Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24845)
En enää muista päiviä. Vuosia, jolloin ollaan nähty, muistan. Eikä ne päivämäärät tai vuodet ole minulle tärkeitä. Pienet eleet, ilmeet, hauskat jutut, ihan vain se, kun toisella on sitä jotain. Se on sanoilla kirjoittamatonta, suulla puhumatonta. Olen tavannut paljon erityisiä. Mutta on vain yksi kuin hän. Ja muuten, yleensä otan selvää ja ystävystyn kiinnostaviin ihmisiin. Sinusta olen pyrkinyt pysymään kaukana. En tiedä, merkitseekö se jotakin erityistä. Hy. -nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullua kohdata ihminen joka tuntuu tutulta, vaikka ei edes tunneta. Sinuako olen odottanut aina?
Isäongelmat näkyy tänne asti. Ei pahalla siis.
Täh? Miten joku isäongelma liittyisi siihen, että joku ihminen tuntuu siltä niin kuin hänet olisi tuntenut aina?
"6 merkkiä, miten isäkompleksi voi ilmetä
- Rakastuessa ensimmäinen tunne on usein kuin olisin tuntenut hänet aina, kokonaisen ikuisuuden."
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/03220a5f-82fc-4e2e-bfce-020a8430c010
Voi hyvää päivää. Ei todellakaan tuo ihminen tuntunut sillä tavalla tutulta kuin oma vanhempani 😂 ap
Ihan hyvä kokemus se on, jos tapaa omalta tuntuvan ihmisen. Niitä välillä onnekkaasti kohtaa niin ystävänä kuin romanttisestikin. Monien hyvien ystävienhän kanssa on myös tuo kokemus, että tuntui heti tutulta.
Täällä vaan jotkut negatiiviset onnettomat ihmiset vääntää milloin mitäkin, ei kannata välittää. Ovat sellaisia piruparkoja.
Vierailija kirjoitti:
Pilalla mikä pilalla 👋
Jep, niin on. Öitä, silti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Piipii
Kauniita unia. Olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: merkittävä päivämäärä
Harmittaa, että yksi tärkeä päivämäärä on kadonnut, joskus kysyin sitä kaivatulta😚
Järjettömän rakastunut sinuun 💕
Voisinpa hieroa naamaani sinuun
sinun ihanaan niskaan
ottaa lusikkaan, minun pikkulusikka
kaipaan sua
Vierailija kirjoitti:
Pilalla mikä pilalla 👋
Aha
Sit on semmostakin tuttuuden tunnetta, mikä voi olla huono merkki. Ei liity mihinkään isäsuhteisiin lol, isäni on kunnon mies, vaan sillä tavalla tutun tuntuinen mitä joku huono kokemus menneisyydessä on voinut olla.
Rakastan siua nainen, toivattavasti siulla oli hauska päivä tänään, itelläin lyhvä ja lenkitön, havahhuin vasta 16.40, oli liian myöhä mihinkään, sain aamusen syötyä vasta 1815. Olo on kyllä hyvä, taian olla parantumaan päin. Hyvää yötä lounaaseen naiselle mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Pilalla mikä pilalla 👋
Aika hemmetin vähä kiinnostaa, onko kaikki pilalla hänen mielestään. Jos haluaisin, ottaisin yhteyttä ja selvittäisin irlinä, onko jotain vai onko kaikki pilalla.
Marjaanan 🍑 lähetti terveisiä!
Hyvää yötä ihana ruotsinkielinen ja keski-ikäinen erityisopettaja Helsingistä 💞
Hyvää syyslomaviikkoa sinulle, suosikkini 😚
Vierailija kirjoitti:
Järjettömän rakastunut sinuun 💕
Millon kerrotaan toisille?
Nuku hyvin, onnellisia unia.
Suvi Teräsniska - Sininen uni (Suvi Teräsniska & Arttu Wiskari)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä tiedän, että muiden silmissä et ole mitenkään erityinen. Mutta mun silmissä olet maailman ihmeellisin ja täydellisin ukkeli.
Tyhmästi sanottu.
Tai totuus. Sivusta
Eli on näkijä, kun tietää, mitä joku toinen on muiden silmissä.
Tyhmä. On varmaankin kuullut muiden mielipiteitä.
Varmasti kaikkien. Aivan vtun tyhmä kommentti jollekin "erityiselle".
Taidat olla aika yksinkertainen. Jankutat idioottimaisesti jonkun toisen kommenttiin ja päde
🤦
Omiskohan? Kyllä, omin. Hänen suuhun sopisi sanoa suloinen. On ennenkin käyttänyt sitä täällä. Hyvää yötä miehekkäälle komistukselle jonka rintaa vasten painautuisin mielelläni. Ehkä vielä joskus saan sen onnen.