Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esitteletkö tuttavasi suihkutiloissa tai saunassa kaverillesi?

Vierailija
21.05.2022 |

Käyn itse paljon uimassa ja kypylöissä. Toisinaan otan kaverin mukaan. Pesuhuoneessa ja saunassa on siis minulla melkein aina tuttuja, joiden kanssa juttelenkin. Kaverini ei heitä tunne.
Onko asiallista esitellä toisilleen esimerkiksi pesutiloissa kaksi täysin alastonta ihmistä vai eikö ole? Oikeassa elämässä tuttavani tuskin koskaan kumminkaan törmää näihin uimahallituttuihini. Olen välillä esitellyt, mutta yleensä en.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kohteliasta, jos tietää vesijumppakavereidensa/uimahallituttujensa nimet. Mä en tiedä kuin muutaman.

Vierailija
2/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihme, miten erikoinen aloitus! En minä kyllä varmaan alastomana alkaisi esitellä. Moikkaisin vain puolituttuja ja jatkaisin juttuani kaverin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen olis ihan äärettömän nolo tilanne. Moikkaat vaan ja jätät esittelyt sikseen.

Vierailija
4/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, hyvä kysymys. En esittelisi on vastaus. Alasti siinä sitte rupalteitaisiin, että mistä kukin tuntee toisensa🙂

Suomessa ehkä voi onnistuakin.

Vierailija
5/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelin kerran pippelini naapurin Maijulle saunassa.

Vierailija
6/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ottaisi jonnekin alastonpaikkaan kaverin mukaan?

Vierailija
7/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa telakoituessa on hyvä esittäytyä ainakin etunimellä.

Vierailija
8/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en esittele, kaverini on närkästynyt. Yhdestä oikein erikseen kysyi minulta, kuka tuo oli. Sattui olemaan paikallinen julkkis, laulaja ja laulunopettaja. "Mistä sä tunnet hänet?" ...eli olisi kumminkin pitänyt esitellä hänelle ainakin se paikaillinen kuuluisuus, pikkujulkkis. Tällä laulajalla oli paljon asiaa minulle, kun meillä on ollut yhteisiä työprojekteja. En oikein voinut olla hänen puheisiinsa vastaamattakaan, vaikka toisen kanssa juttelu oli epäkohteiasta mukaani ottamaani kaveria kohtaan.

Vierailija
9/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö aina uimahallissa ja kylpylässä vain yksin?

Vierailija
10/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö aina uimahallissa ja kylpylässä vain yksin?

Kyllä, miksi ottaisin jonkun ärsyttävän jä kyselevän kaverin mukaan?

Vierailija
11/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuossa tilanteessa pitäisi esitellä kaveri, kun on vain satunnainen kohtaaminen?  En kyllä tykkäisi, jos minua alettaisiin esittellä vastaavassa tilanteessa. Ei tarvitse esitellä vaikka satunnaisesti kadulla törmätään saatikka jossain uimalassa. 

Vierailija
12/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelisin tilanteesa pois, ettet edes ehtisi esitellä minua. 

Vierailija
13/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö sinun kaverit siihen viereen töllöttämään, kun alat jutella jollekin tutulle? 

Vierailija
14/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisten aloitusten voittaja!

Vierailija
15/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitteletkö kaverin peniksen toiselle kaverillesi? Telakoidutteko yhdessä tai harrastatteko klonkkua?

Vierailija
16/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkö sinun kaverit siihen viereen töllöttämään, kun alat jutella jollekin tutulle? 

Kaveri, jonka kanssa eniten käyn kylpylässä nimenomaan aina jää siihen viereen odottamaan, jos pysähdyn juttelemaan jonkun kanssa. Eihän mitään esittelytarvetta syntyisikään, jos hän jatkaisi vaikka uima-altaalle, tai saunaan. AP

Vierailija
17/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri, jonka kanssa eniten käyn kylpylässä nimenomaan aina jää siihen viereen odottamaan, jos pysähdyn juttelemaan jonkun kanssa. Eihän mitään esittelytarvetta syntyisikään, jos hän jatkaisi vaikka uima-altaalle, tai saunaan. AP

No tämä selittää paljona. Ihme kavereita sulla. 

Vierailija
18/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kun olin uimahallissa töissä siivoojana :D

Tuttu mies oli just tullut suihkusta, siis siinä suihkutilassa vielä, nakuna, kun tulin huuhtelemaan lattioita. Siinä hän selitti ummet ja lammet kädet lanteilla. Hänellä oli niin hirveästi asiaa että sitä olisi riittänyt vaikka olin jo valmis. Moneen kertaan aukesi pukuhuoneen ja pesutilan välinen ovi, joku herra työntyi puoliksi pesutilan puolelle, mutta vetäytyi kun näki meidät siinä höpöttelemässä :D

Vierailija
19/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kännissä esittelen kaikille alapäätäni. Olin saunassa tai en.

Vierailija
20/20 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiperö kirjoitti:

Joskus kännissä esittelen kaikille alapäätäni. Olin saunassa tai en.

Paljon alapäässäsi on mittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi