Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkuvanhempi: miksi sinulle ei käy se, että tapaat uutta kumppaniasi vain lapsivapailla?

Vierailija
17.08.2025 |

Kysymys sinkku henkilöille, joilla on kotona asuvia alaikäisiä lapsia:

Miksi sinulle ei käy se, että jos alat seurustella uuden henkilön kanssa, niin miksi on niin mielettömän ehdottoman tärkeää, että uusi kumppani viettää aikaa kanssasi myös silloin, kun lapset ovat sun luona? Miksei se riitä, että vietätte yhteistä aikaa vain silloin, kun sun lapset ovat toisen vanhempansa luona?

Itse olen pari kertaa törmännyt Tinderissä siihen, että miehellä on pieniä tai isoja lapsia vuoroviikoin kotona ja kun minä olen kysynyt, että sopiiko miehelle sellainen parisuhde, jossa vietetään aikaa yhdessä ilman lapsia, niin se ei ole miehelle käynyt. Itse olen lapseton. Kuulemma uuden kumppanin pitää viettää aikaa myös hänen lastensa kanssa. Mä en ymmärrä, miksei se riitä, että mies viettää aikaa naisystävän kanssa vain lapsivapailla ja sitten kun lapset ovat kotona, niin keskittyy heihin? Tai sitten ehkä näiden miesten kannattaa suunnata katse toisiin sinkkuäiteihin.

Kommentit (173)

Vierailija
61/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia ongelmia joillakin. Miksi pitää sitten tapailla jos lapset ovat ongelma? Tapaile lapsettomia. Vai kuvitteletko, että joku luopuu lapsistaan sinun takiasi? Tuskinpa ihan niin ihmeellinen olet.

En minä ole sanonut, että kumppanin pitäisi luopua lapsistaan minun takiani. Olen vain todennut, että haluan parisuhteen, johon ei lapset kuulu. En näe mitään syytä, että miksi minun pitäisi alkaa viettää aikaa miesystävän lasten kanssa. En mä heidän kanssaan seurustele 

Ap

No miksi sitten edes tapailet niitä joilla on lapsia?

Typerä kysymys.

Väitätkö todella että jos jollain on lapsia hän ei saisi tapailla lapsetonta vain aikuisena eikä vanhempana?

Vierailija
62/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia ongelmia joillakin. Miksi pitää sitten tapailla jos lapset ovat ongelma? Tapaile lapsettomia. Vai kuvitteletko, että joku luopuu lapsistaan sinun takiasi? Tuskinpa ihan niin ihmeellinen olet.

En minä ole sanonut, että kumppanin pitäisi luopua lapsistaan minun takiani. Olen vain todennut, että haluan parisuhteen, johon ei lapset kuulu. En näe mitään syytä, että miksi minun pitäisi alkaa viettää aikaa miesystävän lasten kanssa. En mä heidän kanssaan seurustele 

Ap

Ei haittaa, jos miehellä on isoja lapsia, joiden kanssa ei tarvitse olla tiiviisti tekemisissä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Typerä kysymys.

Väitätkö todella että jos jollain on lapsia hän ei saisi tapailla lapsetonta vain aikuisena eikä vanhempana?

Oletko vähän tyhmä? Eihän tässä ongelma ollutkaan sillä, jolla on lapset, vaan ap:lla joka on lapseton.

Vierailija
64/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt haluaa toisen mukuloita elämäänsä vaivakseen.

Vierailija
65/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos haluat olla 100% varma, että saat tällaisen parisuhteen mihin lapset eivät kuulu, niin sitten sun on tapailtava vain niitä lapsettomia. Ei tarvitse sitten enää tulla tänne itkemään.

Vierailija
66/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä tapaat sun lasta vain joka toinen viikonloppu ja koulujen lomaviikkoina, niin eikö olisi sinulle ja Sun lapselle kivempaa, että vietätte aikaa vain keskenään (ja mahdollisesti muiden sukulaisten kuten isovanhempien ja serkkujen kanssa) ja nautitte toistenne seurasta? Kyllä se ehdit muulloinkin tavata sitä sun seurustelukumppaniasi.

Vierailija
67/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Typerä kysymys.

Väitätkö todella että jos jollain on lapsia hän ei saisi tapailla lapsetonta vai

Oletko vähän tyhmä? Eihän tässä ongelma ollutkaan sillä, jolla on lapset, vaan ap:lla joka on lapseton.

Miten niin ap:lla on ongelma. Itse ottaisi mieluummin lapsettoman naisen joka haluaa nähdä vain mun lapsivapailla kuin jotain muuta. Ja sinä kehotat häntä etsimään vain lapsetonta miestä.

Vierailija
68/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua esitellä uutta naisystävää lapsilleni missään vaiheessa. Monta suhdetta kaatunut kun nainen halunnut että vietettäisiin aikaa lasteni kanssa. 

Jos joku nainen haluaisi mun kanssa suhteen niin sitten sen on oltava vain lapsivapailla viikoilla tekemisissä kunnes lapset parin vuoden päästä muuttaa omilleen. Sen jälkeen ehkä näkevät joulupöydässä tai jotain.

M42

Olet ihana mies ja isä! 🥰

Kutsuu naisia spermaviemäreiksi joten enpä tiedä...

Vierailija
69/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kumppani, niin ei ole sinkku...

Vierailija
70/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua esitellä uutta naisystävää lapsilleni missään vaiheessa. Monta suhdetta kaatunut kun nainen halunnut että vietettäisiin aikaa lasteni kanssa. 

