Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23972)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos menisit töihin
Mä luovutan Pekka . Luulin, että meillä oli yhteys. Olin kait väärässä. Kaikki ohikiitävä hetket meni niin ettet katsonut edes päin. Tunteita ei noi vain voi kääntää pois päältä jos niitä on. Joten sulla ei kait ole. No. Elämä jatkuu. Olet edelleen kuitenkin upea, komea ja ihana mies, vaikka en sua saanut edes hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihana.. sinä heti ajatuksissa, mitä mä teen
Otat yhteyttä ja kerrot ajatuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Olisin tehnyt vuoksesi mitä vain, vaikken sitä kertonut. Olisin vaihtanut uskontoa, kirjoittanut kirjan sinusta, kävellyt vuoksesi ikuisuuden.
Paitsi aloitetta et tee. Siinä menee raja. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaivatun viehättävin yksityiskohta - ulkonäössä ja/tai luonteessa?
kaikki sai alkunsa hänen silmistään, terkkuja
Mikä hänen silmissään vetää puoleensa? 💘
Tuulista lauantaina miehelle muutaman kilometrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Auts. Pidetäänkö muakin "varalla". Reilumpaa olisi sanoa vaikka että ollaan ystäviä.
Eiköhän suurin osa täällä ole varahenkilöitä, leikkikaluja, virtuaaliviihdettä niille osapuolille, joilla ei aidosti ole aikomusta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts. Pidetäänkö muakin "varalla". Reilumpaa olisi sanoa vaikka että ollaan ystäviä.
Eiköhän suurin osa täällä ole varahenkilöitä, leikkikaluja, virtuaaliviihdettä niille osapuolille, joilla ei aidosti ole aikomusta mihinkään.
🙄 ok.
Vierailija kirjoitti:
Tuulista lauantaina miehelle muutaman kilometrin päähän.
Täällä tuulee aina. Kannatti muuttaa lähelle isoa järveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsot minua niin läpinäkyvästi? Muut eivät saa huomata. Jos olet tuollainen, minun on välteltävä sinua. Anteeksi siitä.
En katso eilisen jälkeen enää ollenkaan, niin kenelläkään ei ole mitään huomattavaa. Molempien kannalta parempi, että oot tästä lähtien mulle näkymätön. Sun perhe ja pitkä parisuhde pysyy kasassa. Mä voin lähentyä siellä sellaisten kanssa, jotka saa näyttää tunteensa mua kohtaan avoimesti ja syttyy eikä vetäydy ja syyllistä, jos mä en pysty kontrolloimaan omiani. Aiemmin oli esteenä sun mahdolliset tunteet. Jatkossa ei tarvitse ajatella sun mielipiteitä mun tekemisistä, vaikka olisit samassa huoneessa. Poissa silmistä, poissa mielestä jne.
Poissa silmistä, poissa mielestä tarkoittaa että on helpompaa sivuuttaa jokin asia joka EI ole esillä jatkuvasti. Eli ei ihan pysynyt koossa kappaleen vertaa tämäkään pöpötys. Sulla on myös noita "eilisiä" ollut useamman vuoden nyt tässä niin miksi turhaan tuhlata aikaa ja energiaa saman pointin tekemiseen kerta toisensa jälkeen? :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin tottuu, elämään ilman sinua 💔
Valintasi.
Kuka valitsi? Ei puhuttu asiasta.
Sivusta kommentoit.
Vierailija kirjoitti:
Voiko sillä olla vaikutusta mitä itse teet. Jos pidät salaisuuksia, petät luottamuksen, valehtelet. Silloin pelkkä sana kaipauksesta ei riitä. Jos kaipauksen kohde on tärkeä, niin teot rohkeita, se on totuutta, pelon voittamista ja valmiutta kantaa vastuu omista sanoista sekä teoista. Helppoa olla vain päiväperhonen ja lentää kukasta kukkaan, totuuden katsominen peilistä on rankkaa.
Aina ollut enemmän yöperhonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin tottuu, elämään ilman sinua 💔
Valintasi.
Kuka valitsi? Ei puhuttu asiasta.
teoillakin voi valita
Selkeästi sivusta, koska ei oltu eikä olla tekemisissä.
Molemmat ootte sivusta. Ei ole tuolla mitään tekemistä aloituksen kanssa. Ap
Se oli lauantai-aamu kun tavattiin ekaa kertaa 🥰
Peittelit omaa osuuttasi valhein. Valehtelit vaimollesi. "Onneksi hän uskoi." Valehtelit ex-miehelleni. Hän uskoi kaiken ja enemmänkin, jokaisen tarinasi yksityiskohdan, jonka olit miettinyt etukäteen. Laitoit toisen "suojelemaan" itseäsi ja vaimoasi minulta. Aivan kuin olisit ollut se, joka suojelua tarvitsit. Teit itsestäsi uhrin. Lisäksi valehtelit suoraan minulle.
Valheillasi on siunaus, totuudella ei.
Vierailija kirjoitti:
Vapaa vuosien vedätyksestä
Varmasti hyvä tunne kaikesta huolimatta. Jaksamisia 🤗🌞