Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25255)
Pusuja sinulle tumma mies 🥰
Vierailija kirjoitti:
Pusuja sinulle tumma mies 🥰
Ja sulle takas.😘
Lokakuulta Maaliskuulle hyvää yötä 💞
Vierailija kirjoitti:
Mikä kirja mun pitäisi lukea.
Pyörällä ajamisen taito.
Kivipäiväkirjat.
Tuulen viemää.
Suon villi laulu.
Sori kun jouduit odottaan näin monta vuotta että hymyilen takas.
Tuulen viemää, ai että. Siinäpä vasta laatukirja
Typerät häiriköt pilaamassa ketjun
surkea moderointi
en viihdy täällä
öitä mussukat
👋
Unohdan aina pikkarit. Öitä.
Lauri Viita sen jo tiesi, "kukaan ei osta sikaa säkissä mutta lukemattomat kirjat kelpaavat jopa nahkakansissa".
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan sinua.. nuku hyvin.
Minäkin sinua. Kunpa löytäisimme yhteisen sävelen taas.
Kauniita unia, oman kullan kuvia. 💛💛
❤️Blondi Lemmetär❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä teistä joku alistuvan vaimon merkki: haluaa olla miehensä käytettävissä tarvittaessa ja haluaa tyydyttää hänen tarpeensa ja samalla myös nauttii ??
Eikö tuo ole aivan normaali asia parisuhteessa molemminpäin niin naiselle kuin miehellekin? :D Toisaalla palstalla oli ketju, jossa tuollaista pidettiin alistuvana! Onko normaaliakin pitää tuollaista epänormaalina tai jonain alistuvien vaimojen juttuna??
käytettävissä on aika jännä sanavalinta ja kertoo paljon, ei ole normi meininki ajatella noin
Miten sitten normimeiningissä ajatellaan?
Mä ajattelen noin kuin ap ja samanlaisissa suhteissa ollut samanlaisten kumppanien kanssa ja molemmin päin toiminut. T. Nainen
Hyvää yötä mun pikkulusikka. Ikävä 💕
Kaipaan. Olen ajatellut sinua paljon. Ajatukset ovat sekaviakin. En tiedä, mitä tiedän ja mitä vain luulen tietäväni. Olet sekoittanut tahallasikin, vaikka et ehkä enää niin viimeaikoina. Hymähdän aina kun luen, että joku arvelee mielen piristykseksi tai huvitukseksi, jos sinä niin ajattelisit. Niin monta ämpärillistä kyyneliäkin olen vuoksesi vuodattanut. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Miten sitten normimeiningissä ajatellaan?