Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24340)
Sunnuntaita sulle. Olet mielessä. Olisi mukava nähdä.
Ois ihana rakastaa ja saada rakkautta luotettavalta, turvalliselta ja aikuiselta mieheltä. Mieheltä jonka sanat ja teot kohtaa. Osaa kohdella naista kauniisti ollen samalla puolella. Huomioida miestä, joka on ystävä, kumppani huonoinakin hetkinä. Joka ei lyttäö eikä hauku ei ole välinpitämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin sulle pienen vihjeen että muhun saa kyllä yhteyden jos vaan haluat. Toivottavasti tartut
Missä annoit?
Hän ehkä tajuaisi mitä tarkoitan
Saattanu mennä ohi ei oo ollu aikaa paljo palstailla,
Pieni vihje oli irl.
Nain häntä, mutta ajattelin sua.
Stadin mies
En kaipaa palstalla kirjoittelevista ketään.
Vierailija kirjoitti:
Silti oot täällä tiiviisti.
Oletko niin typerä ja luulet mun kaipaavan ihmistä, joka loukkaa, kohtelee huonosti ja kiusaa? En todellakaan. Olen mieluumin vaikka yksin kuin huonossa seurassa. Seuransa saa valita. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole täällä tiiviisti. Todella harvoin. Nytkin poistun. Tuskin palaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun lähipiiri ei kyl ikinä uskois tätä, ihan btw. On tää niin outoa.
Samaa olen miettinyt. Kukaan ei uskoisi vaikka yrittäisin selittää. No, pääasia että minä ja hän tiedetään 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin sulle pienen vihjeen että muhun saa kyllä yhteyden jos vaan haluat. Toivottavasti tartut
Missä annoit?
Hän ehkä tajuaisi mitä tarkoitan
Saattanu mennä ohi ei oo ollu aikaa paljo palstailla,
Pieni vihje oli irl.
Liittykö tähän fb, ja onko vihje sun oikea, vai toinen nimi?
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan: oon ihastunut suhun, senkin hurmaava työkaveri :)
Kaikki on varmaan jo huomannut.
Hylkäsit minut selvästi, mutta haluan silti seurata jokaista liikettäsi. Ei väliä, miten haukut tai yrität saada minut luopumaan tiedän, että olen se, joka sopii sinulle parhaiten. Et vain vielä ymmärrä sitä.
M1978
Vierailija kirjoitti:
Oletko niin typerä ja luulet mun kaipaavan ihmistä, joka loukkaa, kohtelee huonosti ja kiusaa? En todellakaan. Olen mieluumin vaikka yksin kuin huonossa seurassa. Seuransa saa valita. Onneksi.
Ja silti olet tässä ketjussa kirjoittelemassa 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän teet tänä tuulisena iltana, sinä ihana mies? Ajattelen sinua taas.
En ainakaan ollut seurassasi. Sinähän et halua.
Nyt olet erehtynyt pahemman kerran. Toki haluaisin, enhän täällä muuten kaipaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole täällä tiiviisti. Todella harvoin. Nytkin poistun. Tuskin palaan.
Just joo, noinhan me kaikki 🤣
Vierailija kirjoitti:
Voisin helposti kuvitella, että hän ei ole niin typerä. Sinusta taas en parhaalla tahdollakaan voi mitään muuta kuvitella viestiesi perusteella. Vaikka en tiedä sinusta mitään, harhaiseksi tolvanaksi voin varmuudella nimetä. Hakeudu psykiatrin pariin ongelmistasi keskustelemaan, äläkä tänne oksentele.
Haluaisin tietää minkälainen oot humalassa. Pahoin pelkään, et olisit mua kohtaan välinpitämätön ja ehkä jopa tyly. En tiedä mistä tällainen mielikuva on syntynyt. Mun pitäis osata luottaa intuitioon, mutta järki sumenee aina kun näen sut 💔
Vierailija kirjoitti:
Hylkäsit minut selvästi, mutta haluan silti seurata jokaista liikettäsi. Ei väliä, miten haukut tai yrität saada minut luopumaan tiedän, että olen se, joka sopii sinulle parhaiten. Et vain vielä ymmärrä sitä.
M1978
Hoitoon sinäkin. Jos tietäisin kuka olet, ja lähistöllä olisin, järjestäisin sinut sairaalaan.
Enkä edes viestin arvoinen.