Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25255)
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, et haluat unohtaa mut.
Luulo ei ole tiedon väärti. Haluan unohtuA suhun.
- tod.näk. sivusta
Ehkä juuri siksi haluankin unohtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka on free use, on miesten yleisimpiä fantasioita.
Fantasia on satua ja unelmaa, oikeassa elämässä tuollainen rikkoisi naisen.
No riippuu kyllä naisestakin. Ei tuo tosiaan ole kaikille mitenkään erikoista, että "suostuu" seksuaalisiin tekoihin aina kun kumppani haluaa.
Hyi saatana
Hanki itsearvostus nainen.
Eipä tuo mihinkään itsearvostukseen tai sen puutteeseen liity. Hanki sinä aivot ja koeta ymmärtää, että ihmiset on erilaisia ja tuo on tosiaan monille normaalia. Miksi edes alkaa suhteeseen ihmisen kanssa, jolle ei halua olla tuollainen?
Toivon että sinulla on turvallinen suhde, jossa voit aina sanoa ei jos haluat. Se on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
En vaan haluan että meidän tilanne nousee uudelle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Sori kun jouduit odottaan näin monta vuotta että hymyilen takas.
Ymmärrän sen että esteiden raivaaminen ei käy hetkessä. Onpahan testattu että on vankalla pohjalla nämä tunteet. Tosin pientä epävarmuutta se on aiheuttanut että kuulenkohan sinusta koskaan. Ja olenko se minä vai onko sydämessäsi joku toinen nainen. Silti joku sydämen varmuus on ollut kaikesta huolimatta että ei kaikki voinut olla tässä. Joko pian olis aika nähdä? Ikävä on kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluankin. Eikö se tarkoita sitä, ettetkö ollut minulle erityinen.
Sitä se kyllä taitaa tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ällöttää, tulee mieleen se jenkki duggarien perhe, jossa äiti selitti että kuka tahansa voi tehdä miehelle ruuan mutta vain vaimo voi olla seksuaalisia tarpeita varten. Että vaikka olisi päivästä ja lastenhoidosta väsynyt niin on aina käytettävissä miehelleen, jotain tollasta siis selitti. Jotenkin erittäin vääristynyt kuva avioliitosta ja seksistä mun mielestä. Sitten paljastui, että perheen vanhin lapsi oli tehnyt väkivaltaa sisaruksilleen. Semmosta.
Vähemmän yllättävää, että täällä dramaattisten hysteerikkojen pesässä vedetään heti joku amerikkalaisen perheen keissi esiin :D
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva nähdä pitkästä aikaa.
Nähdäänkö heti huomenissa?
Sun täytyisi rikkoa joitain sääntöjä, jotta meistä voisi tulla me. Jos roolimme olisivat vastakkaiset, en tiedä pystyisinkö siihen itse. Toivotonta. Miten hyväksyä tilanne kun sydän jatkuvasti kamppailee vastaan? Rakkaus ja koko elämä menee hukkaan näkymättömien, kuviteltujen seinien vuoksi. Huokaus.
Hyvää yötä ihana ruotsinkielinen ja keski-ikäinen erityisopettaja Helsingistä 💞
Lähetä viesti jos tunnistat itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten hän ei uskalla vaan enää näyttäytyä.
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka on free use, on miesten yleisimpiä fantasioita.
Fantasia on satua ja unelmaa, oikeassa elämässä tuollainen rikkoisi naisen.
No riippuu kyllä naisestakin. Ei tuo tosiaan ole kaikille mitenkään erikoista, että "suostuu" seksuaalisiin tekoihin aina kun kumppani haluaa.
Hyi saatana
Hanki itsearvostus nainen.
Eipä tuo mihinkään itsearvostukseen tai sen puutteeseen liity. Hanki sinä aivot ja koeta ymmärtää, että ihmiset on erilaisia ja tuo on tosiaan monille normaalia. Miksi edes alkaa suhteeseen ihmisen kanssa, jolle ei halua olla tuollainen?
Toivon että sinulla on
Sä et ymmärrä koko asiaa ollenkaan. En menisi suhteeseen ihmisen kanssa, jolle haluaisin sanoa ei. Sulla on tuollainen negatiivinen asenne koko asiaan, oikein et "aina" sanoa "ei".
En halua tuollaista miestä, jolla on tuollainen palstamamma-asenne seksiin. Varmaan tuosta johtuu, että Suomi on täynnä miehiä joilla on totaalisen seksitön olemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ällöttää, tulee mieleen se jenkki duggarien perhe, jossa äiti selitti että kuka tahansa voi tehdä miehelle ruuan mutta vain vaimo voi olla seksuaalisia tarpeita varten. Että vaikka olisi päivästä ja lastenhoidosta väsynyt niin on aina käytettävissä miehelleen, jotain tollasta siis selitti. Jotenkin erittäin vääristynyt kuva avioliitosta ja seksistä mun mielestä. Sitten paljastui, että perheen vanhin lapsi oli tehnyt väkivaltaa sisaruksilleen. Semmosta.
Vähemmän yllättävää, että täällä dramaattisten hysteerikkojen pesässä vedetään heti joku amerikkalaisen perheen keissi esiin :D
No miten vaan . Voi sen noinkin tulkita.😃
Ainoa tapa selvittää tämä olisi nähdä. Mutta en tiedä, miten sellainen onnistuisi. Olen viime aikoina käynyt työkuvioiden vuoksi siellä, missä nykyisin asut. Ensi viikolla taas. Mutta universumi haluaa pitää meistä erossa. Sille on varmasti syy. Kielletty omena, äiti on opettanut, että älä haukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- sivusta
Ei siihen pitäis olla syytä. En pure, ainakaan muitten nähden.
Sä et ymmärrä koko asiaa ollenkaan. En menisi suhteeseen ihmisen kanssa, jolle haluaisin sanoa ei. Sulla on tuollainen negatiivinen asenne koko asiaan, oikein et "aina" sanoa "ei".
Siis et ikinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- sivusta
Ei siihen pitäis olla syytä. En pure, ainakaan muitten nähden.
Ja sivusta olet.
*eikä