Saako miehellä olla kaljamahaa?
Niin naiset kertokaa saako miehellä olla kaljamahaa?
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta mitä randomeilla miehillä on, mutta itselleni en kaljamahaista miestä huolisi.
En minäkään liian lihavaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisetkin lihavia mutta he osa kelpaavat miehille, vähän epäreilua on tämä elämä.
Miten niin epäreilua? Miehethän ihan itse päättävät, että mikä heille kelpaa ja mikä ei. Jos tämä on epäreilua mielestänne, niin senkus ette kelpuuta kuin hoikkia naisia.
Mua ei haittaisj os naisella on vaikka 120 cm vyötärö ja kireet housut meikkaa ja on kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisetkin lihavia mutta he osa kelpaavat miehille, vähän epäreilua on tämä elämä.
Miten niin epäreilua? Miehethän ihan itse päättävät, että mikä heille kelpaa ja mikä ei. Jos tämä on epäreilua mielestänne, niin senkus ette kelpuuta kuin hoikkia naisia.
Juuri nainen kehui minua komeeksi, mutta miksi vain kehuu, miksi en sitten kelpaa ja ei haluta treffeille?
Kun näen joillain ns. kaljamahan , mieleeni tulee ensimmäisenä : Kyllä on sisäelimillä rankkaa pysyä edes kohtuullisesti toiminnasa kun ovat täysin rasvoittuneet.
Kyllähän se miehellä kunnon kessi pitää olla jos on jo 30 v täyttänyt. Onhan naisillakin jo siinä iässä kookas kessi.
Mua ei haittaisi jos naisella olisi kaljamaha isokin.
Ei kai sitä voi estääkään, kaljamaha niillä on kumminkin.
harvalla naisella ei vaan ole kaljamahaa tai en ole nähnyt.
Onko täälä naista jonka vyötärö on yli 115 cm?
Ei taida olla kaljamahaisia naisia.
Miten minulla voi olla kaljamaha, vaikken ikinä ole kaljaa juonut?
Jos miehellä on kaljamaha, niin se viittaa runsaaseen alkoholin kulutukseen. Eli ei kiitos.
Allu, menepä töihin niin saat velkojasi maksettua.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on kaljamaha, niin se viittaa runsaaseen alkoholin kulutukseen. Eli ei kiitos.
Minulla on kaljamaha ja juon joka vloppu alkoholia.
Mutta nyt en juo alkoholia enää, ei vain nappaa.
Ei saa, vaan PITÄÄ olla iso VOIMAMAHA!
Vierailija kirjoitti:
harvalla naisella ei vaan ole kaljamahaa tai en ole nähnyt.
Jos harvalla naisella ei ole kaljamahaa, sehän tarkoittaa että useimmilla on. Erikoista että et ole nähnyt naisia, joilla ei olisi kaljamahaa.
Alkaan urheilemaan ja syön paremmin ja sitten saa pienentyä kaljamaha.