En ymmärrä miksen kiinnosta naisia ollenkaa enää
Olen siis 39 v mies ja käyn töissä ja urheilen vähän ja muita harrastuksia ei oikein ole. No aika paljon käyn tapahtumis festareilla ulkona yksin. Olen huomannut et naiset ei vain mitää huomiota kiinnitä eivät katso ees päälle. Omasta mielestäni olen ihan hyvän näkönen, ja pitkä 188 cm, vähän mahaa ja ylipainoa mutta en todellakaan ole lihava. Hirveän pinnallisia naiset nykyää hoikkia ja meikattuja jne, tiedän etten heille kelpaa. Olen yrittänyt oman tasosiani, vähän pyöreämpiä, mutta he ehkä hetken juttelee ja sit saan pakit, siis pitäskö vaan luovuttaa? Olen kyllä joskus nuorempana saanut naisia.
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin en oikein ymmärrä naisia, ymmärrät et semmonen nuori fitnesmimmi kaunotar, en mä semmoselle koskaa kelpaa, mut läheistyin eilenkin tavis pulleroa, ei sitä sitten oikeesti ees kiinnostanut ja luovutin.
Oliko se tavis pullero edes vapaa nainen? Mitä jos sillä olikin jo mies eikä sitä siksi kiinnostanut? Eikä kai se sitä tarkoita että jos on tavis pullero niin pitäis ottaa ensimmäinen mies joka lähestyy. Vai tarkoittaako? Että kun sinä tasokas mies lähestyt tavis pulleroa niin kelvata pitäis.
Miksen esim kelpaa mua 20 kg lihavemmalle naiselle siis mitä minussa on vikana. olen lähestynyt jo jopa 10 lihavia naisia ja ei kukaan kiinnostu?
Ei ne kilot älykkyyttä vie. Sinä olet yksinkertainen.
En sori ole yksinkertainen vaikka väität miljoona kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haluatte älykkään top3 komistuksen joka käy salilla?
Koska me saamme.
Ei tavis pullero kelpaa?
Ei.
No sitähän minäkin ei tavis pullerot naiset kelpaa.
Just luin tältä palstalta, kuinka myös yli kolmekymppisellä naisella on samoja ongelmia kuin sinulla. Miestä ei vaan löydy,Nyt treffit Stockan kellon alle.
Vierailija kirjoitti:
No sitähän minäkin ei tavis pullerot naiset kelpaa.
Noni, menepä Allu nukkumaan. Huomenna taas uusi ketju samasta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Just luin tältä palstalta, kuinka myös yli kolmekymppisellä naisella on samoja ongelmia kuin sinulla. Miestä ei vaan löydy,Nyt treffit Stockan kellon alle.
Jep en ole ainut
eilen katsoin että noin 120 kg nainen käveli miehenkaa.. mies oli hoikka.. miten tuommonen on kelvannut miehelle?
No joo mulle riitti en jaksa enää.
Tästä ketjusta tulee mieleen sellainen sanonta, kuin että "average man sees better than he thinks so he rather chooses a pretty woman than intelligent woman".
Tai jotain.
Älä yritä liikaa. Puoliso on tullakseen tai sitten ei. Ole kärsivällinen.
Aiempia aloituksia samasta
31.07.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6165882/olen-kai-rupsahtanut-tai-sitten…
08.08.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6177198/onkohan-tasoni-laskenut-kun-en-…
Jo se että yrität lihavia naisia kertoo miten epätoivoinen olet. Naiset haistaa epätoivon eikä semmoinen kiinnosta. Itse olen ihan perus okn näköinen mies ja kaikki naiset joiden kanssa kävin treffeillä oli itseäni nuorempia ja paremman näköisiä kuin minä itse. Muutamat treffit kun kävi eikä enää jännittänyt treffeillä ja lähes kaikki halusivat nähdä uudestaan. Nykyään suhteessa kiinalaisen kanssa. Opetus on se että ei tarvitse olla mitenkään hyvännäköinen mies että voi saada kauniita naisia kun itsevarmuus on kohillaan ja on kunnollinen mies.
Ika. Ei mikaan muu. Nuoruuden viattomuus ja uteliaisuus on karissut. Jaljella on elaman jattamat rypyt ja apea naama. Hymy taittuu vinoutumaksi ja se mika oli 20v suusta tulleena sopoa ja hauskaa onkin jotain muuta.
Mina sain tonia miehia pois, juosta karkuun ja valikoida. Nyt yksikaan mies ei katso edes pain. Vaikka olen paremassa kunnossa ja hoikempi kuin 20v sitten.
Se saa jaamaan surkeaan liittoon ja joo edes oma mies ei kaso pain. Kattelee ennemmin muita.
Vierailija kirjoitti:
Jo se että yrität lihavia naisia kertoo miten epätoivoinen olet. Naiset haistaa epätoivon eikä semmoinen kiinnosta. Itse olen ihan perus okn näköinen mies ja kaikki naiset joiden kanssa kävin treffeillä oli itseäni nuorempia ja paremman näköisiä kuin minä itse. Muutamat treffit kun kävi eikä enää jännittänyt treffeillä ja lähes kaikki halusivat nähdä uudestaan. Nykyään suhteessa kiinalaisen kanssa. Opetus on se että ei tarvitse olla mitenkään hyvännäköinen mies että voi saada kauniita naisia kun itsevarmuus on kohillaan ja on kunnollinen mies.
Sitten on minussa jokin karma tai jokin piirre joka ei kiinnosta naisia, olen sitäkin miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Ika. Ei mikaan muu. Nuoruuden viattomuus ja uteliaisuus on karissut. Jaljella on elaman jattamat rypyt ja apea naama. Hymy taittuu vinoutumaksi ja se mika oli 20v suusta tulleena sopoa ja hauskaa onkin jotain muuta.
Mina sain tonia miehia pois, juosta karkuun ja valikoida. Nyt yksikaan mies ei katso edes pain. Vaikka olen paremassa kunnossa ja hoikempi kuin 20v sitten.
Se saa jaamaan surkeaan liittoon ja joo edes oma mies ei kaso pain. Kattelee ennemmin muita.
Ei muakaa naiset katso päälle vaikka olen ihan komea pitkä mies, kyllä ne joskus ennen vielä katsoi.
Naiset on vain muuttunut jotenkin ja heistä on tullut nirsompia mitä ennen.
Jaa, itse olen lähes 50, mutta nuorekas, hoikka, tyylikäs ja komea. Ongelmani on, että liian nuoret naiset kiinnostuvat, alle 30 siis. Hullu maailma.
Se on varmaa totta että olen rupsahtanut, ikää tullut lisää.. en huolehdi enää itsestäni mitä ennen, urheilut ja kuntoilu jäänyt, kaikki on jotenkin mennyt alaspäin, ymmärrän jos ei naisia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse olen lähes 50, mutta nuorekas, hoikka, tyylikäs ja komea. Ongelmani on, että liian nuoret naiset kiinnostuvat, alle 30 siis. Hullu maailma.
Mä en kai sitte ole enää niin komea ja mahaakin on
Ei ne kilot älykkyyttä vie. Sinä olet yksinkertainen.