Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23929)
Huomenta! Nauti vauhdikkaasta lomaviikosta.😚
Niin tai näin, hän mielessäin..
Kivaa viikonloppua
Mammat, setä on avaamassa Fazerin sinistä.
Kivaa päivää sulle.. oot mun ajatuksissa, kuljet mukana. <3 täällä tuulee kovaa, mut silloin vain tuntee olevansa elossa.
Vierailija kirjoitti:
Mammat, setä on avaamassa Fazerin sinistä.
Vitsit, olisit edes avannut sepaluksesi vetskaria.
Pitäisikö alkaa harrastaa aamusivuja.
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö se sellaiseen hetkeen, jossa sitä musiikkia ei varsinaisesti kuunneltu?
Sillä ei ole enää väliä, mihin liittyy. Mennyt muistojen joukkoon.
Haikeuden tielle.
Huomenta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tarpeeksi kauan kohtelee huonosti, suomukset tipahtaa silmiltä. Leikkikaluja saa kaupasta.
Puhu hänelle 💕
Hänelle ei voi puhua. Lakkaan suhtautumasta yhtään mitenkään eli juuri kuten hän minua kohtelee.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö alkaa harrastaa aamusivuja.
Jos se auttaa niin mikä jottei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tarpeeksi kauan kohtelee huonosti, suomukset tipahtaa silmiltä. Leikkikaluja saa kaupasta.
Puhu hänelle 💕
Hänelle ei voi puhua. Lakkaan suhtautumasta yhtään mitenkään eli juuri kuten hän minua kohtelee.
Harmi. Itse olen vähän vastaavassa tilanteessa. Annan mun ihmiselle aikaa ja tilaa, koska sitä hän tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin tottuu, elämään ilman sinua 💔
Valintasi.
Kuka valitsi? Ei puhuttu asiasta.
Hän on valinnut jo aikoja sitten.
Rakkauden eteen voi joutuu tekee kaikenlaista.
Ihana.. sinä heti ajatuksissa, mitä mä teen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu hänelle 💕
Harmi. Itse olen vähän vastaavassa tilanteessa. Annan mun ihmiselle aikaa ja tilaa, koska sitä hän tarvitsee.
Hyvä. Mulla ei ole ketään "mun ihmistä". Hän ei ole missään mielessä mun ollut koskaan. Jos ei viidessä vuodessa saa asiaansa ilmaistua, ei ole kyse tilan tai ajan tarpeesta vaan siitä, että ei halua mitään. Haluaa vain pitää varalla.
Auts. Pidetäänkö muakin "varalla". Reilumpaa olisi sanoa vaikka että ollaan ystäviä.
Puhu hänelle 💕