Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset aina pelkää että mies pettää. Seurustelkaa ruman miehen kanssa koska ne ei petä koska ei kukaan halua rumaa miestä.

Vierailija
17.08.2025 |

Ongelma ratkee kun otatte ruman miehen. Ne ovat uskollisia koska ei kukaan nainen muutenkaan haluaisi ruman kanssa seurustella. Ei sitten tarttis miettiä enää että pettääkö mies sen työpaikan kauniin naisen kanssa.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa huviksenne että ulkonäkö on naisille tärkeintä. Sen takia nainen ottaa aina sellaisen miehen jonka ulkonäkö miellyttää eikä esimerkiksi luonne.

Vierailija
62/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruma mies tiedostaa naisensa olevan tasokkaampi, hän kokee vielä enemmän huonoa itsetuntoa ja jopa mustasukkaisuutta. On olevinaan varma siitä, että nainen pettää. Yrittää sitten tehdä itse sitä "ensin" tai "kostoksi" vaikka nainen ei oikeasti olisikaan tehnyt mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on rumia, paitsi ne joilla on mies itsellään.

Vierailija
64/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa huviksenne että ulkonäkö on naisille tärkeintä. Sen takia nainen ottaa aina sellaisen miehen jonka ulkonäkö miellyttää eikä esimerkiksi luonne.

Sama juttu miehillä 

Jos niin olisi niin jättäisin heti lihonneen vaimoni

Vierailija
65/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehei. Kyllä niiden molempien pitää miellyttää. Luonnehan sen määrää synkkaako vaiko eikö, ulkonäkö on toki yhtälailla tärkeä.

Vierailija
66/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selität tätä itsellesi, kun et ole kelvannut kellekään? Koska usko huviksesi, näin ei ole. 

Terveisin, Kaikki maailman naiset

Vierailija
67/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semisti ruma otetaan sitten? Vanhentunutkin? Se ei takaa että ei pettäisi.

Vierailija
68/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu miehillä 

No eikö se aloitus vastaa tuohon, että et jätä, koska et saa sitä kaunista :D

Vierailija
69/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mies voi löytää itselleen parisuhteen, mutta epäluotettavan miehen parisuhde rakoilee, oli hän sitten ruma tai komea. Sama naisilla.

Vierailija
70/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuudella ei ole väliä, jos on rahaa.

Vierailija
71/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia naisia ei kiinnosta rahat. Esim itse olen pihi.

Vierailija
72/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullista saa toki, mutta ostettu rakkaus ei ole aitoa, eikä kestävää. 

Vierailija
73/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu miehillä 

Ai, nuorelle komealle miehelle voi kelvata sun lihonut vaimo. Näitäkin on nähty. Ei ole painosta eikä ulkonäöstä kiinni.

Vierailija
74/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutiopsykologiassa on ihan oikeasti tehty tutkimusta aiheesta. Sen mukaan naiset eivät halua kaikista parhaimmannäköistä miestä kumppanikseen kuin korkeintaan satunnaiseen seksiin, koska eivät usko sellaisen miehen uskollisuuteen.

Älä puhu naisille tieteestä ja sen tuloksista. He eivät pidä siitä, vaan alapeukuttavat raivolla.

Vierailija
75/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex yritti iskeä kaikkea mikä liikkui. Jopa mun ystäviä, jotka tästä sitten kertoivat minulle. Yritettiin eteenpäin vielä jonkin aikaa mutta lopulta huonoja puolia oli miehessä niin paljon että lähdin. Hän siinä viimeisinä sanoinaan yritti puolustautua että "mä sentään olen aina ollut uskollinen sulle". Joo, tosiaan! Olihan hän tosiaan ollut kun kukaan ei ollut hänen yrityksiinsä langennut. En vaan osaa pitää tuota kovinkaan korkeamoraalisena ja arvostettavana uskollisuutena. Ja kyllä, ruma mies oli kyseessä. Rumin mitä minulla on ollut, sekä sisäisesti että ulkoisesti.

Vierailija
76/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vähemmän komeat olisi luotettavia ja uskollisia. Ei niillä ole varaa pettää koska eivät sitten saa koskaan kumppania.

Vierailija
77/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten miehen kannattaa ottaa sinkkuäiti ja ajatella että nyt on ihan oikeassa parisuhteessa :D

Vierailija
78/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on vaikeaa ja ongelmiakin on tullut lisää Bukowskin ajoista.

"The problem is, we look for someone to grow old with, while the secret is to find someone to stay a child with"

Vierailija
79/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evoluutiopsykologiassa on ihan oikeasti tehty tutkimusta aiheesta. Sen mukaan naiset eivät halua kaikista parhaimmannäköistä miestä kumppanikseen kuin korkeintaan satunnaiseen seksiin, koska eivät usko sellaisen miehen uskollisuuteen.

Älä puhu naisille tieteestä ja sen tuloksista. He eivät pidä siitä, vaan alapeukuttavat raivolla.

No, evoluutiopsykologian tieteellisyydestä voidaan olla monta mieltä. Mutta tuo lienee ihan sellainen ilmiö mikä voidaan tehdä myös arkihavainnoin koskien sekä miehiä että naisia. Olen kuullut monelta mieheltä, etteivät halua kumppanikseen missiä kun se kuitenkin pettäisi. Itsekin olen tuon ilmiön kokenut. En alkuun voinut uskoa lainkaan että mun komea mies olisi tosissaan kanssani ja sen takia suhde ei meinannut edes käynnistyä kun en halunnut antaa mahdollisuutta ja pettyä. Vasta useamman vuoden jälkeen aloin ymmärtää että kyllä hän haluaa mut eikä jotakuta muuta.

Vierailija
80/84 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne vähemmän komeat olisi luotettavia ja uskollisia. Ei niillä ole varaa pettää koska eivät sitten saa koskaan kumppania.

Valitettavasti luotettavuus ei ole ulkonäöstä kiinni. Epäilen, että ne vähemmän komeat ovat alunperinkin jääneet yksin, koska ovat epäluotettavia. Jos valehtelee ensitreffeillä, niin harva haluaa uudelleen kyseistä tyyppiä nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi