Turhauttaa naiset, jotka eivät huolehdi lihaskunnostaan
En tiedä miksi edellinen poistettiin.
Minua turhauttaa, kun niin moni nainen, joka päässyt huonoon kuntoon, ei huolehdi itsestään. Tarkoitsn nyt nimenomaan lihaskuntoa.
Moni valittaa, että selkä/polvet ovat huonot, eikä niillä pysty tekemään mitään salilla. Kun juuri niiden vuoksi sitä lihaskuntoa tulisi ylläpitää.
Mitä enemmän ikää tulee, sitä tärkeämpää on oikea lihaskunnon kasvattaminen. Eikä siihen riitä kotityöt.
Itse olin samanlainen, mutta eräänä päivänä suutuin itselleni ja hankin saliohjelman ja ohjeet syömisille. Se on ollut yksi parhaita asioita, joita olen itselleni tehnyt.
Kommentit (155)
Jos tämä ei ole provo, haluaisin ihan todella ymmärtää aloittajaa. Ymmärtääkö hän olevansa rajaton? Ettei muiden valinnat ole hänen valtapiirissään? Mikä omassa elämässä on niin vinossa, että hän keskittyy näin voimakkaasti turhautumaan muiden tekemisistäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta turhauttaa naiset, mutta heikossa lihaskunnossa olevat miehet eivät turhauta?
Harvemmin ne miehet valittavat tai sitten ap on nainen eikä pääse lukemaan jotain miesten ryhmiä somessa.
Vierailija kirjoitti:
Menin salille rapakunnossa ja siellä sanottiin ihan suoraan että väärä paikka, mun tapauksessa kannattaa aloittaa varovasti pelkällä arkiliikunnalla sen sijaan että rynnin salille.
Olipa todella outo vastaanotto. Mikä sali tuo oli?
0 kommenttia täältä.
En koskaan myy
enkä tuputa omia
mallejani toisille.
👋
No, sanopas sitten, että MITEN VOI TÄYSIN KOKO HALVAANTUNUT NAINEN/MIES TEHDÄ MITÄÄN SELLAISTA ?????? Siis neliraaja halvaantunut. Kummatkin jalat ja kädet eivät toimi ollenkaan. Sanopas se !!!!!! Mahtoop olla hankaloooooo sanoo mitään......................
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä täysin asiallinen aloitus sai AV laiset ahdistumaan?
Aloitus on täyttä asiaa. Kaikille tekee hyvää kasvattaa lihaskuntoa. Ei se tarkoita, että välilevynpullistuman kanssa lähdetään tekemään mavea tms. vaan ammattilaisen ohjeiden mukaan. Se selkä kuitenkin tarvitsee lihaksia tuekseen.
Joku täällä selitti geeneistä ja elämän stressaavudesta. Nuo ovat vain selityksiä vältellä vastuun ottamista omasta kunnosta.
Ei tässä odoteta, että kaikki yhtäkkiä alkavat käymään salilla viisi kertaa viikossa tavoitellen fitneskroppaa. Tarkoitus on parantaa fyysistä ja henkistä oloa sekä jaksavuutta. Saattaa siinä sivussa päästä joistakin lääkkeistäkin eroon, kun kunto ja nimenomaan lihaskunto paranee.
Koska ap valittaa vain naisista vaikka yhtälailla jotkut miehet ei pidä huolta.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sua teiggeröi kun sun rajat vuotaa. Sinä olet tässä nyt rajaton ja toksinem, et tajua toisen erilaisuutta ja erillisyyttä itsestäsi.
Olenko ainut, jota 🤢 tällaiset ilmaisut? Miksei voi vain sanoa, että älä puutu toisten asioihin.
Rajat vuotaa...
Turhauttaa myös nämä kaljamahaset miehet ja niitä on paljon.
Sä jatkat tätä typerää provoasi. Sinun turhautuminen asiaan ei kerro muuta kuin sen, että olet pettynyt itse itseesi. Hän kuka aidosti rakastaa itseään, ei turhaudu muiden toimista. Itsetunto on se mitä sinun tulisi kehittää.
Mua taas ärsyttää, että miehet ei huolehdi lihakunnostaan. Olen liikunnallinen sinkkunainen ja tunnen monta mukavaa miestä, joista olisin heti kiinnostunut seksi-ja seurustelumielessä, jos vaan eivät olisi pallomahaisia ja roikkutissisiä. Voisivat miehet edes vähän yrittää ulkonäkönsä ja terveytensä eteen.
Mulla on hyvä lihaskunto ja kunto noin yleisestikin. Teen fyysisesti rasittavaa työtäkin. Vaan on yliliikkuvat nivelet ja niistä johtuvia ja johtumattomia ikäviä vaivoja. Osa vaivoista johtuu epäergonomisista työasennoista, joihin ei itse voi juurikaan vaikuttaa. Polvi sökö, olkapäässä kalkkia, peukalossa nivelrikko, lonkassa kipuja, molemmissa kyynärpäissä tenniskyynärpää, ja nyt päkiä niin kipeä ettei kärsi astua normaalisti. Issias on myös vakiovieras.
