Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi kävit kampaajalla/parturissa? Minä kävin n.15 vuotta sitten

Vierailija
17.08.2025 |

viimeksi. Mies käy muutaman kuukauden välein. Mulla ei hiukset vaan kasva juurikaan olkapäitä pidemmäksi. Otsatukkaa lyhennän itse saksilla. Ja sitten se monen kauhistus: värjään kotona hiukset marketin aineilla (Live) kolme -neljä kertaa vuodessa.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevkolla, tällä kertaa otettiin vain pituudesta hieman pois, ensikerralla eli lokakuussa sitten värin freesaus tyvivärillä leikkauksen lisäksi. 

Tällä tavalla mennyt iänkaiken, käyn 8-9vkon välein tutulla kampaajalla joka teki aikoinaan myös hääkampaukseni.

Vierailija
22/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kuukautta sitten. Sen kynimisen seurauksena en mene kampaajalle vielä pitkiin aikoihin, enkä ainakaan enää tuolle samalle kampaajalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi 70 luvun lopussa eli 79 . 

Vierailija
24/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla kävin viimeksi suunnilleen 10 vuotta sitten. Tämän jälkeen olen leikannut hiukseni itse. Säästyy rahaa

Vierailija
25/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla ja seuraavan kerran menen kampaamoon ensi viikon tiistaina. Olen käynyt kampaajalla kerran viikossa lähes kolmenkymmenen vuoden ajan. 

Vierailija
26/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantaina, leikattiin kuluneista latvoista muutama sentti ja hiukan muotoilua. Käyn muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
27/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus teininä kun vanhemmat vielä makso. 

n48

Vierailija
28/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2007 😄

Vierailija
29/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika näitä " 10 vuotta sitten.."

Minulla hiukset kasvaa nopsaan ja ne ovat hyvin paksut. Ikää on jo 55.

Leikkuutan 7 viikon välein ja raidoitan kolmesti vuodessa. En todellakaan alkaisi itse hiuksiani rääpimään. En uskalla edes kokeilla.

Yli 50 euroa maksaa leikkaus ja 140 sis raidat. Menee sitä turhempaankin rahaa. Käyn toisinaan myös kosmetologilla. Luotan ammattilaisiin näissä asioissa.

Vierailija
30/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa. Leikkasin 10v ajan itse ja ajattelin nyt käydä ihan kampaajalla niin saa hienon lopputuloksen. No ei eronnut mitenkään itse leikatusta ja meni 55e. 

Vierailija
31/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla ja seuraavan kerran menen kampaamoon ensi viikon tiistaina. Olen käynyt kampaajalla kerran viikossa lähes kolmenkymmenen vuoden ajan. 

Ihan mielenkiinnosta kysyn miksi noin usein?

Vierailija
32/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sen hyvin, vaikka aikaa on kulunut. Se oli vuonna 2000, koska piti laittaa kuontalo kondikseen 30-v synttärijuhlia varten.

Sen jälkeen en ole tarvinnut maksullista tukan leikkuuta.

M54

Vierailija
33/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 vuotta sitten. Leikkasipa pois puolet pitkistä hiuksistani, ja kehtasi väittää vielä sitä jäljelle jäänyttä polkkatukkaa pitkäksi. Tilaukseni oli latvojen tasaus, sormilla näytin paljonko ja ohjeistin että korkeintaan 5cm. En oo uskaltanut sen jälkeen kampaamoon.

Vierailija
34/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1992 kun menin naimisiin niin kävin pitkiin hiuksiin pkampauksen hommaamassa. Muuten ei ole ollut tarvetta.

Vierailija
35/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v. sitten. Omat sakset.

Vierailija
36/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2002. Leikkaan ja värjään itse. 

Vierailija
37/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin pari viikkoa sitten leikkaamassa hiukseni, malliin leikkaus lyhyille hiuksille naiselle 10 euroa. Tuli oikein hyvät. Tämän hinnan raaskin vielä juuri ja juuri maksaa, koska rahaa ei minulla ole paljoa käyttää ylimääräiseen. Tuo hinta on sellainen että ei kannata itse leikata (tai siis omassa tapauksessani en leikkasi vaan kaivaisin parturikoneen esille ja vetäisin sillä pisimmän mahdollisen mallin jos olisi aivan pakko). 

Missä päin maailmaa kävit, jos kympillä selvisit?

Ihan täällä Suomessa. Parturikampaaja opiskelija leikkasi siellä heidän koulun opetushoitolassa jossa he simuloivat aitoa työelämää ja työympäristöä.

Vierailija
38/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuun puolessa välissä. Raidat, sävytya ja leikkaus 200€.

Vierailija
39/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kuin ap:lla. Yli 15 vuotta edellisestä kampaamokäynnistä ja kotiväri käytössä. Ihan on nätit hiukset.

Kaksi röllipeikkoa.

Vierailija
40/82 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 16 vuotta sitten. Kyllästyin siihen jatkuvaan hiusten haukkumiseen. Olkoot sitten ilman rahojani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä