Saako miehellä olla kaljamahaa?
Kommentit (202)
Mieluummin ei. Mutta kelpaa se mahankin kanssa. Aviomiehelläni on tällainen isimasu, mutta ei kaljalla vaan minun ruuilla kasvatettu. Ja kuten arvata saattaa, olen itsekin ylipainoinen. Eli olen kai useammallakin syyllä hieman jäävi siitä valittamaankaan.
Juu no minulla on kaljamaha mut ei ne kaljamahaisetkaan naiset kiinnostu, siis onko minussa vikaa, ruma en ole.
Luulisi että olisi vientiä, urheilen ja katson vähä mitä laitan aina päälle sun muuta
En tiedä sitten onko ne vääränlaisia naisia vai mikä minun taso on, pitäskö etsiä väkisin semmoinen mikä ei nappaa, en tiedä.
Tuntuu että olen vaa erilainen tai en kiinnosta naisia olen huomannut jo vuosia, itse aina kiinnostun niinku aina minä juuri itse, nainen ei yhtään.
Tämä on vaikea kysymys palstan naisille. Mielellään ne sanoisi ei mutta ne kokee ettei ole varaa kun ne on itsekin punkeroita ja ne tietää sen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vaikea kysymys palstan naisille. Mielellään ne sanoisi ei mutta ne kokee ettei ole varaa kun ne on itsekin punkeroita ja ne tietää sen.
Juu olen huomanntu moni on punkero, mutta itse kaljamahaisena miehenä en kiinnosta heitäkään. siis missä naiset vika?
Yleensä se olen minä joka kiinnostuu, mutta nainen 0 % minusta, tuntuu etten ole edes olemassa naisille.
Vierailija kirjoitti:
hoikat naiset ei vaa nappaa ovat liian kranttuja ja nirsoja
Ei nappaa sen takia kun ne ei ylipainon takia sua halua suhteeseen? Paljonko sitä on?
Mua ei exässä haitannut siinä painossa se ulkonäkö vaan se, että se itse valitti siitä eikä kuitenkaan tehnyt asialle mitään, dissas mun ruokia ja liikuntaa, kuorsas niin kovaa että se ei peittynyt edes tulpilla toisessa huoneessa, jatkuva jaksamattomuus eikä se seksikään kauheen kivaa enää ole jos toinen tiputtaa hikipisaroita päälle huohottaen ja ite saa pelätä koska se saa slaagin. Komee se oli mielestäni vatsasta huolimatta.
Hän vaihtoi naista ja nykyään on vieläkin lihavampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hoikat naiset ei vaa nappaa ovat liian kranttuja ja nirsoja
Ei nappaa sen takia kun ne ei ylipainon takia sua halua suhteeseen? Paljonko sitä on?
Mua ei exässä haitannut siinä painossa se ulkonäkö vaan se, että se itse valitti siitä eikä kuitenkaan tehnyt asialle mitään, dissas mun ruokia ja liikuntaa, kuorsas niin kovaa että se ei peittynyt edes tulpilla toisessa huoneessa, jatkuva jaksamattomuus eikä se seksikään kauheen kivaa enää ole jos toinen tiputtaa hikipisaroita päälle huohottaen ja ite saa pelätä koska se saa slaagin. Komee se oli mielestäni vatsasta huolimatta.
Hän vaihtoi naista ja nykyään on vieläkin lihavampi.
Hiukan kaljamahaa mut ei paljon ja ylipainoa,185 cm pituus.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että olen vaa erilainen tai en kiinnosta naisia olen huomannut jo vuosia, itse aina kiinnostun niinku aina minä juuri itse, nainen ei yhtään.
Mitäh?
Eikait naiset kiinnostu jos sä olet kiinnostunut kaikista naisista.
Kai muistat aina mainita ja valittaa niille naisille kun kukaan ei kiinnostu vaikka itse kiinnostus heti kaikista?
olenko jotenkin ruma, epäsiisti, tai kaljamaha on iso turn off, en osaa sanoa, naiset eivät kerro minulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäh?
Eikait naiset kiinnostu jos sä olet kiinnostunut kaikista naisista.
Kai muistat aina mainita ja valittaa niille naisille kun kukaan ei kiinnostu vaikka itse kiinnostus heti kaikista?
En missää nimes ole kiinnostunut kaikista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu olen huomanntu moni on punkero, mutta itse kaljamahaisena miehenä en kiinnosta heitäkään. siis missä naiset vika?
Teetkö mitä muuta kuin juot kaljaa ja ihmettelet ja valitat asiaa?
No naiset eivät huoli minua niin annan olla ja luovutan, yksinkin pärjää tässä elämässä vallan mainiosti.
Ajattelin myös että eipä niitä kiinnosta onko se vain ei.