Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksen kiinnosta naisia ollenkaa enää

Vierailija
17.08.2025 |

Olen siis 39 v mies ja käyn töissä ja urheilen vähän ja muita harrastuksia ei oikein ole. No aika paljon käyn tapahtumis festareilla ulkona yksin. Olen huomannut et naiset ei vain mitää huomiota kiinnitä eivät katso ees päälle. Omasta mielestäni olen ihan hyvän näkönen, ja pitkä 188 cm, vähän mahaa ja ylipainoa mutta en todellakaan ole lihava. Hirveän pinnallisia naiset nykyää hoikkia ja meikattuja jne, tiedän etten heille kelpaa. Olen yrittänyt oman tasosiani, vähän pyöreämpiä, mutta he ehkä hetken juttelee ja sit saan pakit, siis pitäskö vaan luovuttaa? Olen kyllä joskus nuorempana saanut naisia.

Kommentit (225)

Vierailija
141/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä lihavat tavispullukat salille että krlpaatte mars mars

Vierailija
142/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mä enää jaksa tätä moido

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks voi elää hyvin yksin elämää ja käydä töissä.. ja pelata pelejä vaikka, ihmiset on sontaa suomessa haukutaan vaan ihmisiä en ymmärrä mikä naisia ja miehiä vaivaa.. naiset on liian vaativia myös.

Vierailija
144/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on sontaa tässä suomessa olen huomannut sen. ihmettelen vain miten toiset pariutuu ja löytää kumppanin siis mitä ihmettä

Vierailija
145/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu naisille kunnioittavasti, Keksi valmiiksi muutama keskustelun aihe, josta voi tarvittaessa aloittaa. Harrastukset on hyviä. Ole oma itsesi. Älä vonkaa. Mene vaikka Paville tanssimaan, jää oven viereen seisokelemaan, hymyile kivan tuntuisille yksinäisille naisille,  siellähän on myös naisten hakuja. Kun naisten haku tulee mene seisoskelemaan saliin. Komeana pitkänä miehenä olet jäänyt naisten mieleen, ja kas joku tulee hakemaan sinua tanssiin. Onnea matkaan.

Vierailija
146/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaha paikka hiljeni, taidan vaa mennä tekee jotain järkevää heido.

Vierailija
147/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin en oikein ymmärrä naisia, ymmärrät et semmonen nuori fitnesmimmi kaunotar, en mä semmoselle koskaa kelpaa, mut läheistyin eilenkin tavis pulleroa, ei sitä sitten oikeesti ees kiinnostanut ja luovutin.

Oliko se tavis pullero edes vapaa nainen? Mitä jos sillä olikin jo mies eikä sitä siksi kiinnostanut? Eikä kai se sitä tarkoita että jos on tavis pullero niin pitäis ottaa ensimmäinen mies joka lähestyy. Vai tarkoittaako? Että kun sinä tasokas mies lähestyt tavis pulleroa niin kelvata pitäis.

Vierailija
148/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kosinut? Haluat omaöln aviovaimon, perheen ja lapsia loppuelämäksi.

Vierailija
149/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en oikein ymmärrä naisia, ymmärrät et semmonen nuori fitnesmimmi kaunotar, en mä semmoselle koskaa kelpaa, mut läheistyin eilenkin tavis pulleroa, ei sitä sitten oikeesti ees kiinnostanut ja luovutin.

Oliko se tavis pullero edes vapaa nainen? Mitä jos sillä olikin jo mies eikä sitä siksi kiinnostanut? Eikä kai se sitä tarkoita että jos on tavis pullero niin pitäis ottaa ensimmäinen mies joka lähestyy. Vai tarkoittaako? Että kun sinä tasokas mies lähestyt tavis pulleroa niin kelvata pitäis.

Miksen esim kelpaa mua 20 kg lihavemmalle naiselle siis mitä minussa on vikana. olen lähestynyt jo jopa 10 lihavia naisia ja ei kukaan kiinnostu?

Vierailija
150/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmrärä enkä halua enää ketää.. mulle riitti suominaiset.

Vierailija
151/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavis pullerot haluaa komeaa hoikkaa tavallisen painosta miestä ei kelpaa samankokoinen.

Vierailija
152/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan joskus tehdä gallupketju:

Kumman ottaisit, jos olisi aivan pakko: Allun vai Kilttimiehen?

Titaanien taisto!

Vierailija
153/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset haluatte älykkään top3 komistuksen joka käy salilla?

Vierailija
154/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt esiintyy:

The Hiivaiset Nivuset!

Vierailija
155/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kelpaa tavis mies jolla on ylipainoa ja amis ja kaikkea muutaki?

Vierailija
156/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tavis pullerot haluaa komeaa hoikkaa tavallisen painosta miestä ei kelpaa samankokoinen.

Koska he saavat parempia miehiä kuin sinä. Usko jo, että sinunlaisia naisia on vain kehitysvammaisyksiköissä. 

Vierailija
157/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska he saavat parempia miehiä kuin sinä. Usko jo, että sinunlaisia naisia on vain kehitysvammaisyksiköissä. 

Okei olet säälittävä haukkuja ihminen, toivottavasti sairastut syöpään

Vierailija
158/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska me saamme. 

Vierailija
159/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta vaikka kuinka väitetään, en ole kehitysvammainen.

Vierailija
160/225 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska me saamme. 

Ei tavis pullero kelpaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän