Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on totta ja mikä ei.
Ei on totta. Ei tarua vain. Hyvää iltaa ihanalle naiselle, missä ikinä nykyisin oletkaan. Reissussa, joten nyt vasta putkahdin ketjuun. Haluaisitko pusun?
Kunnon suudelman haluaisin taas häneltä.
-sivusta-
Tuu hakemaan, niin pussaillaan koko ilta ja yö.
Vierailija kirjoitti:
Annoin sulle pienen vihjeen että muhun saa kyllä yhteyden jos vaan haluat. Toivottavasti tartut
En ymmärrä vihjeitä.. eikö se ole tullut jo selväksi 😅😂
Ei nähdä, mutta muistellaan. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Liian paljon ajattelen sinua. Aivan liian ihastunut sinuun vieläkin. Nähdään.
Nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat ovat, kuten ovat, eivätkä ne poistu ennen kuin ne on kuntoon hoidettu. Olen silti pahoillani kovista ja rumista sanoistani. Anteeksi.
Tarkoitit mitä sanoit, joten ei sun tarvitse pyytää anteeksi. Toivon vaan, että löydämme vielä toistemme luo.
Minäkin toivon.
Mä jaksan odottaa. Oot rakas. En oo ehkä sanonut sitä aiemmin mut nyt sanon. Oot rakas. 💕
Hän on sanonut.
God natt fru speciallärare 😚
💞
Vierailija kirjoitti:
Liian paljon ajattelen sinua. Aivan liian ihastunut sinuun vieläkin. Nähdään.
Hyvät yöt
Hyvää yötä Emilia, rakkaani. Kinda.
Jahas se on valomerkki ja viimeiset hitaat.
Taidan vaan luulla että rakastat mua, sinä lauluista kaunein. Kuvitelmaa vain sä aavikon ruusu. Yksin yössä huudan sun nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nähdä, mutta muistellaan. Kauniita unia.
Muistot ei riitä, tarvitsen lisää.
Haluaisin nukahtaa viereesi. Sitten ei tarvitsisi enää herätä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän et hän viestittelee kymmenille, jopa sadoille, liekki-, pusu-, sydänhymiöt lentää. Tykkään silti. Tämmöstä tää elämä vaan on.
Kuule, se jos jossain somessa peukuttaa jonkun instabeiben kuvaa tai laittaa siihen jotain sydänhymiöitä, niin eihän se tarkoita yhtään mitään. Ei se ole mitään oikeaa molemminpuolista viestittelyä. Se on vaan sellaista somessa notkumista ja ajankulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on totta ja mikä ei.
Ei on totta. Ei tarua vain. Hyvää iltaa ihanalle naiselle, missä ikinä nykyisin oletkaan. Reissussa, joten nyt vasta putkahdin ketjuun. Haluaisitko pusun?
Kunnon suudelman haluaisin taas häneltä.
-sivusta-
Tuu hakemaan, niin pussaillaan koko ilta ja yö.
Houkutteleva tarjous -sivu vain
Mä jaksan odottaa. Oot rakas. En oo ehkä sanonut sitä aiemmin mut nyt sanon. Oot rakas. 💕