Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksen kiinnosta naisia ollenkaa enää

Vierailija
17.08.2025 |

Olen siis 39 v mies ja käyn töissä ja urheilen vähän ja muita harrastuksia ei oikein ole. No aika paljon käyn tapahtumis festareilla ulkona yksin. Olen huomannut et naiset ei vain mitää huomiota kiinnitä eivät katso ees päälle. Omasta mielestäni olen ihan hyvän näkönen, ja pitkä 188 cm, vähän mahaa ja ylipainoa mutta en todellakaan ole lihava. Hirveän pinnallisia naiset nykyää hoikkia ja meikattuja jne, tiedän etten heille kelpaa. Olen yrittänyt oman tasosiani, vähän pyöreämpiä, mutta he ehkä hetken juttelee ja sit saan pakit, siis pitäskö vaan luovuttaa? Olen kyllä joskus nuorempana saanut naisia.

Kommentit (225)

Vierailija
181/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eilen katsoin että noin 120 kg nainen käveli miehenkaa.. mies oli hoikka.. miten tuommonen on kelvannut miehelle?

Katsos kun me ihmiset ollaan muutakin kuin vain ulkokuori. Minäkin olen ylipainoinen nainen ja minulla on hoikka miesystävä, entä sitten?

Vierailija
182/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä kaikenlaista tapahtunut ja tehnyt se voi myös vaikuttaa, kyllä mä kuitenkin ennen sain naisia ja naiset kiinnostui, sama ihminen ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eilen katsoin että noin 120 kg nainen käveli miehenkaa.. mies oli hoikka.. miten tuommonen on kelvannut miehelle?

Katsos kun me ihmiset ollaan muutakin kuin vain ulkokuori. Minäkin olen ylipainoinen nainen ja minulla on hoikka miesystävä, entä sitten?

Aha no minä nyt sanoin suoraan en minäkään ole lihava mies, painan 100 kg ja olen melkein 190 cm pitkä, niin miksi minun pitäisi sitten olettaa että vain lihava tavis pullero kiinnostuisi, miksei ne normaalipainoiset?

Vierailija
184/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat ja normaalipainoit ei vain minusta kiinnostu vaikka en ole itse lihava, en ymmärrä miksi.

Vierailija
185/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempia aloituksia samasta

31.07.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6165882/olen-kai-rupsahtanut-tai-sitten…

08.08.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6177198/onkohan-tasoni-laskenut-kun-en-…

Jep, tämä tyyppi tekee tasaisin väliajoin samankaltaisia, ellei jopa täysin samanlaisia aloituksia

Vierailija
186/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs vissiin alkaa treenaamaan ja laihduttamaan.

Vierailija
187/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulle on sanottu kehitä itseäs ja alkaa treenaa sun muuta laihduttaan mahaa pois jne, miksei saisi olla mahaa ja miksi pitäs treenata kun hullu, mä en ymmärrä mitä naiset meinaa.

Vierailija
188/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtäkään osumaa facebook dating en ymmärrä.

Vierailija
189/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo muita juttuja elämässä, paljon töitä ja alkaan treenaan.

Vierailija
190/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan palsta hiljeni, taidan antaa olla vaan.

Vierailija
191/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks on ihan ok palkkanen 20 € tunti työ ja sillä eteenpäin sitten, vois lähtee vaikka treenaamaan tai tekemään jotain.

Vierailija
192/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha no minä nyt sanoin suoraan en minäkään ole lihava mies, painan 100 kg ja olen melkein 190 cm pitkä, niin miksi minun pitäisi sitten olettaa että vain lihava tavis pullero kiinnostuisi, miksei ne normaalipainoiset?

En sanonut että sinun pitäisi olettaa että vain ylipainoiset kiinnostuisi. Pointtina oli se, että vaikka ihmisillä olisi erilaiset kehot, he silti voivat ja ovatkin toimiva pari koska parisuhde ei ole pelkkä ulkokuori, vaan tärkein on se mitä löytyy ulkokuoren alta eli persoona, mielenkiinnot, harrastukset, yms.

Vierailija
193/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut että sinun pitäisi olettaa että vain ylipainoiset kiinnostuisi. Pointtina oli se, että vaikka ihmisillä olisi erilaiset kehot, he silti voivat ja ovatkin toimiva pari koska parisuhde ei ole pelkkä ulkokuori, vaan tärkein on se mitä löytyy ulkokuo

Ymmärrän, minulla ei ole harrastuksia ollut varmaa 15 v

Vierailija
194/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut että sinun pitäisi olettaa että vain ylipainoiset kiinnostuisi. Pointtina oli se, että vaikka ihmisillä olisi erilaiset kehot, he silti voivat ja ovatkin toimiva pari koska parisuhde ei ole pelkkä ulkokuori, vaan tärkein on se mitä löytyy ulkokuo

Näytän kyllä ihan komealta ja pitkä mies tuo plussaa, miksei sit naiset ollenkaa kiinnostu esim facebook dating?

Vierailija
195/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut että sinun pitäisi olettaa että vain ylipainoiset kiinnostuisi. Pointtina oli se, että vaikka ihmisillä olisi erilaiset kehot, he silti voivat ja ovatkin toimiva pari koska parisuhde ei ole pelkkä

Pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pääse jos persoona ja sisäinen elämä on kuin tyhjä muovikassi.

Vierailija
196/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan omani tasosia yrittänyt, mutta ei heitä kiinnosta.

Jospa yliarvioit tasosi. Siirry vielä pari porrasta alemmas, niin jo tärppää.

Vierailija
197/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan omani tasosia yrittänyt, mutta ei heitä kiinnosta.

Jospa yliarvioit tasosi. Siirry vielä pari porrasta alemmas, niin jo tärppää.

Mitähän tuolla tarkotat, mitä pitäisi yrittää?

Vierailija
198/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö käydä salilla ja harrastaa tuola jotain ? Sittenkö naisia kiinnostaisi?

Vierailija
199/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä naisia olet lähestynyt? Ehkä huomaamattasi lähestyt liian nuoria, heitä ei nelikymppinen tavis mies kiinnosta. 

Vierailija
200/225 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä naisia olet lähestynyt? Ehkä huomaamattasi lähestyt liian nuoria, heitä ei nelikymppinen tavis mies kiinnosta. 

Sori ihan oman ikäisiäkin lähestyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme