Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (40097)

Vierailija
28381/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun nouseva merkkisi on Jousimies

Jousimiesnousuisena katselet avoimin ja innostunein silmin aina vain eteenpäin. Menneet asiat eivät saa sijaa ajatustesi majatalossa. Positiivisuutesi ja laajakatseinen näkökulmasi tekevät lähtemättömän vaikutuksen muihin ihmisiin ja kaikki ovat valmiita kuuntelemaan viisaita sanojasi kerta toisensa jälkeen. Seikkailut vetävät sinua puoleensa ja pääset tutkimaan maailmaa juuri haluamallasi tavalla.

Tuossa vielä nousumerkkini. Horoskooppi oli siis se oinas. Veriryhmää en muista yhtään varmaksi joten en sano siihen nyt mitään.

Vierailija
28382/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen IPHV ryhävalaan merkissä. Se tarkoittaa vähän samaa kuin olisin norsu posliinikaupassa. Egoni on niin suuri ja mahtava, että samaan valtamereen ei oikein muita mahdu. Siksi olenkin kuolemassa sukupuuttoon. Mainiouttani se ei kuitenkaan poista. 

Lisäksi takapihan terassilta katsottuna nurmikko näyttää selvästi vihreältä ja männyssä on kaarnaa mikä on merkki harvinaisen hyvästä selvänänöisyydestäni.

Kaakkoiskulmalla on järvessä vettä ja joessakin jonkin verran. En toki voi ottaa siitä ansiota täysin itselleni, vaikka kyllähän se minun ansiotani on. Ansio on muutenkin melko mielenkiintoinen ilmaus, josta pääsemme aasinsiltana ansioihini, jotka ovat mainittavan arvoisia. 

Mainittakoon myös kengänjälki, jossa on samaan aikaan sekä herkkyyttä että rouheutta, riippuen aina vähän siitäkin millaisessa maastopohjassa olen kulkenut tai millaisia sieluja tallonut. Mieluiten väräjäviä. 

Maastosta tekee mielenkiintoisen se, että on olemassa sekä tasamaata, mäkistä maasta, suorastaan vuoria että myös vesistöjä. On myös suota siellä ja vetelää täällä. 

Eilen olinkin vetelällä. Minun vetelässäni on ainutlaatuinen autenttinen koostumus, sitä moni yrittää jäljitellä onnistumatta. Siinä on mielenkiintoinen yhdistelmä hajua ja rakennetta. Tai rakenteen puutetta. 

Jos haluat, voin tehdä sinullekin ulosteanalyysin. Ja vaikket haluaisikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28383/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mä oon tommonen ja välillä tietyissä tilanteissa tommonen. Kappas, kaikki horoskoopit ja luonnetyypit osuu!

Vierailija
28384/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jousimiesnousuisena katselet avoimin ja innostunein silmin aina vain eteenpäin. Menneet asiat eivät saa sijaa ajatustesi majatalossa. Positiivisuutesi ja laajakatseinen näkökulmasi tekevät lähtemättömän vaikutuksen muihin ihmisiin ja kaikki ovat valmiita kuuntelemaan viisaita sanojasi kerta toisensa jälkeen. Seikkailut vetävät sinua puoleensa ja pääset tutkimaan maailmaa juuri haluamallasi tavalla.

Tuossa vielä nousumerkkini. Horoskooppi oli siis se oinas. Veriryhmää en muista yhtään varmaksi joten en sano siihen nyt mitään.

Kysyä saa jos muita tunnistetietoja tarvitsette. En tiedä mitä enää jakaisin. Kaikki olennainen on kai jo jaettu.

Vierailija
28385/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyä saa jos muita tunnistetietoja tarvitsette. En tiedä mitä enää jakaisin. Kaikki olennainen on kai jo jaettu.

Pituus?

Vierailija
28386/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisikin, jos nuo horoskoopit laadittaisiin muusta kuin imartelun näkökulmasta. 

"Jousimies on harvinaisen mulukku nihilisti. Pihi, tiukkapipoinen nillittäjä, joka tappaa tunnelman nopeasti ja varmasti. Jousimies on nopea tuomitsemaan ja vielä nopeampi selittämään käytöksensä oikeutuksia. Yleensä jousimiehen tunnistaa tiukasta suuviivasta, lököttävistä housunperistä ja pitkistä kynsistä. Pidä varasi jousimiehen lähettyvillä, hän vie alta aikayksikön mannapuurolautasesi, pöytähopeasi, virvelisi ja jousipyssysi. Niiden perääminen takaisin on turhaa, ainahan ne ovat jousimiehelle kuuluneet."

Vierailija
28387/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus?

177 piti olla, lähiaikaisen kotimittauksen mukaan kuitenkin 176. En tiedä miten tämä on mahdollista mutta keho on ollut aika kovilla. Monet ovat kyllä luulleet minua monesti pidemmäksi kuin olen. 

Vierailija
28388/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI? 

Vierailija
28389/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen IPHV ryhävalaan merkissä. Se tarkoittaa vähän samaa kuin olisin norsu posliinikaupassa. Egoni on niin suuri ja mahtava, että samaan valtamereen ei oikein muita mahdu. Siksi olenkin kuolemassa sukupuuttoon. Mainiouttani se ei kuitenkaan poista. 

Lisäksi takapihan terassilta katsottuna nurmikko näyttää selvästi vihreältä ja männyssä on kaarnaa mikä on merkki harvinaisen hyvästä selvänänöisyydestäni.

Kaakkoiskulmalla on järvessä vettä ja joessakin jonkin verran. En toki voi ottaa siitä ansiota täysin itselleni, vaikka kyllähän se minun ansiotani on. Ansio on muutenkin melko mielenkiintoinen ilmaus, josta pääsemme aasinsiltana ansioihini, jotka ovat mainittavan arvoisia. 

Mainittakoon myös kengänjälki, jossa on samaan aikaan sekä herkkyyttä että rouheutta, riippuen aina vähän siitäkin millaisessa maastopohjassa olen kulkenut tai millaisia sieluja tallonut. Mieluiten väräjäviä. 

Maastos

Oliko tämä itsetutkiskelua vai ilkeilyä? Ilkeilynä kyllä todella ilkeää ja kirjoittaja voi tehdä tänne myös analyysin itsestään koska ilmeisen iso ego on lyttäämässä jotakin henkilöä eli naista täällä. Olisi kiva kuulla luonneanalyysi sinusta ?!

Vierailija
28390/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lähti menemään hieman väärään suuntaan jo ensimmäisenä talvena. Sen jälkeinen, enemmän ja vähemmän takkuileva yhteys on korostunut tänä syksynä aivan erityisesti. Tai ehkä kaikki meni just kuten pitikin, mutta aivan sellaista soppaa en vaan ollut valmistautunut keittelemään.

Tiedostan olevani tietyllä tavalla eri sarjaa, mm. ammattini puolesta, mutta ovatko meidän arvomme ja elämäntapamme kuitenkaan niin kovin kukana toisistaan?

Haluaisin nähdä asiat sinun näkökulmastasi, sekä kaikkien olettamusteni sijaan kuulla ajatuksiasi, miksi asiat aikoinaan menivät kuten menivät, tai mitä oikeastaan edes tapahtui. Myös mahdolliset välillämme olevat väärinkäsitykset olisi korkea aika oikaista. Muutoin kai jatkamme tätä merkillistä välttelyä ja mykkäkoulua loputtomasti.

Miten onnistuitkin saamaan minut silloin (tiedät kyllä milloin) niin hämilleni? Olen pahoillani, en missään tapauksessa tarkoittanut olla torjuva sinua kohtaan, vaikka ehkä saatoitkin saada sellaisen käsityksen. Kaikki se tapahtui minulle liian nopeaan tahtiin, enkä yksinkertaisesti osannut toimia sinun tavallasi. Anteeksi.

Onko tämä miehelle vai naiselle osoitettu? Itse olen saattanut erään miehen hämilleen...

Vierailija
28391/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisikin, jos nuo horoskoopit laadittaisiin muusta kuin imartelun näkökulmasta. 

"Jousimies on harvinaisen mulukku nihilisti. Pihi, tiukkapipoinen nillittäjä, joka tappaa tunnelman nopeasti ja varmasti. Jousimies on nopea tuomitsemaan ja vielä nopeampi selittämään käytöksensä oikeutuksia. Yleensä jousimiehen tunnistaa tiukasta suuviivasta, lököttävistä housunperistä ja pitkistä kynsistä. Pidä varasi jousimiehen lähettyvillä, hän vie alta aikayksikön mannapuurolautasesi, pöytähopeasi, virvelisi ja jousipyssysi. Niiden perääminen takaisin on turhaa, ainahan ne ovat jousimiehelle kuuluneet."

Nousumerkki on eri asia joka siis minulla oli tuossa. Eksä on kuitenkin jousimies horoskoopiltaan ja vei lapsetkin. Tuossa on paljon häntä kyllä.

Vierailija
28392/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä osallistumista palstatilan täyttöön. 

Vierailija
28393/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus?

177 piti olla,

Aamulla mitattaessa ihminen pisimmillään. Päivän aikana selkäranka painuu hieman kasaan ja lyhenee n. 1-2 cm.

Vierailija
28394/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI? 

En pysty antamaan siihen nyt vastausta koska en tiedä painoani ja traumojeni vuoksi en mene nyt vaa'alle. Olen kuitenkin normaalipainoinen ja bmi on lähempänä alkupäätä kuin loppupäätä, näin oletan kuitenkin.

Vierailija
28395/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aamulla 19 cm, illalla enää 11 cm.

Vierailija
28396/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 86 vuotta yhteensä. 

Vierailija
28397/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suo-vasta

Haluaisin suovastan. Se varmasti tekisi hyvää hipiälle. Myyväthän jotkut ihmiset Lapin turvetta kalliilla hinnalla kylpylöissä.

Vierailija
28398/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava juuri sinä, joka tämän luet, mahdollisimman mukavaa päivää.

Kiitos, samoin myös sinulle.

Vierailija
28399/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti viikonloppusi on ollut aurinkoinen etkä ole hukkunut syksyiseen lehtimereen 💙💕

Vierailija
28400/40097 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Droid Void:ssa on niin X-Files vibainen OST. Selkäpiitä ihan karmii kuunnella tätä ja kuvitella avaruusasema-asuinen Doctor Neo Cortexin laboratorioassistantti pimeähkön käytävän päähän irvistämään tekno-orgaanisilla androidin hampaillaan... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme