Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluaisin ekalla tapaamisella vain olla lähekkäin ja halailla. Sopis vaikka sängyssä vaatteet päällä, vaikka ei tuu varmaan koskaan tapahtumaan. Terkkuja rakkaalle. 😊
Oletan että oot nainen
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluaisin ekalla tapaamisella vain olla lähekkäin ja halailla. Sopis vaikka sängyssä vaatteet päällä, vaikka ei tuu varmaan koskaan tapahtumaan. Terkkuja rakkaalle. 😊
Mä en menisi sänkyyn makoilemaan, liian riskialtista! Mutta eiköhän se ole aika perusjuttu, että jos on ihastunut johonkin orgaanisesti tavattuun ihmiseen ja kerennyt ehkä pidempäänkin ihastella, niin ei sitä ekalla kahdenkeskisellä tapaamisella seksiä halua :D Itse en haluaisi edes tokalla tai kolmannellakaan kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun ei nähty eikä päästy halaamaan. Huomaan, että harmittaa enemmän kuin osasin edes odottaa. Enkä osannut odottaa, että mentäisiin niin ristiin. Milloin on seuraava mahdollisuus nähdä? Haluaisitko tulla käymään? Kävin tänään siinä paikassa missä silloin olimme. Haluaisin kertoa sulle yhden hassun jutun, jonka tajusin vasta. Naurat mulle kun kuulet sen, mutta kerron silti, koska se liittyy ehkä vähän siihen, mistä joskus puhuttiin. Ikävä. Milloin ja miten susta tuli näin tärkeä mulle?
Mahdollisuus nähdä on milloin vaan. En ole koskaan kieltänyt lähestymästä. Sinua en uskalla lähestyä enempää etten turmele jotain hienoa.
No leikitään nyt, että olet hän. Et tosiaan ole kieltänyt, se on totta. Mutta mahdollisuus nähdä milloin vaan on kyllä emävale tai jotain tosi patologista toiveajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun ei nähty eikä päästy halaamaan. Huomaan, että harmittaa enemmän kuin osasin edes odottaa. Enkä osannut odottaa, että mentäisiin niin ristiin. Milloin on seuraava mahdollisuus nähdä? Haluaisitko tulla käymään? Kävin tänään siinä paikassa missä silloin olimme. Haluaisin kertoa sulle yhden hassun jutun, jonka tajusin vasta. Naurat mulle kun kuulet sen, mutta kerron silti, koska se liittyy ehkä vähän siihen, mistä joskus puhuttiin. Ikävä. Milloin ja miten susta tuli näin tärkeä mulle?
Mahdollisuus nähdä on milloin vaan. En ole koskaan kieltänyt lähestymästä. Sinua en uskalla lähestyä enempää etten turmele jotain hienoa.
No leikitään nyt, että olet hän. Et tosiaan ole kieltänyt, se on totta. Mutta mahdollisuus nähdä milloin vaan on kyllä emävale tai jotain tosi patologi
Korjaan. Mahdollisuus nähdä on sovittavissa aikataulujesi mukaan.
Lupaan olla kohtelias ja ottaa toiveesi huomioon.
Miten ihmisiä tavataan orgaanisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No leikitään nyt, että olet hän. Et tosiaan ole kieltänyt, se on totta. Mutta mahdollisuus nähdä mill
Ei osu yhtään sen paremmin :D
Emilian pillua jos nyt sais😝 paitsi etten haluu tautia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: sun ja kaivatun yhteenlaskettu ikä?
72
Niin ihana olet.. naiselle
Vierailija kirjoitti:
T:lle terveisiä.
Kappas, omin ennen kuin muut ehtii. Kiitos. Yritin ottaa päikkärit haaveillen, mutta en saanut unen päästä kiinni. Jäi siis päiväunelmoinnit kaivatusta, cuddlailuista, haleista ja hikisistä päiväpanoista keski-ikäisten suonenvetoineen näkemättä. No, ehkä yöunien yhteydessä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olemalla "kiinnostava", joka miehen kohdalla tarkoittaa rahaa, statusta ja kalliita tai kilpailullisia harrastuksia.
Jos olet matalapalkkatyöläinen joka harrastaa lukkopainia, se on "aijaa".
Jos olet pikkupomo joka harrastaa lukkopainia, vastaus on "koska painitaan?"
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa liveseuraa, jos haluatte vastavuoroisuutta. Ei sitä mistään anonyymeiltä nettipalstoilta haeta, haloo nyt...
Älä nyt naurata, tämähän on keskustelupalsta. Haloo nyt, ne aivot.
Vierailija kirjoitti:
Se on täysin epävirallinen termi, mutta sitä käytetään joskus kuvaamaan sitä, kun ihmiset tapaavat ns. luonnollisesti esimerkiksi yhteisten tuttujen, työn, harrastusten, opintojen ja tapahtumien kautta jossain livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemalla "kiinnostava", joka miehen kohdalla tarkoittaa rahaa, statusta ja kalliita tai kilpailullisia harrastuksia.
Jos olet matalapalkkatyöläinen joka harrastaa lukkopainia, se on "aijaa".
Jos olet pikkupomo joka harrastaa lukkopainia, vastaus on "koska painitaan?"
Kuinka kertoa olevansa helvetin lattea persoona kertomatta olevansa helvetin lattea persoona
Sun ja kaivatun alkukirjaimet satunnaisessa järjestyksessä?
En vieläkään tiedä, kaipaileeko minua esim. joku A, T, tai M nainen, joku muu, tai peräti joku gayukkeli. Luultavasti vain välillä harhaudun viesteistä, vaikka tiedän tän palstan jutun trölling-kulttuurin.
Vierailija kirjoitti:
Tavataan korporaatiotasolla😀
Yritän päästä pakkoajatuksista eroon, mutta vaikeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Yritän päästä pakkoajatuksista eroon, mutta vaikeaa on.
Kokeile jotain hypnoosi netistä
T:lle terveisiä.