Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksen kiinnosta naisia ollenkaa enää

Vierailija
17.08.2025 |

Olen siis 39 v mies ja käyn töissä ja urheilen vähän ja muita harrastuksia ei oikein ole. No aika paljon käyn tapahtumis festareilla ulkona yksin. Olen huomannut et naiset ei vain mitää huomiota kiinnitä eivät katso ees päälle. Omasta mielestäni olen ihan hyvän näkönen, ja pitkä 188 cm, vähän mahaa ja ylipainoa mutta en todellakaan ole lihava. Hirveän pinnallisia naiset nykyää hoikkia ja meikattuja jne, tiedän etten heille kelpaa. Olen yrittänyt oman tasosiani, vähän pyöreämpiä, mutta he ehkä hetken juttelee ja sit saan pakit, siis pitäskö vaan luovuttaa? Olen kyllä joskus nuorempana saanut naisia.

Kommentit (226)

Vierailija
41/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä paikka on väärä  jos festareilta haet.

Vierailija
42/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aika paljo mua lihavempia naisia heillä oli eilen miehet ja ihmettelin vain, minä aina yksin, no alkaan luovuttaan.

Ehkä ne miehet oli sillai fiksuja, että ne osas vaikka suomen kieltä kirjoittaa? Minä vähän epäilen, että sinä olet ammattikoulusta.

Niin olenkin siis mitä ihmettä sil on väliä mikä koulutus on :D?

No minä en kyllä halua miestä, joka kirjoittaa niin huonosti kuin sinä. Mutta ota joku amis, niin ei tarvitse minusta välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä Allulla ei kyllä tunnu elämä edistyvän suuntaan, eikä toiseen. Sama valitus, kun naisia ei kiinnosta ja sen ihmettely, kun ei kelpaa edes pullukoille on jatkunut jo vuosikausia. Vähänkö jäänyt sama levy pyörimään? 

Vierailija
44/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aika paljo mua lihavempia naisia heillä oli eilen miehet ja ihmettelin vain, minä aina yksin, no alkaan luovuttaan.

Ehkä ne miehet oli sillai fiksuja, että ne osas vaikka suomen kieltä kirjoittaa? Minä vähän epäilen, että sinä olet ammattikoulusta.

No minä en kyllä halua miestä, joka kirjoittaa niin huonosti kuin sinä. Mutta ota joku amis, niin ei tarvitse minusta välittää.

Ootpas piinnallinen ja vaativa, ei jatkoon, et säkää kelpais mulle, mulle riittää tavallinen amis.

Vierailija
45/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on huonot jutut. Eivät jaksa kuunnella. 

Ehkä mä en sit ole vaa normaali mies, ei ole oikein kavereitakaan.

Et olekaan. Kukaan ei jaksa kitisijää

No haloo kukaan ei ole täydellinen

Edes kukaan mies ei halua olla ystäväsi, vedä johtopäätökset. 

Vierailija
46/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä Allulla ei kyllä tunnu elämä edistyvän suuntaan, eikä toiseen. Sama valitus, kun naisia ei kiinnosta ja sen ihmettely, kun ei kelpaa edes pullukoille on jatkunut jo vuosikausia. Vähänkö jäänyt sama levy pyörimään? 

En mä ole Allu, kyllä mulla joskus oli vientiä enempi, ilmeisesti olen sit lihonut ja en treenaa tai rupsahtanut en tiedä, naiset on niin hiton vaativia antaa olla, luovutan ja elämässä on muutakin kun naiset.

Vierailija
47/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tarina. Joka ainoa päivä. 24/7/365. Kuka sulle jaksaa enää tosissaan vastata?

Vierailija
48/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu hei, sä olet 41v.

En tiedä hänen ikäänsä, mutta se ikä tai joku muutaman vuoden valehtelu iästä on tuon Allun ongelmista pienempiä.

Selvästi tärähtänyt hän on ja siksi ei flaksi käy.

Vierailija
49/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorempana sait naisia ja käytit heitä vain yhden yön juttuina, niin onko ihme ettei enää löydy.

Mikset nuorempana hakeutunut parisuhteeseen?

Vierailija
50/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuorempana sait naisia ja käytit heitä vain yhden yön juttuina, niin onko ihme ettei enää löydy.

Mikset nuorempana hakeutunut parisuhteeseen?

Et ymmärrä et ajat muuttunut

Vierailija
51/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa jostain kehitysmaasta, problem solved!

Vierailija
52/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu hei, sä olet 41v.

En tiedä hänen ikäänsä, mutta se ikä tai joku muutaman vuoden valehtelu iästä on tuon Allun ongelmista pienempiä.

Selvästi tärähtänyt hän on ja siksi ei flaksi käy.

Sori käyn töissä.. en ole tärähtänyt.

Vierailija
53/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, et ymmärrä sitä koska olet heikkolahjainen. Kuinka monta kymmentä tällaista aloitusta sinun pitää tehdä, että ymmärtäisit?

Etsi itsesi kaltaisia; heikkolahjaisia tai lievästi kehitysvammaisia. Löydät kyllä omasi kun etsit oikeasta suunnasta. 

Vierailija
54/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en vaa sit kiinnosta naisia.. luovutan ja käyn töissä

Vierailija
55/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootpas piinnallinen ja vaativa, ei jatkoon, et säkää kelpais mulle, mulle riittää tavallinen amis.

Tässähän vain yritetään vinkata sulle, miksei löydy naisia. Taitaa olla yleissivistys samaa tasoa kuin kirjoitustaito.

Etsi siis samantasoinen nainen.

Vierailija
56/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, et ymmärrä sitä koska olet heikkolahjainen. Kuinka monta kymmentä tällaista aloitusta sinun pitää tehdä, että ymmärtäisit?

Etsi itsesi kaltaisia; heikkolahjaisia tai lievästi kehitysvammaisia. Löydät kyllä omasi kun etsit oikeasta suunnasta. 

Hakkaa vaikka päätäs seinää ei kiinnosta

Vierailija
57/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu sai jopa terapeutiltaan lähestymiskiellon. Että sen tason pakkomielteistä puhutaan. Miksei naisia kiinnosta, voi että, onpa ihme ja kumma.

Vierailija
58/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai sit rupsahtanut 39v mies

Vierailija
59/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy painaa päälle ja Allun vonkuminen palstalla alkaa.

Vierailija
60/226 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset liian pinnallisia ja vaativia. Luovutan