Esitteletkö tuttavasi suihkutiloissa tai saunassa kaverillesi?
Käyn itse paljon uimassa ja kypylöissä. Toisinaan otan kaverin mukaan. Pesuhuoneessa ja saunassa on siis minulla melkein aina tuttuja, joiden kanssa juttelenkin. Kaverini ei heitä tunne.
Onko asiallista esitellä toisilleen esimerkiksi pesutiloissa kaksi täysin alastonta ihmistä vai eikö ole? Oikeassa elämässä tuttavani tuskin koskaan kumminkaan törmää näihin uimahallituttuihini. Olen välillä esitellyt, mutta yleensä en.
Kommentit (20)
Voi hyvä ihme, miten erikoinen aloitus! En minä kyllä varmaan alastomana alkaisi esitellä. Moikkaisin vain puolituttuja ja jatkaisin juttuani kaverin kanssa.
Tollanen olis ihan äärettömän nolo tilanne. Moikkaat vaan ja jätät esittelyt sikseen.
Heh, hyvä kysymys. En esittelisi on vastaus. Alasti siinä sitte rupalteitaisiin, että mistä kukin tuntee toisensa🙂
Suomessa ehkä voi onnistuakin.
Esittelin kerran pippelini naapurin Maijulle saunassa.
Miksi joku ottaisi jonnekin alastonpaikkaan kaverin mukaan?
Saunassa telakoituessa on hyvä esittäytyä ainakin etunimellä.
Jos en esittele, kaverini on närkästynyt. Yhdestä oikein erikseen kysyi minulta, kuka tuo oli. Sattui olemaan paikallinen julkkis, laulaja ja laulunopettaja. "Mistä sä tunnet hänet?" ...eli olisi kumminkin pitänyt esitellä hänelle ainakin se paikaillinen kuuluisuus, pikkujulkkis. Tällä laulajalla oli paljon asiaa minulle, kun meillä on ollut yhteisiä työprojekteja. En oikein voinut olla hänen puheisiinsa vastaamattakaan, vaikka toisen kanssa juttelu oli epäkohteiasta mukaani ottamaani kaveria kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö aina uimahallissa ja kylpylässä vain yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö aina uimahallissa ja kylpylässä vain yksin?
Kyllä, miksi ottaisin jonkun ärsyttävän jä kyselevän kaverin mukaan?
Miksi tuossa tilanteessa pitäisi esitellä kaveri, kun on vain satunnainen kohtaaminen? En kyllä tykkäisi, jos minua alettaisiin esittellä vastaavassa tilanteessa. Ei tarvitse esitellä vaikka satunnaisesti kadulla törmätään saatikka jossain uimalassa.
Kävelisin tilanteesa pois, ettet edes ehtisi esitellä minua.
Jääkö sinun kaverit siihen viereen töllöttämään, kun alat jutella jollekin tutulle?
Esitteletkö kaverin peniksen toiselle kaverillesi? Telakoidutteko yhdessä tai harrastatteko klonkkua?
Vierailija kirjoitti:
Jääkö sinun kaverit siihen viereen töllöttämään, kun alat jutella jollekin tutulle?
Kaveri, jonka kanssa eniten käyn kylpylässä nimenomaan aina jää siihen viereen odottamaan, jos pysähdyn juttelemaan jonkun kanssa. Eihän mitään esittelytarvetta syntyisikään, jos hän jatkaisi vaikka uima-altaalle, tai saunaan. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri, jonka kanssa eniten käyn kylpylässä nimenomaan aina jää siihen viereen odottamaan, jos pysähdyn juttelemaan jonkun kanssa. Eihän mitään esittelytarvetta syntyisikään, jos hän jatkaisi vaikka uima-altaalle, tai saunaan. AP
No tämä selittää paljona. Ihme kavereita sulla.
Tulee mieleen kun olin uimahallissa töissä siivoojana :D
Tuttu mies oli just tullut suihkusta, siis siinä suihkutilassa vielä, nakuna, kun tulin huuhtelemaan lattioita. Siinä hän selitti ummet ja lammet kädet lanteilla. Hänellä oli niin hirveästi asiaa että sitä olisi riittänyt vaikka olin jo valmis. Moneen kertaan aukesi pukuhuoneen ja pesutilan välinen ovi, joku herra työntyi puoliksi pesutilan puolelle, mutta vetäytyi kun näki meidät siinä höpöttelemässä :D
Joskus kännissä esittelen kaikille alapäätäni. Olin saunassa tai en.
Äiperö kirjoitti:
Joskus kännissä esittelen kaikille alapäätäni. Olin saunassa tai en.
Paljon alapäässäsi on mittaa?
Joo. Kohteliasta, jos tietää vesijumppakavereidensa/uimahallituttujensa nimet. Mä en tiedä kuin muutaman.