Tyttäreni 14v. on yrjönnyt jo monena aamuna
Tänään sit aloin tentata mitä tuollanen mahtaa olla. Ei muka itse ymmmärtänyt mitään. Lykkäsin kaapista käteen testin että lorautas tuohon. Tyttö ei meinannut ymmärtää mitä tarkoitan. No tuloksen voi arvata.
Taustana sanottakoon et syksystä asti ollut poikakaveri , jonka luona on ihn luvalla ollut yötä vuoden vaihteesta asti aina silloin tällöin.
Tyttö lähti kouluun ja minä soitin neuvolaan ajan. Tarkoitus mennä yhdessä juttelemaan sinne tilanteesta. Sanoin että tilanteesta ei saa vielä kertoa kenellekään ja varsinkaan pojalle.
Mut en oikeesti haluis tulla mummoksi 35 vuotiaana. Minä kun itsekin olen ollut aikeissa tehdä lapsen.
Voiko 14v pärjätä nyytin kanssa, kun en kai minä voi jäädä työstä pois tyttären takia.
Kommentit (62)
Ja jotenkin musta tuntu, että mua aina katottiin kieroon, kun en ollut noista asioista vielä kiinnostunut.
Mutta en kyllä käsittänyt sitäkään, että mitä hienoa siinä oli, kun kehuskeltiin käytävillä kavereille ja niin kovalla äänellä, että kaikki varmasti kuuli että " Taas oltiin bileissä viikonloppuna. Mä join niin monta kaljaakin että aamulla krapula. Ja käytiin me PiiP:in kanssa pusikossakin, oli eka kerta kun mua nuoltiin. Sitten tottakai sekstailtiin lopuksi" .
Itse menetin neitsyyteni 17vuotiaana.
14-vuotiaana elämäni oli tallilla hevosten kanssa.
Ja viikonloput olin mielelläni kotona, en bileissä.
Musta oli ihanaa vaan käpertyä soffalle kun isi ja äiti oli vuokrannut elokuvan ja kattella sitä niiden kanssa.
Ja tuostakin syystä olin koulukiusattu, kun en liikkunut missään...
Nykyajan nuoret osaa olla tyhmistä syistä julmia toisiaan kohtaan.
Mutta itse en olisi ikinä ollut valmis äidiksi 14vuotiaana.
Ensimmäisen sain 22 vuotiaana, ja se oli hyvä ikä.
En tiedä olinko kypsä vielä äidiksi, mutta tässä sitä on lapset kasvattanu äitiä, mitä äiti on kasvattanu lapsia.
aborttia. Tuonikäisen ei vielä tarvitse olla raskaana ja synnyttää. Tosin taitaa olla porvoost koko juttu.