Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25255)
Mulla on ikävä sua Jiihaa, vaikka tänään nähtiin. 💚
Hyvät yöt, mun aika täydelliselle ukkelille💕
Hyvää iltaa nainen, toivottavasti siulla on ollut kiva päivä töissä ja kotona - vai ootko jo syyslomalla? Itelläin oli hyvä syyspäivä, heräsin suht myöhään ja yllättävän hyvävointisena uuen ravintolisän jälkeen, helpompi hengittää. Viime yönä matkalippuni vanheni eikä ole nyt varaa ostaa uutta ainakaan ennen kuun vaihetta, mahollisesti jopa ennen joulukuuta, joten retkeni sinne päin ovat tältä köyhältä väliaikaisesti keskeytetty, ajattelen kuitenkin siua ja meitä kaiken aikaa ja kaipaan luokseis. Tarjoisin kamomillateetä ja lohta ynnä jugurttia jos oisit täällä, nuku hyvin lounaassa, jatkan ration kuuntelua ja siusta haaveilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, et haluat unohtaa mut.
En vaan haluan että meidän tilanne nousee uudelle tasolle.
Tältä tasolta on matka vain ylöspäin.
Suhun mä rakastuin ja sulle mä sanoin tahdon. Sun lempeytees ja huolehtivuutes ihastuin, mutta mihin katosivat ne ominaisuudet. Terveiset puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori kun jouduit odottaan näin monta vuotta että hymyilen takas.
Ymmärrän sen että esteiden raivaaminen ei käy hetkessä. Onpahan testattu että on vankalla pohjalla nämä tunteet. Tosin pientä epävarmuutta se on aiheuttanut että kuulenkohan sinusta koskaan. Ja olenko se minä vai onko sydämessäsi joku toinen nainen. Silti joku sydämen varmuus on ollut kaikesta huolimatta että ei kaikki voinut olla tässä. Joko pian olis aika nähdä? Ikävä on kova.
Niin minullakin. Kuulet kyllä minusta vielä, olet mielessä ja sydämessä. KauniiTa unia.
Tule taas uniini, rakas. Hellä suudelma ja kauniita unia. Nuku hyvin. Olet niin rakas.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sekin passiivisen miehen sepostus siitä miten naisen täytyisi toimia saadakseen hänet mukaansa, oli OKSETTAVA. :D
Se oli minulta, ja minä en ole passiivinen naisten suhteen. Se vaan on niin, että tangoon tarvitaan kaksi, ja myös naisen on tehtävä osansa. Ei se mies voi naista väkisin ottaa, vaan kyllä sitä vihreää valoa pitää naiselta tulla, ja minä kuvasin tarkasti sen, miten se onnistuu. Mies kyllä ottaa ohjat, jos hänelle tekee selväksi, että se on toivottua ja sallittua. Jos nainen vaan heittäytyy seinäruusuksi, niin hän jää vanhaksipiiaksi. Rumahkotkin naiset kyllä saavat miehen, jos vaan tekevät oman osansa.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tapa selvittää tämä olisi nähdä. Mutta en tiedä, miten sellainen onnistuisi. Olen viime aikoina käynyt työkuvioiden vuoksi siellä, missä nykyisin asut. Ensi viikolla taas. Mutta universumi haluaa pitää meistä erossa. Sille on varmasti syy. Kielletty omena, äiti on opettanut, että älä haukkaa.
Luultavasti sivusta, mutta kysyn kuitenkin: olenko pyytänyt sinua kylään noin kuukausi sitten. Vastasit kutsuun myöntävästi.
Vieläkö muistat, kun piirsin ääriviivojasi sormillani?
Iho muistaa.
Onko täällä enää yhtään kaipausparia? Joskus muinoin tuntui olevan useampia.
Vierailija kirjoitti:
Täydellisen ukkelin nimikirjaimet?
Vierailija kirjoitti:
Neva ollutkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellisen ukkelin nimikirjaimet?
Laita omasi.
Vierailija kirjoitti:
No nehän nyt oli kaikki pelkkää trol lausta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin passiivisen miehen sepostus siitä miten naisen täytyisi toimia saadakseen hänet mukaansa, oli OKSETTAVA. :D
Se oli minulta, ja minä en ole passiivinen naisten suhteen. Se vaan on niin, että tangoon tarvitaan kaksi, ja myös naisen on tehtävä osansa. Ei se mies voi naista väkisin ottaa, vaan kyllä sitä vihreää valoa pitää naiselta tulla, ja minä kuvasin tarkasti sen, miten se onnistuu. Mies kyllä ottaa ohjat, jos hänelle tekee selväksi, että se on toivottua ja sallittua. Jos nainen vaan heittäytyy seinäruusuksi, niin hän jää vanhaksipiiaksi. Rumahkotkin naiset kyllä saavat miehen, jos vaan tekevät oman osansa.
Tietenkin pitää antaa vihreää valoa ja olla messissä, mutta kyllä se sun selostus oli passiivisen miehen tekstiä. Mutta ehkä tässä on tosiaan eroja, ja suomalaiset miehet keskimäärin oikeasti tosi passiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä enää kaipaa,kaikkien kahjojen joukossa. Jotkut keksivät jankkaus aiheita päivästä toiseen .
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä harhaisia ollut aina ja muutama suhmuroija
HP:lle kaipaavat terkut.
t. en edelleenkään usko siihen kauhugalleriaan