Naiset aina pelkää että mies pettää. Seurustelkaa ruman miehen kanssa koska ne ei petä koska ei kukaan halua rumaa miestä.
Ongelma ratkee kun otatte ruman miehen. Ne ovat uskollisia koska ei kukaan nainen muutenkaan haluaisi ruman kanssa seurustella. Ei sitten tarttis miettiä enää että pettääkö mies sen työpaikan kauniin naisen kanssa.
Kommentit (84)
Joskus pettämisessä voi olla kyse siitä, että elävät kulissia, väärän ihmisen kanssa parisuhteessa ja siksi käyvät muualta lämpöä etsimässä.
Olen seurustellut ei niin komean miehen kanssa 15 vuotta. Mies on lyhyt ja lihava. Persoona on tärkeintä. Me tullaan hyvin toimeen eikä mies ole omistushaluinen eikä narsisti. Sanon että olen onnekas koska olen saanut hyvän miehen. Monet tutut kaveri naiset ei ole olleet yhtä onnekkaita koska ollut pettäjiä ja väkivaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa huviksenne että ulkonäkö on naisille tärkeintä. Sen takia nainen ottaa aina sellaisen miehen jonka ulkonäkö miellyttää eikä esimerkiksi luonne.
Ei pidä paikkaansa. Luonne on tärkein. Jokainen tuntemani vanhapoika elää yksin luonteensa, ei ulkonäkönsä vuoksi.
Tuntemiani ikisinkkumiehiä yhdistää vain kaksi piirrettä: Kaikki ovat keskimääräistä rumempia eikä kukaan heistä käytä alkoholia humalahakuisesti. Luonteet ovat ihan laidasta laitaan.
eri
Eihän kaikille olekaan. Pitää vaan etsiä nainen joka hyväksyy tuon ja perustaa hänen kanssaan avoin suhde. Sellaisia on paljon. Se taasen on alhaista, jos lupaa jotain mutta toimiikin heti tilaisuuden tullen toisin. Se on se mitä kritisoidaan. Kellään ei varmasti ole mitään tuota vastaan jos asiasta on reilusti suhteessa sovittu. Valheita ja lupausten pettämistä taas ei monikaan hyväksy eikä pidäkään hyväksyä.