En ymmärrä miksen kiinnosta naisia ollenkaa enää
Olen siis 39 v mies ja käyn töissä ja urheilen vähän ja muita harrastuksia ei oikein ole. No aika paljon käyn tapahtumis festareilla ulkona yksin. Olen huomannut et naiset ei vain mitää huomiota kiinnitä eivät katso ees päälle. Omasta mielestäni olen ihan hyvän näkönen, ja pitkä 188 cm, vähän mahaa ja ylipainoa mutta en todellakaan ole lihava. Hirveän pinnallisia naiset nykyää hoikkia ja meikattuja jne, tiedän etten heille kelpaa. Olen yrittänyt oman tasosiani, vähän pyöreämpiä, mutta he ehkä hetken juttelee ja sit saan pakit, siis pitäskö vaan luovuttaa? Olen kyllä joskus nuorempana saanut naisia.
Kommentit (226)
Teen muita asioita elämäs. Laihdutan
"allu" toistaa samaa vaikka viime keskusteluissa jo sai vastaukset.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6184216/naisiin-ei-vain-nykyaan-tutustu…
M60
Mä en kelpaa piste. Kaikki ei saa naisia piste.
Pitäisikö sun, Allu, pitää taukoa näistä joka päiväisistä, samanlaisista aloituksista, kun ne ei auta sua mitenkään ja lopputulos on aina, ihan aina, sama: alat haukkua kaikkia ja raivoamaan kaikille. Ei kuulosta kovin tervehenkiseltä. Kun tulee sellainen olo, että täytyy alkaa tänne tekemään aloitusta, niin sanot reippaasti itsellesi ei, ei tänään ja lähdet vaikka lenkille ulos. Kävisikö tämä?
Terveisin, Kaikki maailman naiset
Ei kannata täältä neuvoja kysellä. Paikka täynnä miesvihaa lietsovia feministejä. Hoida itsesi ja elämäsi kuntoon, jos on jotain parannettavaa itsessäsi niin paranna niin saat kyllä naisia. Itse paransin itseäni ja kävin tinderin kautta treffeillä. Muutaman kuukauden kun sitä teki niin lähes jokainen olisi halunnut nähdä uudestaan. Treffaaminen on helppoa kun pääsee vauhtiin ja yrittää tosissaan. Olen ihan perus näköinen 180cm mies. Nykyään suhteessa mutta oli kyllä hauskaa treffailla sen aikaa mitä kerkesi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sun, Allu, pitää taukoa näistä joka päiväisistä, samanlaisista aloituksista, kun ne ei auta sua mitenkään ja lopputulos on aina, ihan aina, sama: alat haukkua kaikkia ja raivoamaan kaikille. Ei kuulosta kovin tervehenkiseltä. Kun tulee sellainen olo, että täytyy alkaa tänne tekemään aloitusta, niin sanot reippaasti itsellesi ei, ei tänään ja lähdet vaikka lenkille ulos. Kävisikö tämä?
En ole allu
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti en vaa sit kiinnosta naisia.. luovutan ja käyn töissä
Et sä kovin pitkäksi aikaa "luovuta", koska viimeistään huomenna illalla sama määkiminen naisista täällä.
Alkasn treenaamaan ja kehitän itseäni
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata täältä neuvoja kysellä. Paikka täynnä miesvihaa lietsovia feministejä. Hoida itsesi ja elämäsi kuntoon, jos on jotain parannettavaa itsessäsi niin paranna niin saat kyllä naisia. Itse paransin itseäni ja kävin tinderin kautta treffeillä. Muutaman kuukauden kun sitä teki niin lähes jokainen olisi halunnut nähdä uudestaan. Treffaaminen on helppoa kun pääsee vauhtiin ja yrittää tosissaan. Olen ihan perus näköinen 180cm mies. Nykyään suhteessa mutta oli kyllä hauskaa treffailla sen aikaa mitä kerkesi.
Haluan tehdä niin!!!
Vierailija kirjoitti:
Silti olen komea ja pitkä mies.
Mä näin kerran eräässä yhteydessä komean ja pitkän miehen. Menin juttelemaan jotain ja ääni oli kuin mikkihiirellä. Tuli tosi outo olo, myöhemmin aloin miettii oliko joku klinefelder tyyppi.
Kehitän itseeeni ja kaikkea tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole allu
Ei Allu kun pelle
Luovutan ku en kelpaa. En kelpaa ees lihavalle tavis naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Luovutan ku en kelpaa. En kelpaa ees lihavalle tavis naiselle.
Mitä sinä puhut naisille kun menet juttelemaan, mutta naiset häipyy pian? Et kai vaan että nainen on pullukka ja kelpaa kyllä kun on samaa tasoa?
Olen aina saanut kauniita naisia vaikken ole komea. Naisia pitää osata kehua ja pyytää treffeille.
Ihastun miehiin, joilla on aivot.
Jos ne puuttuu, ei kolahda. Ja kun ikääkin on noin paljon niin ei auta mikään.
Vaikka en itse edes ole yhtä lihava kun se pullukka
Voi kyllä, Allupa Allu.
Mutta kas, naisten panettelu alkoi jo kolmannessa viestissään, yleensä päästään edes sivulle kaksi.
Ja hei, nyt Allu tulee tähän selittää, miten a) ei ymmärrä, kuka Allu, b) on hänellä upea nainen ja pesää tulee ovista ja ikkunoista tai c) alkaa haukkumaan vastaajia.
Mikä on sun veikkaus tai otetaanko bingo järjestyksestä?