Työterveyden fysioterapeutilla on tullut rampattua ja sieltä olen saanut ihan hyviä itsehoito-ohjeita. Kroppa vaan on niin kovilla, että ei niistä ohjeista ole kuin loiventamaan oireita. Saikulla en ole ollut ikinä, paitsi silloin kun leikattiin rannekanavat.
Olisin varmasti jo työkyvytön, jos en pitäisi kunnostani huolta. Jossain vaiheessa vaan kroppa tulee menemään rikki lopullisesti. Ei se hyvä kuntokaan loputtomiin auta kun nivelet kuluu loppuun.
Himotreenaajilla on polvet, olkapäät ja pää rikki. En ole nähnyt vielä yli 50v himotreenaajaa, jolla olisi nää kaikki kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Sä jatkat tätä typerää provoasi. Sinun turhautuminen asiaan ei kerro muuta kuin sen, että olet pettynyt itse itseesi. Hän kuka aidosti rakastaa itseään, ei turhaudu muiden toimista. Itsetunto on se mitä sinun tulisi kehittää.
Hirveätä jeesustelua. Minä olen ylpeä itsestäni, koska otin vastuun omasta elämästäni ja kehostani. Syön terveellisesti, nukun riittävästi, ja harrastan paljon liikuntaa. Turhauttaa kuunnella muiden valitusta, koska nuo kolme asiaa ovat terveellisen elämän peruspilareita. Sitten ostetaan mielummin jotain ihmepillereitä tai vedetään energiajuomia.
Vierailija kirjoitti:
Himotreenaajilla on polvet, olkapäät ja pää rikki. En ole nähnyt vielä yli 50v himotreenaajaa, jolla olisi nää kaikki kunnossa.
Onneksi sen sohvalla istumisen ja himotreenaamisen välillä on paljon vaihtoehtoja
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ole provo, haluaisin ihan todella ymmärtää aloittajaa. Ymmärtääkö hän olevansa rajaton? Ettei muiden valinnat ole hänen valtapiirissään? Mikä omassa elämässä on niin vinossa, että hän keskittyy näin voimakkaasti turhautumaan muiden tekemisistäsi?
En ole ap mutta samaa mieltä hänen kanssaan. Kimpussani on pitkään ollut sukulainen jota pitäisi auttaa monessa asiassa koska ei itse enää taivu, ei jaksa kantaa tai nostaa mitään, ei edes seisoa yli 15 minuuttia. Kannustus käydä edes pienellä kävelyllä päivittäin jotta kunto kohenisi saa vastustusta koska sitä ja tätä. Ja en ole terve itsekään mutta liikutan sitä osaa joka siihen kykenee vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan turhauttaa kuunnella valituksia ihmisiltä, jotka eivät edes yritä tehdä omalle olotilalleen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä täysin asiallinen aloitus sai AV laiset ahdistumaan?
Aloitus on täyttä asiaa. Kaikille tekee hyvää kasvattaa lihaskuntoa. Ei se tarkoita, että välilevynpullistuman kanssa lähdetään tekemään mavea tms. vaan ammattilaisen ohjeiden mukaan. Se selkä kuitenkin tarvitsee lihaksia tuekseen.
Joku täällä selitti geeneistä ja elämän stressaavudesta. Nuo ovat vain selityksiä vältellä vastuun ottamista omasta kunnosta.
Ei tässä odoteta, että kaikki yhtäkkiä alkavat käymään salilla viisi kertaa viikossa tavoitellen fitneskroppaa. Tarkoitus on parantaa fyysistä ja henkistä oloa sekä jaksavuutta. Saattaa siinä sivussa päästä joistakin lääkkeistäkin eroon, kun kunto ja nimenomaan lihaskunto paranee.
Pointti on siinä, että ihminen voi jo tehdä vaikka mitä, mutta silti olla ongelmia. Geenit ja stressi vaikuttaa esim. lihasten kehittymiseen ja palautumiseen. Sä et ulkoa päin näe mitä joku tekee tai ei tee tai tarvii tai ei tarvii tai miksi toimii kuten toimii.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu: miksi SINÄ provosoiduit aloituksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan turhauttaa kuunnella valituksia ihmisiltä, jotka eivät edes yritä tehdä omalle olotilalleen mitään.
Tunneälykäs ja empaattinen kysyisi, mitä sä just nyt tarviit?
Varsinkin niissä. Eivät jaksa 7 kilon ostoskasseja kantaa, autolla käyvät röökitkin hakemassa. Kuolevat nuorempina ja rupsahtavat nopeammin kuin naiset.
Raivoa miehille, jotka ei kykene 30-vuotiaina portaita käyttämään. Naisten pitäisi ne kantaa varmaan.