En ymmärrä miksen kiinnosta naisia ollenkaa enää
Olen siis 39 v mies ja käyn töissä ja urheilen vähän ja muita harrastuksia ei oikein ole. No aika paljon käyn tapahtumis festareilla ulkona yksin. Olen huomannut et naiset ei vain mitää huomiota kiinnitä eivät katso ees päälle. Omasta mielestäni olen ihan hyvän näkönen, ja pitkä 188 cm, vähän mahaa ja ylipainoa mutta en todellakaan ole lihava. Hirveän pinnallisia naiset nykyää hoikkia ja meikattuja jne, tiedän etten heille kelpaa. Olen yrittänyt oman tasosiani, vähän pyöreämpiä, mutta he ehkä hetken juttelee ja sit saan pakit, siis pitäskö vaan luovuttaa? Olen kyllä joskus nuorempana saanut naisia.
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika paljo mua lihavempia naisia heillä oli eilen miehet ja ihmettelin vain, minä aina yksin, no alkaan luovuttaan.
Ehkä ne miehet oli sillai fiksuja, että ne osas vaikka suomen kieltä kirjoittaa? Minä vähän epäilen, että sinä olet ammattikoulusta.
Niin olenkin siis mitä ihmettä sil on väliä mikä koulutus on :D?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on huonot jutut. Eivät jaksa kuunnella.
Ehkä mä en sit ole vaa normaali mies, ei ole oikein kavereitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan omani tasosia yrittänyt, mutta ei heitä kiinnosta.
Eivät he silloin ole tasoisiasi.
No sitten en ymmärrä, en mä mikää ruma ole ja lihava.
Naiset ei valitse ulkonäön ja koon perusteella. Olet huonotasoinen sisäisesti.
Taas vaihteeksi ulkonäkö ei merkkaa mitään naisille.. Kunnes taas sopivassa kohtaa merkkaa :D
"Ei naiset edes katso kuvia Tinderissä, profiilitekstien mukaan valitsevat" < täältä luettua BTW
Emmä ainaskaa ruma ole ja lihava se on varmaa.
Niin en oikein ymmärrä naisia, ymmärrät et semmonen nuori fitnesmimmi kaunotar, en mä semmoselle koskaa kelpaa, mut läheistyin eilenkin tavis pulleroa, ei sitä sitten oikeesti ees kiinnostanut ja luovutin.
No mitäpä puhut niille? Ulkonäössä tuskin ensimmäinen vika on, kun pääset juttelutasolle kuitenkin.
Mut taidan luovuttaa ja keskittyy elämäs muihin asioihin, asiat on kuitenkin hyvin. on työpaikka ja kaikki, naisista on vain harmia ja seksiä ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Riittää että olet oma itsesi ja kohtelias, kunhan olet korkeakoulutettu, sosiaalinen ja treenattu.
Muuten ok, mutta eivät akateemisuus ja treenaus ole mitenkään välttämättömiä.
Hyvä itseluottamus, aitous, kohtuullsen hyvät keskustelutaidot ja vähän pilkettä silmäkulmassa. Siihen päälle hyvä hygienia, siisti vaatetus ja ainakin siedettävä fyysinen ulkonäkö.
Ei noilla kriteereillä mitään missejä/malleja kaadeta, mutta kivannäköisiä naisia kyllä eri ikäluokista.
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä puhut niille? Ulkonäössä tuskin ensimmäinen vika on, kun pääset juttelutasolle kuitenkin.
Kaikenlaista, mut ne karkaa yleensä sit pois.
Kirjioitat naisista kuin he olisivat sieniä, joita ennen saatot noukkia nyt ihmettelet kun eivät lähdekään irti.
Luulisni, että noin 40 vuotiaalta mieheltä moni nainen toivoo muutakin kuin pituutta ja sitä, että näkee hänet sattumalta festareilla...
Kirjoitit aika pinnallisen kuvauksen itsestäsi ja samal onnistut itse pitämään naisia pinnallisina. - Et kai odota, että naiset välittömästi haluaisivat festareilla/ tai nainen, jonka sattumalta kohtaat festareilla haluaisi kanssasi heti edetä syvempään päähän. - Vaikka ilm tapasi ja tai jutteli sinun kanssasi vasta mahd.. 1. kertaa
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää että olet oma itsesi ja kohtelias, kunhan olet korkeakoulutettu, sosiaalinen ja treenattu.
Hyvä itseluottamus, aitous, kohtuullsen hyvät keskustelutaidot ja vähän pilkettä silmäkulmassa. Siihen päälle hyvä hygienia, siisti vaatetus ja ainakin siedettävä fyysinen ulkonäkö.
Ei noilla kriteereillä mitään missejä/malleja kaadeta, mutta kivannäköisiä naisia kyllä eri ikäluokista.
Kyllä olen tosi pitkä ja pukeudun myös siististi, mutta ei kyllä ole mitään vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et olekaan. Kukaan ei jaksa kitisijää
Koen olevani ihan tavismies, en paljon ap:ta nuorempi, ja olen parhaillani menossa deitille kauniin 19 v tytön kanssa. Joten kyllä tavismiehellä on edelleenkin vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Olet melkoinen tylsimys, siitä se johtuu.
No miten niin et ees tunne mua :D
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani ihan tavismies, en paljon ap:ta nuorempi, ja olen parhaillani menossa deitille kauniin 19 v tytön kanssa. Joten kyllä tavismiehellä on edelleenkin vientiä.
Kyllä mullakin 10-15 v sitten, ilmeisesti olen rupsahtanut mies sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas sanoisin, et muuten hyvä mut akateemisuus ja supliikkisosiaalisuus ei ole välttämättömiä. Treenattu on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et olekaan. Kukaan ei jaksa kitisijää
No haloo kukaan ei ole täydellinen
Taas vaihteeksi ulkonäkö ei merkkaa mitään naisille.. Kunnes taas sopivassa kohtaa merkkaa :D
"Ei naiset edes katso kuvia Tinderissä, profiilitekstien mukaan valitsevat" < täältä luettua BTW