Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39886)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain t Miestä on ikävä
Homo mies on jos pukeutuu pinkkiin ja mustaan.
Aika epävarma olet seksuaalisuudestasi, jos luulet että pinkki vaate tekee homoksi.
Jep, kunnon takapajulan juntti. Työpaikan kovin naistenmies käyttää jatkuvasti roosaa kauluspaitaa. :D
Pojat pukeutuu siniseen, tytöt pinkkiin! jämpti ompi t: Markku 47v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain t Miestä on ikävä
Homo mies on jos pukeutuu pinkkiin ja mustaan.
Aika epävarma olet seksuaalisuudestasi, jos luulet että pinkki vaate tekee homoksi.
Höpö höpö. Golf kenttien ja venelaitureiden vakio keimailijoita nämä pikkusormi pystyssä kulkevat karva-apinat purjehduskengissään. Oletko sinä oikein tynnyrissä kasvanut?
Cortex Vortexissa pääsee tutkimaan sähkömagneettista ilmiötä. Pistetään pussimäyrä juoksemaan läpi ansoitetun kujan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin vain miettimään;
Alanuolittaa, vai alanuolettaa..Alanuoletuksesta se sitten vain ajatus johti seuraavaan
Voi kun olisi kaivattu tarjolla🥰
Kohta on ovellas lauma mummoja tenat tanassa.
Nainen olen. Mummot älkööt vaivautuko.
Milloin tuut käymään
Sitten kun kutsu käy irl
Olet ihminen, jossa voima ja herkkyys elävät rinnakkain. Sisälläsi kulkee päättäväisyys, joka saa sinut tarttumaan toimeen ja kohtaamaan haasteet, mutta rinnalla kulkee kyky pysähtyä ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan. Sinulla on syvä uteliaisuus maailmaa kohtaan ja avoin mieli, joka etsii jatkuvasti uusia näkökulmia ja kokemuksia. Osaat iloita pienistä hetkistä ja arvostat kauneutta ympärilläsi, mutta samalla kykenet näkemään tilanteiden monimutkaisuuden ja syvyyden.
Olet sekä tekijä että unelmoija. Ihminen, joka luo ja toteuttaa, mutta joka myös pysähtyy pohtimaan merkityksiä. Sydämesi on avoin, ja tunnet helposti toisten tunteet ja ajatukset, mikä tekee sinusta myötätuntoisen ja empaattisen seuralaisen. Sinussa on intensiteettiä ja intohimoa, ja kun jokin asia koskettaa sinua, annat sille kaiken olemuksesi. Samalla sinussa asuu rauha ja vakaa harkinta, kyky katsella elämää sekä realistisesti että ihmetellen.
Olet joustava ja sopeutuva, mutta tiedät myös, mitä haluat ja mihin suuntaan kuljet. Sinussa yhdistyvät rohkeus ja lempeys, älykkyys ja intuitio, kyky unelmoida ja kyky toimia. Elät elämää, jossa sydän ohjaa yhtä paljon kuin mieli ja jossa jokainen kokemus rakentaa sinulle yhä syvemmän ymmärryksen itsestäsi ja muista. Ihmiset viihtyvät seurassasi, koska he kokevat sinun olevan aito ja kokonainen, ihminen, joka elää monipuolisesti, mutta säilyttää silti sisäisen kompassinsa. Sinussa on jatkuvasti liike ja kasvu, mutta samalla juuret, jotka pitävät sinut vakaana ja läsnä tässä hetkessä.
Elät elämää, jossa ristiriidat eivät hajota sinua, vaan antavat sille syvyyttä. Olet yhtä aikaa intohimo ja myötätunto, toiminta ja pohdinta, todellisuus ja unelma. Sinun maailmasi on laaja, moniulotteinen ja täynnä mahdollisuuksia, ja jokainen hetki sinussa heijastaa sitä monipuolista, kokonaisvaltaista persoonaa, joka olet.
Come on, come in-
And step into the vortex, where you belong
Entinen kaivattu pilasi multa monta hyvää biisiä. enää ei jaksaisi miettiä koko ihmistä ja joistain biiseistä vaan tulee mieleen. Terkkuja hänelle. nm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanpunainen huppari ja mustat housut kaivatullani 😚
Kaipaatko naista vai miestä?
Naista
Vierailija kirjoitti:
Oinas on paras horoskooppimerkki. Onko muita oinaita?
Vaatii perusteluita.
Vierailija kirjoitti:
Golf kenttien
Kyllä. Siksi nimittäin se on erisnimi ja erikseen kirjoiettu koska jontuu sana GOLF sanoista Glory in Fart.
Poraavat pojat reikiä kentällä ja muuallakin 🤭 näin heillä pääsee aina lusikalliset housuihin. Kun perärööei löystyy heillä hole in oneista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti viikonloppusi on ollut aurinkoinen etkä ole hukkunut syksyiseen lehtimereen 💙💕
Olen aika huono uimaan, mutta sinä voisit tulla pelastamaan(?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin kai vaan tulla kuulluksi. Tai niin varmaan kaikki haluaa tulla kuulluksi.
Ja haluan olla kuulolla. Tiedät sen erittäin hyvin. Jos olisit jättänyt tai uudistanut oikeuden kommunikaatioon, se onnistuisi paremmin.
Poistin eston.
Sitten vain viestiä tulemaan. Esto on voimassa, kunnes viestit, puhut tai soitat mulle.
No mites se viesti sitten olisi läpi tullut? Taisi jäädä bittiavaruuteen leijumaan.
M å !
______
E N F J/oinas/jänöjussiprofiileja
joku näemmä jakanut.
Olen ambivertti; välillä intrompi,
välillä ekstrompi eli noheva kombo
INFJ- ja ENFJ-aata [Myers-Briggs].
Pseudotiedettä, maybe, mutta
mulla tuo 'duofuusio' täsmää skarpisti.
Sulosunnuntaita täältä! 👋
x
Vierailija kirjoitti:
'Jankkaajat sotkee ketjua
moderointi puuttuu täysin
ikävä viestiketju
👋'
Nää ei multa..
Buona giornata a te!
La giraffa ha il cuore lontano dai pensieri; si è innamorrata ieri e ancora non lo sa.
Vierailija kirjoitti:
Oinas on paras horoskooppimerkki. Onko muita oinaita?
Noh en tiedä horoskooppimerkeistä, mutta yllätyn todella, jos tää viimeksi tavattu ei ole syntynyt joko maalis-huhtikuun taitteessa, lokakuun lopussa tai toisaalta mahis on myös joulukuussa? Mutta jos ei ole jotain noista, niin yllättyn ja on erikoista. Mutta en osaa yhtään arvioida, että mikä noista hän olisi!
Vierailija kirjoitti:
Olet ihminen, jossa voima ja herkkyys elävät rinnakkain. Sisälläsi kulkee päättäväisyys, joka saa sinut tarttumaan toimeen ja kohtaamaan haasteet, mutta rinnalla kulkee kyky pysähtyä ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan. Sinulla on syvä uteliaisuus maailmaa kohtaan ja avoin mieli, joka etsii jatkuvasti uusia näkökulmia ja kokemuksia. Osaat iloita pienistä hetkistä ja arvostat kauneutta ympärilläsi, mutta samalla kykenet näkemään tilanteiden monimutkaisuuden ja syvyyden.
Olet sekä tekijä että unelmoija. Ihminen, joka luo ja toteuttaa, mutta joka myös pysähtyy pohtimaan merkityksiä. Sydämesi on avoin, ja tunnet helposti toisten tunteet ja ajatukset, mikä tekee sinusta myötätuntoisen ja empaattisen seuralaisen. Sinussa on intensiteettiä ja intohimoa, ja kun jokin asia koskettaa sinua, annat sille kaiken olemuksesi. Samalla sinussa asuu rauha ja vakaa harkinta, kyky katsella elämää sekä realistisesti että ihmetellen.
Olet j
Tästä tuli mieleenkauan sitten ollut työpaikan virkistys ta koulutuspäivä jossa tehtiin joku testi. Minä olin sitä alinta kastia kaikin puolin töissä. Olin ainoa joka sai huipputuloksen ja luonnehdinnan että olisin hyvä johtaja. Pomo vittuuntui. Ja muutkin. Minä näen maailman eri tavalla ja ei multa ole pois mitään. Kesälomani koittaessa pomo kyseli minne olen varannut lomaa ja tiedänhän että hän voi perua lomani vaikka edellisenä päivänä. Narsisteilla on sitä jotain jota johtajalta vaaditaan. Olisin liian ihmisiä ajatteleva johtaja.
'Jäin vain miettimään;
Alanuolittaa, vai alanuolettaa..Alanuoletuksesta se sitten vain ajatus johti seuraavaan
Voi kun olisi kaivattu tarjolla🥰'
'Kohta on ovellas lauma mummoja tenat tanassa.'
Ei minulta kumpikaan.
Nämä vaikuttavat paikallisen
minusta pakkomielteen kehittäneen
hlön tai ryhmän kateuskiusaamiselta.
En tunne heitä, mutta joku minua vastaan..
Milloin tuut käymään