Tuore parisuhde. Kuinka nopeasti soveliasta piereskellä toisen kuullen?
Ihmisissä on eroja. Toiset hyväksyvät piereskelyn heti ihastumisen ja rakastumisen alkuhuumassa, jos vain toinen kehtaa.
Toiset taas eivät voi hyväksyä vuosienkaan jälkeen faktaa, että kumppanilla on ilmavaivoja.
Mikä on sinun kantasi? Missä vaiheessa teidän parisuhde oli sillä tasolla, että kehtasitte päästää kunnon töräyksen, vaikka kumppani oli vieressä?
Kommentit (9)
En nyt varsinaisesti niitä säästele sen takia että kumppani pääsee todistamaan mutta ex joskus kertoi että mä olin ekana yönä unissani piereskellyt. Ei juuri sen jälkeen tarvinnut hienostelua. Edellinen mies kävi pöntöllä ovi auki ja jotenkin sillä oli asiaa aina silloin.
En mä alkais hienostelemaan mutta ei sitä tarvitse sikaillakaan.
Peppuun pannessa voi kans ilmaa tulla ulos.
Sitten kun sovitaa, että ollaan pierututtuja. Molemmat voi päästellä niin paljon kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt varsinaisesti niitä säästele sen takia että kumppani pääsee todistamaan mutta ex joskus kertoi että mä olin ekana yönä unissani piereskellyt. Ei juuri sen jälkeen tarvinnut hienostelua. Edellinen mies kävi pöntöllä ovi auki ja jotenkin sillä oli asiaa aina silloin.
En mä alkais hienostelemaan mutta ei sitä tarvitse sikaillakaan.
Ap, se ettei sikaile ja odottaa sitä toiseltakin on = ei hyväksy toisen ilmavaivoja? Pieremisenkin voi hoitaa ihan vessassa.
Miesystäväni pieraisi eka kerran noin puoli vuotta tapaamisemme jälkeen. Minä en ole vielä kehdannut, vatsan turvotuksesta ja ilmavaivoistani olen kyllä puhunut. Ehkä kohtapuoliin annan törähtää. Reilut kaksi vuotta on tunnettu, eiköhän ole jo aika lakata pidättely.
Hieno nainen ei piere ollenkaan esim. oikea prinsessa tms.
noi jotka ei ikinä- muka veskissä ja vesihana huutaa. tosiallisesti yöt haisevat sarjanaan kun pidätelty. sukuelimet ja peiton alla karsee haju aamulla, huoneessakin. entä he jotka mammiii lusikassa, mahtaa sen toisen vehkeetkin lemuta aamulla. eli- ...
Ei koskaan tarkoituksella. Eihän sitä kiusata niitä vähemmän tärkeitä ihmisiäkään piereskelyllä, saati sitä kaikkein rakkainta. Vahinkoja voi sattua joskus ja se ei ole niin vakavaa.
Jos pidättää ihminen muuttuu suureksi ilmakuplaksi.