Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako miehellä olla kaljamahaa?

Vierailija
18.08.2025 |

Niin naiset kertokaa saako miehellä olla kaljamahaa?

Kommentit (202)

Vierailija
41/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vaikea kysymys palstan naisille. Mielellään ne sanoisi ei mutta ne kokee ettei ole varaa kun ne on itsekin punkeroita ja ne tietää sen.

Juu olen huomanntu moni on punkero, mutta itse kaljamahaisena miehenä en kiinnosta heitäkään. siis missä naiset vika?

Teetkö mitä muuta kuin juot kaljaa ja ihmettelet ja valitat asiaa?

Teen, urheilen ja käyn töissä miten niin?

Vierailija
42/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu nyt Allu jo hevon helvettiin jankkaamasta. Ketään ei kiinnosta kaljamahasi, 45 tomnin velkasi, ruosteinen Opelisi tai tyhjä elämäsi. Mene vttttuuun ulisemasta. Täältä et ketään kehitysvammaista naista löydä. Se on tasosi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luovutan ja olen yksin, ei mulla muuta, heido.

Vierailija
44/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla.

Vierailija
45/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painu nyt Allu jo hevon helvettiin jankkaamasta. Ketään ei kiinnosta kaljamahasi, 45 tomnin velkasi, ruosteinen Opelisi tai tyhjä elämäsi. Mene vttttuuun ulisemasta. Täältä et ketään kehitysvammaista naista löydä. Se on tasosi. 

HAKKAA PÄÄTÄ SEINÄÄS PELLE.. SYLJEN SUN NAAMALLE, OOT OKSETTAVA SAIRAS IHMINEN

Vierailija
46/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sairastU sairas PELLE SYÖPÄÄ NIIN NAURAN SULLE,, VOI VOI ON SE RANKKAA ELÄMÄ HITON LUUSERI ELÄMÄNTAPATYÖTÖN LUUSERI HÄPEÄ

Vierailija
47/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

herranjumala mitä sekopäitä täälä voi hyvänen aika miten tää on menny tälläseksi,, aivan hulluja ihmisiä

Vierailija
48/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin vähän aikaa tapailla tuollaista ylipainoisia "mikä mussa on vialla kun en kelpaa naisille"-tyyppiä. Ihan kiva muuten, mutta ei siinä hirveen spesiaalia oloa tule kun se vinkuu sitä kun ei ole ikinä seurustellut eikä kelpaa kenellekään. Hänen sanoin "sullekaan en kelpaa" 🤦

Ai että, no tästäpä tulikin semmonen olo että tuo tyyppi haluaa just mut! Kai se nyt tinderissä vinkuu sitä samaa kaikille naisille.

Ei jessus.

Vierailija
49/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus kyselyn ja sellainen steroideilla pumpattu sikspäk vatsa hävisi miehelle jolla oli ns. normaali vatsa, pikkuisen läskiäkin. Ei taida sekään olla naisten mieleen noin yleisesti, joku kuiva äijä jolla verisuonet pullistelee päässä. Kysely oli vieläpä selvä, noin80% tykkäsin luonnollisesta vatsasta.

Vierailija
50/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mulle riitti, yksin on niin ihanaa, ihmiset on vaa sontaa täälä elämässä

Vierailija
51/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se on tullut selväksi että komea love island adonis kelpaa

Vierailija
52/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei yhtää kiinnostais tommonen hoikka prinsessa mitä on love islandissa yöks.. pysyn kaukana

Vierailija
53/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali tavis pullero, amiksen käynyt, köyhä, kaljamahainen nainen on just hyvä

Vierailija
54/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt lopetan mulle riitti taas

Vierailija
55/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aah kun sais panna semmosta kaljamahaista naista ja sillä on tiukat nahkahousut ja isot tissit ja tissitoppi aah aah

Vierailija
56/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ma suljen sun pitsan..... t muhamet

Vierailija
57/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulluja sekopäitä täälä. heido

Vierailija
58/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla, kun se on kohtuullinen ja passaa muun kropan kanssa tyyliin nallekarhu. Jos on muuten kaponen ja siinä yllärimassu, niin ei ole niin viehättävä. 

Vierailija
59/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla, kun se on kohtuullinen ja passaa muun kropan kanssa tyyliin nallekarhu. Jos on muuten kaponen ja siinä yllärimassu, niin ei ole niin viehättävä. 

No olen 185 pitkä.. mikä mättää naiset?

Vierailija
60/202 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ratkaisee.