Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksen kiinnosta naisia ollenkaa enää

Vierailija
17.08.2025 |

Olen siis 39 v mies ja käyn töissä ja urheilen vähän ja muita harrastuksia ei oikein ole. No aika paljon käyn tapahtumis festareilla ulkona yksin. Olen huomannut et naiset ei vain mitää huomiota kiinnitä eivät katso ees päälle. Omasta mielestäni olen ihan hyvän näkönen, ja pitkä 188 cm, vähän mahaa ja ylipainoa mutta en todellakaan ole lihava. Hirveän pinnallisia naiset nykyää hoikkia ja meikattuja jne, tiedän etten heille kelpaa. Olen yrittänyt oman tasosiani, vähän pyöreämpiä, mutta he ehkä hetken juttelee ja sit saan pakit, siis pitäskö vaan luovuttaa? Olen kyllä joskus nuorempana saanut naisia.

Kommentit (226)

Vierailija
61/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu?

Voi kyllä, Allupa Allu. 

Mutta kas, naisten panettelu alkoi jo kolmannessa viestissään, yleensä päästään edes sivulle kaksi. 

Ja hei, nyt Allu tulee tähän selittää, miten a) ei ymmärrä, kuka Allu, b) on hänellä upea nainen ja pesää tulee ovista ja ikkunoista tai c) alkaa haukkumaan vastaajia. 

Mikä on sun veikkaus tai otetaanko bingo järjestyksestä?

Vierailija
62/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen muita asioita elämäs. Laihdutan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"allu" toistaa samaa vaikka viime keskusteluissa jo sai vastaukset.

https://www.vauva.fi/keskustelu/6184216/naisiin-ei-vain-nykyaan-tutustu…

M60

Vierailija
64/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kelpaa piste. Kaikki ei saa naisia piste.

Vierailija
65/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sun, Allu, pitää taukoa näistä joka päiväisistä, samanlaisista aloituksista, kun ne ei auta sua mitenkään ja lopputulos on aina, ihan aina, sama: alat haukkua kaikkia ja raivoamaan kaikille. Ei kuulosta kovin tervehenkiseltä. Kun tulee sellainen olo, että täytyy alkaa tänne tekemään aloitusta, niin sanot reippaasti itsellesi ei, ei tänään ja lähdet vaikka lenkille ulos. Kävisikö tämä? 

Terveisin, Kaikki maailman naiset 

Vierailija
66/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata täältä neuvoja kysellä. Paikka täynnä miesvihaa lietsovia feministejä. Hoida itsesi ja elämäsi kuntoon, jos on jotain parannettavaa itsessäsi niin paranna niin saat kyllä naisia. Itse paransin itseäni ja kävin tinderin kautta treffeillä. Muutaman kuukauden kun sitä teki niin lähes jokainen olisi halunnut nähdä uudestaan. Treffaaminen on helppoa kun pääsee vauhtiin ja yrittää tosissaan. Olen ihan perus näköinen 180cm mies. Nykyään suhteessa mutta oli kyllä hauskaa treffailla sen aikaa mitä kerkesi.

Vierailija
67/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sun, Allu, pitää taukoa näistä joka päiväisistä, samanlaisista aloituksista, kun ne ei auta sua mitenkään ja lopputulos on aina, ihan aina, sama: alat haukkua kaikkia ja raivoamaan kaikille. Ei kuulosta kovin tervehenkiseltä. Kun tulee sellainen olo, että täytyy alkaa tänne tekemään aloitusta, niin sanot reippaasti itsellesi ei, ei tänään ja lähdet vaikka lenkille ulos. Kävisikö tämä? 

En ole allu

Vierailija
68/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti en vaa sit kiinnosta naisia.. luovutan ja käyn töissä

Et sä kovin pitkäksi aikaa "luovuta", koska viimeistään huomenna illalla sama määkiminen naisista täällä. 

Vierailija
69/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkasn treenaamaan ja kehitän itseäni

Vierailija
70/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti olen komea ja pitkä mies.

Vierailija
71/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata täältä neuvoja kysellä. Paikka täynnä miesvihaa lietsovia feministejä. Hoida itsesi ja elämäsi kuntoon, jos on jotain parannettavaa itsessäsi niin paranna niin saat kyllä naisia. Itse paransin itseäni ja kävin tinderin kautta treffeillä. Muutaman kuukauden kun sitä teki niin lähes jokainen olisi halunnut nähdä uudestaan. Treffaaminen on helppoa kun pääsee vauhtiin ja yrittää tosissaan. Olen ihan perus näköinen 180cm mies. Nykyään suhteessa mutta oli kyllä hauskaa treffailla sen aikaa mitä kerkesi.

Haluan tehdä niin!!!

Vierailija
72/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti olen komea ja pitkä mies.

Mä näin kerran eräässä yhteydessä komean ja pitkän miehen. Menin juttelemaan jotain ja ääni oli kuin mikkihiirellä. Tuli tosi outo olo, myöhemmin aloin miettii oliko joku klinefelder tyyppi.

Vierailija
73/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitän itseeeni ja kaikkea tässä.

Vierailija
74/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole allu

Ei Allu kun pelle

Vierailija
75/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset super nirsoja.

Vierailija
76/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutan ku en kelpaa. En kelpaa ees lihavalle tavis naiselle.

Vierailija
77/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovutan ku en kelpaa. En kelpaa ees lihavalle tavis naiselle.

Mitä sinä puhut naisille kun menet juttelemaan, mutta naiset häipyy pian? Et kai vaan että nainen on pullukka ja kelpaa kyllä kun on samaa tasoa? 

Vierailija
78/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut kauniita naisia vaikken ole komea. Naisia pitää osata kehua ja pyytää treffeille.

Vierailija
79/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun miehiin, joilla on aivot.

Jos ne puuttuu, ei kolahda. Ja kun ikääkin on noin paljon niin ei auta mikään.

Vierailija
80/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en itse edes ole yhtä lihava kun se pullukka