Saako miehellä olla kaljamahaa?
Niin naiset kertokaa saako miehellä olla kaljamahaa?
Kommentit (202)
Itsellä tulossa tiukan salitreenin jälkeen elämäni ensimmäinen sikspäk nelikymppisenä miehenä.
Kerran pitää tämäkin tehdä, sitten taas kaljamaha :D
Miehellä saa olla, mutta kumppanilla ei. Ei edes jos kumppani suostuu siihen, hän vain valehtelee ja tyytyy vähempään.
Allu, mitä juttelet niille naisille baareissa?
Valtavan iso maha ei ole enää naisten yksinoikeus. Onneksi.
"Kuosmanen käskee rentouttaa vatsan. Miehen vatsan kuuluu olla pyöreä, hän sanoo.
Kun me miehet vedämme vatsaamme sisään, tukahdutamme voimaamme, Kuosmanen jatkaa. Me tukahdutamme mahaamme, elämän alkulähdettä. Sisäistä tultamme.
Itse vedän vatsaani sisään kai aina, se tulee luonnostaan. Nyt se saa pyöristyä kummuksi.
Asetumme joogamatoille nelinkontin. Alamme pyörittää lantioitamme.
Liikkeet ovat keinuvia ja kaartuvia. Sykähteleviä. Stereoista tuleva rummutus kiihtyy. Selät notkistuvat ja kumartuvat. Hiukset liimautuvat hikisille kasvoille.
Seinustalla Afrodite-patsas, rakkauden, kauneuden ja hedelmällisyyden jumalatar, seuraa touhua.
Äänet nousevat retriittiin tulleesta miesjoukosta. Joku alkaa ulvoa. Kohta joka puolelta kuuluu huohotusta, vaikerrusta, karjumista. Voihkintaa, itkua ja naurua.
Näyssä on jotain eläimellistä.
Meidän miesten maskuliininen voimamme on ollut alistettuna monta tuhatta vuotta, Kuosmanen sanoo.
Nyt se synnytetään ulos.
Vanhan maalaistalon pirtissä on 16 miestä. Olen viittäkymppiä lähestyvänä vanhin. Muut ovat kolmekymmenen molemmin puolin.
Meidät on houkuteltu retriittiin mainoksella, jossa luvattiin, että pääsemme ammentamaan nautintoa ja viisautta mieheyden lähteestä:
Avaudut syvästi mieheyden punahehkulle ja kukoistukselle sisälläsi. Inspiroidut omasta aikuisen miehen voimastasi yhdessä muiden punahehkuvien, viisaiden miesten kanssa sukeltaen omaan potenssiisi ja juhlistaen omaa maskuliinista voimaasi.
Retriitin nimi on PunaHehkuva mies, ja hinta viikonlopusta on 1600 euroa. Paikkana on Tuomarilan kartano Pielavedellä. Retriittiä vetävä Sakari Kuosmanen on psykotenori ja laulaja."
En oikein välitä. Kebabmahaa saa olla, eli siis syömällä kasvatettua. Alkoa juomalla kasvatettua en viitsi katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä ylipainoset naiset nirsoilee?
Eihän sinullekaan kelpaa raitis nainen, joka haluaa lapsia. Haluat juovan ja isomahaisen naisen. Se on nirsoilua.
Asia selvä
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tulossa tiukan salitreenin jälkeen elämäni ensimmäinen sikspäk nelikymppisenä miehenä.
Kerran pitää tämäkin tehdä, sitten taas kaljamaha :D
Mulla oli kaksikymppisenä ja nyt uudestaan 48-vuotiaana. En kyllä aio uudestaan lihottaa.
94 cm terveyssuositusta ei tulisi ylittää.
Jonkin verran voi olla mutta ei paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä ylipainoset naiset nirsoilee?
Kai jokaisella on oikeus "nirsoilla", etsiä sellaista seuraa kuin haluaa.
Aiempi viesti samalta sivulta, josta oli myös tykätty:
"Saa olla, mutta jos sitä vatsaa on enemmänkin, niin kannattaa katsella vastinpariksi sitten samanlaista. Jostain kumman syystä osa miehistä olettaa, että he voivat swaipata oikealle tinderissä vain hoikkia ja sporttisia naisia, vaikka itse on käynyt viimeksi salilla vuonna -98."
Vähän eri tavalla tuntuu naiset kommentoivat miesten ja naisten nirsoutta.
Miehellä saa olla vaikka kolme päätä ja imukupit sormina. Miksi se minua kiinnostaisi?
Vierailija kirjoitti:
94 cm terveyssuositusta ei tulisi ylittää.
Jonkin verran voi olla mutta ei paljoa.