Jos joku nainen haluaisi mun kanssa suhteen niin sitten sen on oltava vain lapsivapailla viikoilla tekemisissä kunnes lapset parin vuoden päästä muuttaa omilleen. Sen jälkeen ehkä näkevät joulupöydässä tai jotain.

M42

Olet ihana mies ja isä! 🥰

Kutsuu naisia spermaviemäreiksi joten enpä tiedä...

Enhä ole kutsunut. Opettele lukemaan.

M42

P.S. maailmassa on useampikin 42 vuotias mies

Vierailija
71/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan naisen olevan kanssakäymisessä myös lasteni kanssa, koska etsin kumppania, enkä pelkkää spermaviemäriä masturbaatiovälineeksi.

M42

Silti, uutta deittiä ei esitellä heti lapsille. Lapsiasi ei kiinnosta tutustua kymmeneen muijaan kun yrität löytää sen jonka kanssa homma toimii. 

Eikä todennäköisesti siihen yhteenkään, jonka lopulta valitset, sillä et valitse sitä sillä perusteell mikä on lasten etu vaan sinun himosi ja halusi. Lasten etu on toimiva ydinperhe, missä hinkutukset loppuvat kun on aika. Tätä ei suomiapina ymmärrä, vaan hinkutus on elämän pääfunktio. 

Seksistä nyt ei todellakaan tarvitse luopua ja muuttua noin katkeraksi. Mutta lapsille ei esitellä kaikkia eikä heti.

Vierailija
72/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapailisit miestä, jolla on lapsia, kun selvästi haluat lapsettoman miehen?

Jos mies on muuten kiva ja sopiva, niin ei lapset haittaa, jos vaan mun ei tarvitse olla tekemisissä niiden kanssa.

Ap

Lapset ovat iso osa miehen elämää. Et ole sopiva kumppani, jos haluat sulkea miehen lapset pois teidän elämästä

Tuollainen elämäntapa on polygminen haaremi. Miksi kukaan täyspäinen nainen haluaisi haaremiin panopiiaksi? Tai edes kakkosvaimoksi? Tai edes ykkösvaimoksi???????? Haaremifantasioija apina eläkööt fantasiassaan keskenään.

Ei ole mikään haaremi kyseessä, kun on erottu edellisestä puolisosta

Vierailija
73/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissäkin nämä sinkkuvanhemmat laittavat tykkäyksiä aivan turhaan lapsettomille.

Mitä se lapsen omaava voisi muka tarjota suhteessa lapsettomalle osapuolelle?

Vierailija
74/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies  ei  osaa olla lasten kanssa kun ei ole ollut heidän kanssaan avoliiton aikanakaan.  Ei keksi puhumista eikä tekemistä.  Myös kotitöitä on lapsiviikolla enemmän. 

Vierailija
75/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissäkin nämä sinkkuvanhemmat laittavat tykkäyksiä aivan turhaan lapsettomille.

Mitä se lapsen omaava voisi muka tarjota suhteessa lapsettomalle osapuolelle?

Seksiä tietenkin. Mitä muuta sitä suhteesta muka hakee.

Vierailija
76/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitempi aika on kulunut on lasta kohtaan loukkaavaa että hänet suljetaan ulos kaikesta.Tulee sellainen tunne että lapsi ei kelpaa eikä kuulu joukkoon ja että olisi parempi vanhemman kumppanin mielestä jos lasta ei olisi olemassa. Lapsi on kuitenkin jo erossa menettänyt paljon. Siksi. Joku voi kysyä miksi erosit. En eronnut vaan minut erotettiin koska löytyi puolisolle muuta hänen mielestä parempaa seuraa ja arki lasten kanssa kävi hänelle raskaaksi.

Vierailija
77/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pitempi aika on kulunut on lasta kohtaan loukkaavaa että hänet suljetaan ulos kaikesta.Tulee sellainen tunne että lapsi ei kelpaa eikä kuulu joukkoon ja että olisi parempi vanhemman kumppanin mielestä jos lasta ei olisi olemassa. Lapsi on kuitenkin jo erossa menettänyt paljon. Siksi. Joku voi kysyä miksi erosit. En eronnut vaan minut erotettiin koska löytyi puolisolle muuta hänen mielestä parempaa seuraa ja arki lasten kanssa kävi hänelle raskaaksi.

Sellasia ne naiset tuppaa olemaan. Kyllä sinäkin uuden naisystävän vielä joku päivä saat.

78/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Miksi lapset haluaisivat joulupöytään ventovieraan kanssa? Jos ei ole edes tutustuttu, ei silloin kyllä mitään jouluakaan vietetä yhdessä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
79/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Miksi lapset haluaisivat joulupöytään ventovieraan kanssa? Jos ei ole edes tutustuttu, ei silloin kyllä mitään jouluakaan vietetä yhdessä.

Eiköhä ne sitten aikusena osaa olla joulupöydässä "tuntemattoman" naisen seurassa.

Vierailija
80/173 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Eiköhä ne sitten aikusena osaa olla joulupöydässä "tuntemattoman" naisen seurassa.

Jos aikuisia lapsiaan näkee vain joulupöydässä niin silloin varmasti tuollainen toimii. Itse toivon olevani lasteni kanssa vähän erilaisissa väleissä. Ja jos he saavat lapsia, haluan olla osallistuva isovanhempikin, jos sellainen minulle suodaan. 

Mutta jokainen tyylillään. Varmasti on paljon sellaisia vanhempia jotka ovat onnellisia päästessään lopulta lapsistaan eroon. Itse en voisi rakastua sellaiseen mutta aloittajan kaltaisille tuollainen on varmaan vain plussaa.