Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni 14v. on yrjönnyt jo monena aamuna

Vierailija
05.04.2007 |

Tänään sit aloin tentata mitä tuollanen mahtaa olla. Ei muka itse ymmmärtänyt mitään. Lykkäsin kaapista käteen testin että lorautas tuohon. Tyttö ei meinannut ymmärtää mitä tarkoitan. No tuloksen voi arvata.

Taustana sanottakoon et syksystä asti ollut poikakaveri , jonka luona on ihn luvalla ollut yötä vuoden vaihteesta asti aina silloin tällöin.

Tyttö lähti kouluun ja minä soitin neuvolaan ajan. Tarkoitus mennä yhdessä juttelemaan sinne tilanteesta. Sanoin että tilanteesta ei saa vielä kertoa kenellekään ja varsinkaan pojalle.

Mut en oikeesti haluis tulla mummoksi 35 vuotiaana. Minä kun itsekin olen ollut aikeissa tehdä lapsen.

Voiko 14v pärjätä nyytin kanssa, kun en kai minä voi jäädä työstä pois tyttären takia.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun aloittajana haluan kertonmeidän ihanat kuulumiset.

Kävimme tyttäreni kanssa neuvolassa juttelemassa. Yhdessä päätimme että pidämme vauvan. Alkuviikosta oli sitten eka ultra ja ihan ihan pikkuinen luultavasti neitonen siellä on. Yhdessä olemme tyttären kanssa jo käyneet katselemassa vauvan tarvikkeita ja vaatteita vaikka ei tietenkään pitäisi. Erikoisseurantaanhan noin nuori äiti joutuu neuvolassa.

Opiskelut varmaan jää vähäksi aikaa ja minä jään hoitamaan vauvaa ainakin aluksi kotiin.

Vierailija
2/62 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaivaudu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreltä jää opiskelut ja silti ap on jäämässä kotiin hoitaan vauvaa. Miksi sinun pitäisi jäädä, jos kerran tyttö jättää opinnot.

Neitokaiseksi kutsuit vauvaakin. Kyllä siellä voi olla poikakin.

Vierailija
4/62 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa ultrassa koskaan kerrota sukupuolta!!!!

Vierailija
5/62 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidossa vaikka jättäisikin opiskelut ja keskittyisi vauvaan. Ei sitä kakrua voi yksin mummon hoitoon pukata ja tuskin teinikään sen kanssa päiviä yksin pärjää . Parempi harjoitella just noin et teini ja äiti yhdessä kotona.

Vierailija
6/62 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että päivälläkin voi panna, joten älä tartu siihen ap. Tarkoitan sitä että annat hyväksynnän parisuhteelle täysin kun lupaat alaikäisesi yöpyä jonkun sukukypsän pojan luo. Lapset ymmärtää tästä että heidän seksielämän vanhemmatkin hyväksyy.

On todella vastuutonta vanhemmuutta.

Niitätte sitä mitä on kylvetty.

Tässä on kyse alaikäiseen sekaantumisesta ja on tehty rikos.

Ps. en lukenut pidemmälle ketjua kuin siihen missä kerroit että on lupa yöpyä ja minulla kiehahti. Aborttia en kannata se on murha minun moraaliperiaatteiden mukaan.

Jos sinulla on vauvahaaveita niin tässä on se vauva hoida se niin kuin oma lapsesi tai siis paremmin ettei ole teininä vanhempi. Lapselle lapsi on se surullista.

Vierailija
7/62 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla. Kukaan 14v ei ole kypsä äidiksi.

Vierailija
8/62 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla keskustelupalstoilla äidit ovat sitä mieltä, että nuorten pitää saada yöpyä yhdessä, koska muuten he sekstailevat päiväsaikaan. Ja tämä on tulos. Meillä sallitaan vain yksi yöpyvä pari, ja se olemme minä ja mieheni. 15-vuotias ei tosin ole vielä tuonut poikia kylään edes päiväsaikaan.

Vierailija
9/62 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yökyläilee pojan kotona. Olemme sopineet että vain silloin kun vanhemmat ovat kotona. Poikakin on ollut meillä muutaman yön. Minusta on mukavampi että ovat meillä tai pojan kotona kuin että pyörisivät kaupungilla tai jotain muuta.

