Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39886)
Vierailija kirjoitti:
Oinas on paras horoskooppimerkki. Onko muita oinaita?
Ei ole paras. Jousimies parempi.
Vaaleanpunainen huppari ja mustat housut kaivatullani 😚
Jäin vain miettimään;
Alanuolittaa, vai alanuolettaa..
Alanuoletuksesta se sitten vain ajatus johti seuraavaan
Voi kun olisi kaivattu tarjolla🥰
Vierailija kirjoitti:
Se olisikin, jos nuo horoskoopit laadittaisiin muusta kuin imartelun näkökulmasta.
"Jousimies on harvinaisen mulukku nihilisti. Pihi, tiukkapipoinen nillittäjä, joka tappaa tunnelman nopeasti ja varmasti. Jousimies on nopea tuomitsemaan ja vielä nopeampi selittämään käytöksensä oikeutuksia. Yleensä jousimiehen tunnistaa tiukasta suuviivasta, lököttävistä housunperistä ja pitkistä kynsistä. Pidä varasi jousimiehen lähettyvillä, hän vie alta aikayksikön mannapuurolautasesi, pöytähopeasi, virvelisi ja jousipyssysi. Niiden perääminen takaisin on turhaa, ainahan ne ovat jousimiehelle kuuluneet."
Tää oli oikein osuva 🤣 T. Jousimies
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun ostaa sille vähän enemmän vaatteita? Viesteistä päätellen käyttänyt aika pitkään samoja.
Silti Sinua aina 💕 (Ja enemmän kuin ketään koskaan)
Vierailija kirjoitti:
Arja Danse?
Vierailija kirjoitti:
Jäin vain miettimään;
Alanuolittaa, vai alanuolettaa..Alanuoletuksesta se sitten vain ajatus johti seuraavaan
Tää olis ihan kivaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Jäin vain miettimään;
Alanuolittaa, vai alanuolettaa..Alanuoletuksesta se sitten vain ajatus johti seuraavaan
Kohta on ovellas lauma mummoja tenat tanassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko naista vai miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vain t Miestä on ikävä
Homo mies on jos pukeutuu pinkkiin ja mustaan.
Täällä on joku sitkeä alapeukuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun ostaa sille vähän enemmän vaatteita? Viesteistä päätellen käyttänyt aika pitkään samoja.
Ihailen ihmisiä, jotka eivät omista montaa vaatekertaa. Se kertoo ihmisen arvomaailmasta. Myös siitä, että hänellä ei ole tarvetta tehdä vaikutusta ympärillä oleviin.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin kai vaan tulla kuulluksi. Tai niin varmaan kaikki haluaa tulla kuulluksi.
Ja haluan olla kuulolla. Tiedät sen erittäin hyvin. Jos olisit jättänyt tai uudistanut oikeuden kommunikaatioon, se onnistuisi paremmin.
Poistin eston.
Sitten vain viestiä tulemaan. Esto on voimassa, kunnes viestit, puhut tai soitat mulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen IPHV ryhävalaan merkissä. Se tarkoittaa vähän samaa kuin olisin norsu posliinikaupassa. Egoni on niin suuri ja mahtava, että samaan valtamereen ei oikein muita mahdu. Siksi olenkin kuolemassa sukupuuttoon. Mainiouttani se ei kuitenkaan poista.
Lisäksi takapihan terassilta katsottuna nurmikko näyttää selvästi vihreältä ja männyssä on kaarnaa mikä on merkki harvinaisen hyvästä selvänänöisyydestäni.
Kaakkoiskulmalla on järvessä vettä ja joessakin jonkin verran. En toki voi ottaa siitä ansiota täysin itselleni, vaikka kyllähän se minun ansiotani on. Ansio on muutenkin melko mielenkiintoinen ilmaus, josta pääsemme aasinsiltana ansioihini, jotka ovat mainittavan arvoisia.
Mainittakoon myös kengänjälki, jossa on samaan aikaan sekä herkkyyttä että rouheutta, riippuen aina vähän siitäkin millaisessa maastopohjassa olen kulkenut tai millaisia sieluja tallonut. Mieluiten väräjäviä.
Maastos
Ei kannata tuhlata energiaa minuun. 😥
Jankkaajat sotkee ketjua
moderointi puuttuu täysin
ikävä viestiketju
👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain t Miestä on ikävä
Homo mies on jos pukeutuu pinkkiin ja mustaan.
Aika epävarma olet seksuaalisuudestasi, jos luulet että pinkki vaate tekee homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin vain miettimään;
Kohta on ovellas lauma mummoja tenat tanassa.
Nainen olen. Mummot älkööt vaivautuko.
Ihanaa päivää Emilialle, mussukalleni. Vaikka mussukka-sanakin otettiin täällä vääriin, ivallisiin tarkoituksiin. Minä otan sanan positiivisen merkityksen takaisin tässä näin. Oot mielessä, ainakin ajoittain.