Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (24845)

Vierailija
24581/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huono lukemaan ihmisiä. Aina menee metsään. 

Parempi on oppia tuntemaan itsensä ja kuunnella myös.

ivusta

Vierailija
24582/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan vuosi sitten pyysin sua viihdyttämään mua kuvilla kun olin tylsistyä töissä.

Tuli muisto tosta, jossa kehuin sua kuumikseksi. Välillä, kuten tänään, kaipaan sitä aikaa kun oltiin toisillemme uusia ja mielenkiintoisia. Se kaikki kääntyi nurin ja sitäkin enemmän kurin. Siitäkin oppi kuitenkin paljon. :)

Jaa mitäs oppisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24583/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki missio: vapaaehtoinen sylikaveri mies- vauvalle 3 tunnin sessioina 😂😂🤣🤣😆

Vierailija
24584/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu vois polkea. Tosin minun polkemisessa on vaaransa.

Vierailija
24585/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh. Oletpa sinä kuuma! -LizDaFknLez-

Vierailija
24586/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi on oppia tuntemaan itsensä ja kuunnella myös.

ivusta

No itseäni on mahdotonta oppia tuntemaan. Aina jostakin syvältä kumpuaa tunteita joiden alkuperästä ei ole mitään tietoa. Helpompi keskittyä havainnoimaan ympäristöä. 

Vierailija
24587/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko ikävöidä loputonta, lopullista, loppunutta? Onko tämä loppunäytös.. lopun laulu, laulun ansa, elämän taakka.

kylmät kädet etsii sinua eikä sinua enää ole. Oliko sinua koskaan? 

Elän illuusioiden maailmassa mustavalkoisessa

harhassa haaleassa vain sinun armossa mutta se armo ei sinulle kuulu kuten ei minullekaan

emme ole armoa antavassa asemassa- se ei ole meidän käsissämme.

Annoin palan pois ja epäonnistuin, minä

etsin etsin ja etsin, sinua tietämättä etsin elämää ja alkulähdettä

Löysinkin peilin, pelottavan säröisen

sinun nimesi siinä

minun perimässäni sinun nimesi 

minun voimassanikin sinun nimesi

En löydä laulua, en loppua, en alkua

vain tyhjää, tyhjää, tyhjää. Itseni kadotin

Onko illuusiosi kadonnut?

Itsestäni ainakin 

Vierailija
24588/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa se ihana, mutta liian sosiaalinen viikonloppu. <3

Vierailija
24589/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mun kaivatulla on ollut mukava vkl. Ite kävin tänään aamulla kylillä, muuten oon vaan ollut. Jännittää huominen.😊

Muakin jännittää huominen. En ymmärrä miks. 

Mä voin selittää. Molemmat olette sisältänbe tyhjiä kaivoja ja haluatte täyttää tyhjyyden toisillanne. Toinen teistä on ehkä parisuhteessa mikä on ihan hyvä, mutta arkinen. Teillä molemmilla on taipumusta fantasiointiin ja myös siihen, että kun joku aidosti tekee teille aloitteen, tee jäädytte ja pakenette. Teillä on molemmilla tai toisella vähintään välttelevä kiintymyssuhde mihin kuuluu että kaikki mitä ei voi saada, on kultaa. Ja muuttuu paskaksi siinä vaiheessa kun saa. Seksi olisi hyvää, jos siihen asti pääsisitte , mutta se on mahdotonta koska olette oik

hei anteeksi. Vilpitön anteeksipyyntö. Mä kirjoitin tuon. Mulla on vähän hankala vaihe elämässä menossa. En halua sairastua katkeruuteen. Pahoja asioita tapahtuu pahoille ihmisille. Universumi opettaa. Ja äkkiä opettaakin. Mä vaikka itken mielummin kuin kirjoitan tuollaista paskaa uudestaan. 

Vierailija
24590/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn aina metsässä, joten en taida olla hyvä tuomitsemaan ihmisiä. Tänään tutustuin itseeni uudelleen. VAUVA on elämä koulu.

Vierailija
24591/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Titi tyyy, mukavaa iltaa. Sulle.

Ihana biisi 

Vierailija
24592/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah mä teen elävän ihmisen sun sisään

Tekisitpä 💕💕💕

Vierailija
24593/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin hänet

Vierailija
24594/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mun kaivatulla on ollut mukava vkl. Ite kävin tänään aamulla kylillä, muuten oon vaan ollut. Jännittää huominen.😊

Muakin jännittää huominen. En ymmärrä miks. 

Mä voin selittää. Molemmat olette sisältänbe tyhjiä kaivoja ja haluatte täyttää tyhjyyden toisillanne. Toinen teistä on ehkä parisuhteessa mikä on ihan hyvä, mutta arkinen. Teillä molemmilla on taipumusta fantasiointiin ja myös siihen, että kun joku aidosti tekee teille aloitteen, tee jäädytte ja pakenette. Teillä on molemmilla tai toisella vähintään välttelevä kiintymyssuhde mihin kuuluu että kaikki mitä ei voi saada, on kultaa. Ja muuttuu paskaksi siinä vaiheessa kun saa. Seksi olisi hyvää, jos siihen asti pääsisitte , mutta se on mahdotonta koska olette oik

Mestarilla varmaan on ollut tosi rikas rakkauselämä. Mestarin kumppanina oleminen kuulostaa tosi onnelliselta. Mestarilla ei varmaan oo koskaan mitään ihmissuhdeongelmia, eikö niin?

Vierailija
24595/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa edes hetkeksi tämä ikävä hellittäisi. Haluaisin jo nähdä sut ihanin, ja hyvää yötä kun sen aika on.

Kalle

Vierailija
24596/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan vuosi sitten pyysin sua viihdyttämään mua kuvilla kun olin tylsistyä töissä.

Tuli muisto tosta, jossa kehuin sua kuumikseksi. Välillä, kuten tänään, kaipaan sitä aikaa kun oltiin toisillemme uusia ja mielenkiintoisia. Se kaikki kääntyi nurin ja sitäkin enemmän kurin. Siitäkin oppi kuitenkin paljon. :)

Mulla on tosta jokin etäinen muisto, mut mä poistin kaikki meidän vanhat keskustelut kesäkuun alussa niin en voi tarkistaa. 

Vierailija
24597/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa mitäs oppisit?

En enää hänen kanssaan mitään. Meidän omituinen säätö päättyi syystä. Ap.

Vierailija
24598/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mä totesin jossain vaiheessa, ettei mun kannata sieltä metsästä edes poistua.

Vierailija
24599/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosta jokin etäinen muisto, mut mä poistin kaikki meidän vanhat keskustelut kesäkuun alussa niin en voi tarkistaa. 

Ei juteltu hänen kanssaan koskaan oikein viestein. Alussa ja lopussa. Käytettiin toista somea. Ap.

Vierailija
24600/24846 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..onkohan hän muuttanut pois.. 🥺 en ainakaan löytänyt sieltä, jossa kaksi kertaa tapasin

kaikki toivoko katosi, edes törmäämisestä joskus jossain..