Vierailija
10/62 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jumalauta, sen siitä saa kun laskee samaan sänkyyn,tuon ikäiset lapset nukkuvat vielä omissa sängyissä.

Vierailija
11/62 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne voisi olla ihan hyvn tottakin, mutta tuo äidin asenne on ihan vieraalta planeetalta: suurin ongelma tuntuu olevan, että EI HALUA MUMMOKSI, ja varsinkaan kun on suunnitellut omaa lasta. Aivan järjetön syy toisen ihmisen aborttipäätökseen. Muita syitä voi kyllä keksiä hyvinkin helposti, kun puhutaan 14-vuotiaasta koululaisesta...

Vierailija
12/62 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee päivät vastaan todella nopeasti, ja ap ei ole yhtään kiinnostunut siitä kuinka kauan ollut raskaana. Mitä syytä ihmisellä on tehtailla tälläsiä juttuja tänne.

Vierailija
13/62 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulin vaikean sairauden akuuttivaiheen aikana raskaaksi. En ottanut sitä loukkauksena, velvollisuutensa th vain hoiti, mutta niin vaan on ihana tyttö tuolla meillä... :)

Tsemppiä ap:lle. Tosin itsekin ihmettelen, miksi ihmeessä sallitte yökyläilyt. 14-vuotiaan ei kuulu vielä harrastaa seksiä. Lapsi vielä. Piste.

Vierailija
14/62 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puhuin paljon tytön kanssa seksin aloittamisesta, kehoitin miettimään tarkkaan kenen kanssa ja milloin ekakerta, koska se ekakerta aina seuraa mielessä yleensä läpi elämän.

Niin, ei auttanut, mutta vahinkoa ei meillä sattunut...

Vierailija
15/62 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet provo. Sinulla ei edes ole tuon ikäistä lasta,olet itse melkein tuon ikäinen!

Vierailija
16/62 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla yökylässä, että voi harrastaa seksiä. Se onnituu missä vaan ja nuorten mielestä vielä varmimmin.

Vierailija
17/62 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös 14-vuotias tytär ja muistan kyllä, kun itsekin olin sen ikäinen. Helppo tietenkin olla jälkiviisas, mutta en kyllä todellakaan päästäisi tyttöä poikaystävälle yökylään! Sehän on sama kuin kehottaisi harrastamaan seksiä sen ikäisenä ja vielä hyväksyisi sen. 14v. ei kyllä ole millään tavalla kypsä äidiksi, eikä mielestäni sen ikäiseltä voi niin suurta vastuuta vaatiakaan. Kinkkinen tilanne!

Vierailija
18/62 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tässähän tapauksessa tulisi kätevästi plätkäistyä kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Mummo! voi jäädä kotiin vaikka vuorotteluvapaalle auttamaan vauvanhoidossa ja tytär voi pikkuhiljaa sitten jatkaa koulua äitiysloman jälkeen vaikka. Isästä viis, ne mitään osaa koskaan. Niin paitsi... siitä teiniparista jonka minä tiedän, se n. 15 vee poika oli kyllä vastuullisempi kuin 18 vee tyttö, jolla oli kova piletyshimo päällä. Poika oli tiukkana ja sanoi, että ei osteta autoon stereoita vaan pesukone! :D

Vierailija
19/62 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saanut ensimmäiseni 17 vuotiaana (olen nyt 42 kolmen lapsen äiti ja elämä on ok). Annan näin kokemuksen syvällä rintaäänellä neuvot kannustta ja vaikka vähän painostaa tyttäresi aborttiin. On ihan liian nuori äidiksi. VOi onnistua niinkuin itsekin onnistuin, mutta raskasta oli mietin usein menetettyä nuoruutta (vaikka olin jo 17v.)

Näille jotka puhuu, että 14v päättää ihan itse. HÖPÖ HÖPÖ, ei senikäinen ymmärrä minkä elinikäisen vastuun lapsen myötä ottaa.

Vierailija
20/62 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset