Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako miehellä olla kaljamahaa?

Vierailija
18.08.2025 |

Niin naiset kertokaa saako miehellä olla kaljamahaa?

Kommentit (202)

Vierailija
121/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yäk.

Vierailija
122/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis miksen kelpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exällä on sellainen potkupallo paitansa alla, että näyttää kuin olisi raskaana. Muuten on suht solakka ja se maha oikein työntyy esiin. Karmean näköinen! Nk. "iskäkroppa" jossa on hiukan ylipainoa ja pehmeyttä ympäri vartaloa on ihan symppis, mutta tuo pallomaha näyttää ällöttävältä. Ja on nimenomaan oluella aikaan saatu, sen verran usein soittelee pikkukänässä minulle, että selväksi on tullut 🤭

Tämä kertoo paljon naisista.

Normaalipainoinen mies jonka maha pömpöttää on huonompi kuin ylipainoinen mies joka näyttää "nallekarhumaiselta".

Vierailija
124/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla, mutta jos sitä vatsaa on enemmänkin, niin kannattaa katsella vastinpariksi sitten samanlaista. Jostain kumman syystä osa miehistä olettaa, että he voivat swaipata oikealle tinderissä vain hoikkia ja sporttisia naisia, vaikka itse on käynyt viimeksi salilla vuonna -98.

Vierailija
125/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla, mutta jos sitä vatsaa on enemmänkin, niin kannattaa katsella vastinpariksi sitten samanlaista. Jostain kumman syystä osa miehistä olettaa, että he voivat swaipata oikealle tinderissä vain hoikkia ja sporttisia naisia, vaikka itse on käynyt viimeksi salilla vuonna -98.

MIksi pitäisi hoikkia naisia kaljamahaisena etsiä?

Vierailija
126/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vähän niin kuin lyhyet naiset haluavat pitkiä miehiä ja köyhät naiset rikkaita eivätkä vastinparejaan?

Vierailija
127/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta hoikkia ja sporttisia naisia eivät myöskään saa liian hoikat, lyhyet tai köyhät miehet. Vaikka olisivat sporttisia.

Kaikille hoikille ja sporttisille naisille ei riitä pitkiä, raamikkaita, komeanaamaisia, hyvin tienaavia ja sporttisia miehiä.

Vierailija
128/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä ylipainoset naiset nirsoilee?

Vierailija
129/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta hoikkia ja sporttisia naisia eivät myöskään saa liian hoikat, lyhyet tai köyhät miehet. Vaikka olisivat sporttisia.

Kaikille hoikille ja sporttisille naisille ei riitä pitkiä, raamikkaita, komeanaamaisia, hyvin tienaavia ja sporttisia miehiä.

Tämä pitää paikkansa.

Minun havaintojeni perusteella sporttinen nainen joustaa ensimmäisenä miehen sporttisuudesta ja viimeisenä noista muista asioista.

Vierailija
130/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, kun sieltä alta löytyy johnholmesmallia ja kestääkestää.

Vierailija
131/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hoikka mies olekaan mikään ihanne naiselle. 99% naisista valitsee mieluummin hieman pullukan, kuin hieman alipainoisen. Sori tästä kaikille tosi hoikille miehille, mutta siinä se miehisyys valitettavasti vähän kärsii. Mutta yhtä lailla varmaankin 98% naisista ei tykkää bodareista, että jos tarkoitat sitä raamikkuudella, niin sitä kyllä tosi harva etsii. Yleensä vain bodarimimmi etsii puolisokseen bodaria. Hyvin tienaamiseenkin riittää naisten enemmistöllä ihan se, että tienaa sen keskituloisen 3000e ja pääasia on että tulee vain palkallaan toimeen.

Eli aika keskimääräistä miestä naiset oikeasti hakee. Keskimääräinen sopusuhtainen kroppa, keskituloinen ja keskipituinenkin usein riittää (ellei nainen itse ole tosi pitkä).

Vierailija
132/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut naiset laskekaa rimaa?

Vierailija
133/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset etsii komeeta top 10 miestä.. kaunis nainen jätti mullekki vastaamatta tuli osuma mutta ei kiinnosta kun etsii komeaa top 3 miestä.

Vierailija
134/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai jokaisella on oikeus "nirsoilla", etsiä sellaista seuraa kuin haluaa.

Vierailija
135/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kaljamahan koosta. Pieni ylipaino ei haittaa, mutta lihavuus on ongelma.

Vierailija
136/202 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi tälläinen. On tälläkin kaljamaha

https://vm.tiktok.com/ZNdCgPwC9/

Vierailija
137/202 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni painoi 114 kg kun tapasimme. Minä painoin 60 kg eli lähes kaksi kertaa vähemmän. Mieheni sitten laihdutti 35 kg mutta nyt on 10 vuodessa lihonnut 15 kg, painaa 95 kg. Mieheni lopetti kaljan juomisen ja toivoo laihtuvansa 10 kg. Ei iso maha tee miehestä huonompaa koska luonne tärkein ja tulen erittäin hyvin toimeen mieheni kanssa joka auttaa kaikessa aina.

Vierailija
138/202 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ilman mahaa on kuin pankki ilman rahaa

Vierailija
139/202 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinullekaan kelpaa raitis nainen, joka haluaa lapsia. Haluat juovan ja isomahaisen naisen. Se on nirsoilua.

140/202 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiätenkää 😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme