Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25255)
On kyllä mälsää, että vaan toinen meistä kaipaa.
Pidä tunkkisi.
Vierailija kirjoitti:
Pidä tunkkisi.
Toinen meistä kaipaa ja toinen kaipaa ja toivoo oikean elämän yhteyttä. Jos se sinua loukkaa, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sussa muita puolia tai kontenttia kuin nuo tissit? Vaikutat oikeasti aika pinnalliselta. Siihen ajatukseen olen lopulta päätynyt.
Just, havahduin ajatuksistani jossakin kaupassa eilen tai tänään jollakin tiskillä siihen, että joku mies sivummalla asettautuu juurikin vain katsomaan minun sivuprofiiliani. En kinnittänyt siihen mitään huomiota kuten en yleensäkään keneenkään kaupassa. Senkun katsovat, ei ne teitä varten Mun kammarissa ole.
l
Vierailija kirjoitti:
Mistä voisin löytää sinut? Olen toivonut törmääväni sinuun. Tämä on tuskaa.
Ehdota, mistä sinut löytää.
Vierailija kirjoitti:
Pidä tunkkisi.
Sä ootkin tuttu tyyppi :D
Onko niin, että vain kaipaaminen on sallittua? Enemmän toivominen on kiellettyä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä kirja mun pitäisi lukea.
Fifty Shades of Grey !
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että vain kaipaaminen on sallittua? Enemmän toivominen on kiellettyä?
Minä ainakin toivon tilanteen etenemistä ihan oikeassakin elämässä.
Siis onko tämä teistä joku alistuvan vaimon merkki: haluaa olla miehensä käytettävissä tarvittaessa ja haluaa tyydyttää hänen tarpeensa ja samalla myös nauttii ??
Eikö tuo ole aivan normaali asia parisuhteessa molemminpäin niin naiselle kuin miehellekin? :D Toisaalla palstalla oli ketju, jossa tuollaista pidettiin alistuvana! Onko normaaliakin pitää tuollaista epänormaalina tai jonain alistuvien vaimojen juttuna??
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tavattiin, rouva
Jee jee!
Vierailija kirjoitti:
Pidä tunkkisi.
Tunkkini mun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kirja mun pitäisi lukea.
Fifty Shades of Grey !
P a sk aaaa kirjallisessa muodossa..
Terveisiä sinulle meeri missä lientkin 🌹
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä teistä joku alistuvan vaimon merkki: haluaa olla miehensä käytettävissä tarvittaessa ja haluaa tyydyttää hänen tarpeensa ja samalla myös nauttii ??
Eikö tuo ole aivan normaali asia parisuhteessa molemminpäin niin naiselle kuin miehellekin? :D Toisaalla palstalla oli ketju, jossa tuollaista pidettiin alistuvana! Onko normaaliakin pitää tuollaista epänormaalina tai jonain alistuvien vaimojen juttuna??
käytettävissä on aika jännä sanavalinta ja kertoo paljon, ei ole normi meininki ajatella noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä tunkkisi.
Toinen meistä kaipaa ja toinen kaipaa ja toivoo oikean elämän yhteyttä. Jos se sinua loukkaa, ei voi mitään.
Niinpä. Tilanteet on erilaisia ja tilanteet elää. Aito välittäminen ei horju.. ei pidä antaa horjua. Sivu
Minä rakastan sinua.. nuku hyvin.
Lämmin hyvän yön halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