Tuo on ihan totta. Tosin naisista 48 % on vyötärölihavia. Ei siis ainoastaan sen 80 cm:n riskirajan yli, joka vastaa tuota miesten 94 cm:ä, vaan 90 cm:n vyötärölihavuuden rajan yli, joka vastaa miesten 102 cm:ä.
"Kansainvälisessä kirjallisuuden mukaan merkittävänä vyötärölihavuuden raja-arvona naisilla käytetään arvoa 88 cm ja miehillä 102 cm"
Miehellä saa olla kyllä iso kaljamaha ja se kelpaa parisuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni painoi 114 kg kun tapasimme. Minä painoin 60 kg eli lähes kaksi kertaa vähemmän. Mieheni sitten laihdutti 35 kg mutta nyt on 10 vuodessa lihonnut 15 kg, painaa 95 kg. Mieheni lopetti kaljan juomisen ja toivoo laihtuvansa 10 kg. Ei iso maha tee miehestä huonompaa koska luonne tärkein ja tulen erittäin hyvin toimeen mieheni kanssa joka auttaa kaikessa aina.
Yksi kertaa vähemmän olisi jo 0 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla, mutta jos sitä vatsaa on enemmänkin, niin kannattaa katsella vastinpariksi sitten samanlaista. Jostain kumman syystä osa miehistä olettaa, että he voivat swaipata oikealle tinderissä vain hoikkia ja sporttisia naisia, vaikka itse on käynyt viimeksi salilla vuonna -98.
Toisaalta hoikkia ja sporttisia naisia eivät myöskään saa liian hoikat, lyhyet tai köyhät miehet. Vaikka olisivat sporttisia.
Kaikille hoikille ja sporttisille naisille ei riitä pitkiä, raamikkaita, komeanaamaisia, hyvin tienaavia ja sporttisia miehiä.Ei hoikka mies olekaan mikään ihanne naiselle. 99% naisista valitsee mieluummin hieman pullukan, kuin hieman alipainoisen. Sori tästä kaikille tosi hoikille miehille, mutta siinä se miehisyys valitettavasti vähän kärsii. Mutta yhtä lailla varmaankin 98% naisista ei tykk
Ai että keskipituinen, keskituloinen ja keskimääräisen raamikas jo usein riittää?
Kerrataanpa hieman. 50% miehistä on alle keskipituisia. Sama pätee raamikkuuteen. 50% jälleen. Alle keskituloisia on itse asiassa yli 50%. Mutta otetaan se 50% kaikissa.
0,5 x 0,5 x 0,5 = 12,5% miehistä täyttää kaikki kolme kriteeriä.
Että miten sen keskimääräisen miehen kanssa olikaan? Ilmeisesti naisten logiikalla miesten pohjataso lähtee tästä top 10% tienoilta?
Ja entäs te naiset? Oletteko te kaikki vähintään hyvää keskitasoa useammalla kriteerillä? Ei minkäänlaisia heikkouksia niissä asioissa joita miehet pitävät tärkeinä naisessa?
Vierailija kirjoitti:
Valtavan iso maha ei ole enää naisten yksinoikeus. Onneksi.
"Kuosmanen käskee rentouttaa vatsan. Miehen vatsan kuuluu olla pyöreä, hän sanoo.
Kun me miehet vedämme vatsaamme sisään, tukahdutamme voimaamme, Kuosmanen jatkaa. Me tukahdutamme mahaamme, elämän alkulähdettä. Sisäistä tultamme.
Itse vedän vatsaani sisään kai aina, se tulee luonnostaan. Nyt se saa pyöristyä kummuksi.
Asetumme joogamatoille nelinkontin. Alamme pyörittää lantioitamme.
Liikkeet ovat keinuvia ja kaartuvia. Sykähteleviä. Stereoista tuleva rummutus kiihtyy. Selät notkistuvat ja kumartuvat. Hiukset liimautuvat hikisille kasvoille.
Seinustalla Afrodite-patsas, rakkauden, kauneuden ja hedelmällisyyden jumalatar, seuraa touhua.
Äänet nousevat retriittiin tulleesta miesjoukosta. Joku alkaa ulvoa. Kohta joka puolelta kuuluu huohotusta, vaikerrusta, karjumista. Voihkintaa, itkua ja naurua.
Miten ilta jatkui? Kun selät oli notkistettu ja otettu tuntumaan nelinkontin sykähtelevään maskuliiniseen voimaan.
Mieheni on isomahainen. Johtuu enemmän limsan juomisesta kuin kaljan juomisesta. Mieheni on laihtunut ja lihonnut. Ei mieheni kaljaa juo useinkaan. Ruuasta se maha on kasvanut mutta on nyt syönyt terveellisemmin pitkän aikaa. Minua ei haittaa iso maha koska mieheni on hyvä tyyppi muuten. Minä olen normaalipainoinen.
En kyllä tykkää. Monestakaan syystä.
keskimääräinen sopusuhtainen kroppa heh heh