasin silti.
Toiselta kivalta ihmiseltä sain viestin toissapäivänä viimeksi. Se oli ihan neutraali viesti vastauksena omaani.
Viesteihin tulee vastata kyllä kiitos, kiitos ei tai katsotaan myöhemmin.Näin se menee.Kaikki muu viestintä on roskiskamaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun on kauhea ikävä sua nainen. Välillä tulee epätoivo, et oliko tää oikeasti tässä, kun ei ole mitään yhteyttä. En tiedä, ehkä se onkin niin. 😭
Ketä kaipaat?
Sinusta ei yhtään tiedä, mitä seuraavaksi on tulossa tai mitä mielessäsi pyörittelet. Voi tulla mitä vain tai sitten ei mitään.
Hyvää yötä, Ihanatar! Nyt vaan prioriteetit kohrilleen, niin tulloo hyvä. Kyllä mä pian Tinderiä varten oon valmis. 💋
Tykkään kovasti sun peilikuvasta.
Vierailija kirjoitti:
A-mies, etsin sua tänäänkin väkijoukosta tuloksetta. Nähtäiskö huomenna?
Huomenna suuntaan asioille maakuntamme eteläiseen keskuskaupunkiin. Näkeminen onnistuu siellä tai sen jälkeen siellä missä ei ole väkijoukkoja. Illalla taas suuntaan pohjoiseen keskuskaupunkiin mahdollisesti, tämä ei ole vielä varmistunut.
Olet niin suudeltavan näköinen, että tipahdin melkein penkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta ei yhtään tiedä, mitä seuraavaksi on tulossa tai mitä mielessäsi pyörittelet. Voi tulla mitä vain tai sitten ei mitään.
Mitä itse epäilet?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samanlainen vatsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään ja pidin.
Viesteihin tulee vastata kyllä kiitos, kiitos ei tai katsotaan myöhemmin.Näin se menee.Kaikki muu viestintä on roskiskamaa.
Ilman kummoista vaivaa keksin monia tähdellisiä viestejä, joihin nuo vastaikset eivät sovi tai antavat vähintäänkin kröhöm kuvan vastaajasta. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen on syytä valvoa naisen seksuaalisuutta kovin ottein, eikä antaa sen rehottaa sinne sun tänne.
Näinä aikoina kuulostaa hieman arveluttavalle.
Ihan vähän nautin viime kertaisesta kohtaamisestamme, vaikka olikin pokassa pitelemistä 😘
Miehen on syytä valvoa naisen seksuaalisuutta kovin ottein, eikä antaa sen rehottaa sinne sun tänne.