Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24260)
Unessani olit viime yönäkin, oltiin sylikkäin suudeltiin ja muuta ihanaa. Miltähän ihosi tuoksuisi? Aattelen sua, salainen ihastukseni kohde :)
Biletetty miesystävän kanssa koko viikonloppu. AH miten ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Unessani olit viime yönäkin, oltiin sylikkäin suudeltiin ja muuta ihanaa. Miltähän ihosi tuoksuisi? Aattelen sua, salainen ihastukseni kohde :)
Mulla menee pää ihan jumiin pelkästä ajatuksesta 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee pää ihan jumiin pelkästä ajatuksesta 🤭
Onneksi voi aina hihittää!
Noin 35 h sitten olisi ollut täydellinen hetki suudelmalle, en ole pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin sua koko viikonlopun. Toivottavasti joskus vielä painaudut lähemmäs ja osoitat olevasi muutakin kuin vain herrasmies.
Haluan sua nainen tod paljon. Seuraavan kerran ku nähää ni kerron suoraan kaiken. 🧡😘
Oon alkanut pitää arki-iltapäivistä viiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin sulle pienen vihjeen että muhun saa kyllä yhteyden jos vaan haluat. Toivottavasti tartut
En ymmärrä vihjeitä.. eikö se ole tullut jo selväksi 😅😂
No hän sai kuitenkin pikku maistiaisen. Jos haluaa syödä kokonaan, kannattaa toimia
Hedelmät, karkit, ja banaani letut aina maistuu
Vierailija kirjoitti:
Mul on käynyt toiste päin. Paljon kivempi mennä töihin. Harmi, et sekin päättyy kohta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kauhean ihanaa voi olla, kun täällä notkut
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän ton tunteen. Olin monta vuotta aina kotona yksin kaikki viikonloput, kun en käytä alkoholia. En viitsinyt mennä mihinkään illanviettoihin, kun mun raittiudesta tehtiin ongelma. Nykyään on muotia olla selvinpäin baarissa ja kaveripiirikin on mennyt uusiksi.
Ketään ei saisi painostaa juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin sulle pienen vihjeen että muhun saa kyllä yhteyden jos vaan haluat. Toivottavasti tartut
Missä annoit?
Hän ehkä tajuaisi mitä tarkoitan
Saattanu mennä ohi ei oo ollu aikaa paljo palstailla,
Kohtelusi aiheutti minulle ikuisen ikävän.
Vierailija kirjoitti:
Ah ja paljon seksiä vai :P
Oli sulle liian painava ja ruma.
Hän ehkä tajuaisi mitä tarkoitan