Sinkkuvanhempi: miksi sinulle ei käy se, että tapaat uutta kumppaniasi vain lapsivapailla?
Kysymys sinkku henkilöille, joilla on kotona asuvia alaikäisiä lapsia:
Miksi sinulle ei käy se, että jos alat seurustella uuden henkilön kanssa, niin miksi on niin mielettömän ehdottoman tärkeää, että uusi kumppani viettää aikaa kanssasi myös silloin, kun lapset ovat sun luona? Miksei se riitä, että vietätte yhteistä aikaa vain silloin, kun sun lapset ovat toisen vanhempansa luona?
Itse olen pari kertaa törmännyt Tinderissä siihen, että miehellä on pieniä tai isoja lapsia vuoroviikoin kotona ja kun minä olen kysynyt, että sopiiko miehelle sellainen parisuhde, jossa vietetään aikaa yhdessä ilman lapsia, niin se ei ole miehelle käynyt. Itse olen lapseton. Kuulemma uuden kumppanin pitää viettää aikaa myös hänen lastensa kanssa. Mä en ymmärrä, miksei se riitä, että mies viettää aikaa naisystävän kanssa vain lapsivapailla ja sitten kun lapset ovat kotona, niin keskittyy heihin? Tai sitten ehkä näiden miesten kannattaa suunnata katse toisiin sinkkuäiteihin.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapailisit miestä, jolla on lapsia, kun selvästi haluat lapsettoman miehen?
Jos mies on muuten kiva ja sopiva, niin ei lapset haittaa, jos vaan mun ei tarvitse olla tekemisissä niiden kanssa.
Ap
Lapset ovat iso osa miehen elämää. Et ole sopiva kumppani, jos haluat sulkea miehen lapset pois teidän elämästä
Tarkoitatko ettei nähdä toisen lapsia ikinä? Vai juuri koskaan? Jälkimmäinen suotavaa mutta ymmärrän, ettei suhde tuntuisi vakavalta jos noin iso asia olisi kokonaan sen ulkopuolella.
Me tavattiin mieheni kanssa toistemme lapset n. 10kk seurustelun jälkeen. Haluttiin olla jo hyvin vakaassa suhteessa ennen esittäytymistä. Pääosin seurustellaan edelleen lapsivapailla, kaikille ollut hyvä näin kun kaikki osapuolet saa riittävästi huomiota. Jokusen kerran vuodessa tehdään kuitenkin koko porukalla uusperhetyyliin asioita, ja toki näemme silloin tällöin toisen lapsia jos käyvät vaikka hakemassa unohtuneen tavaran tms.
Tuntuu, että jotkut toivovat kovin eron jälkeenkin sellaista uutta ydinperhettä, vaikka eihän sitä enää samaksi muodostu.
Lapset tulevat aina olemaan vanhempansa elämässä. Miksi haluaisit edes aloittaa suhteen isämiehen kanssa jos et missään tilanteessa ikinä halua olla hänen lastensa kanssa tekemisissä? Millainen tulevaisuus tuolla suhteella voi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tietenkin haluaa naisen lapsia hoitamaan. Aika selkeä juttu.
No toisessa jutussa miehellä oli kaksi teiniä vuoroviikoin. Ei kai teinit mitään hoitamista tarvitse?
Toisessa jutussa miehellä oli 5- ja 9-vuotiaat lapset puolet ajasta ja hän nimenomaan painotti, että ei etsi äitiä lapsilleen, mutta kuitenkin tulevan naisystävän pitää tulla toimeen hänen lastensa kanssa ja olla osa heidän elämäänsä.
AP
Eiköhän tuo ole ihan normaalia, että haluaa puolison, joka on oikeasti osa koko elämää eikä vain joka toinen viikko.
Minulla lapset on enemmän kuin isällään, mutta minulle on kuitenkin ihan selvää, että alussa kun vasta tapaillaan, niin tapailu tapahtuu lapsivapailla. Myöhemmin, jos jutusta tulee vakava, niin olisi se kiva nähdä välillä niinkin, että lapset ovat kotona (koska minulla ei ole 50-50 systeemiä ja muutenkin viikko erossa, jos asuu samalla paikkakunnalla, tuntuu pitkältä ajalta). Ne lapset nyt ovat osa elämääni, ja jos minut haluaa ns. vakituiseksi kumppaniksi, niin silloin ne lapset tulee paketissa mukana. Kumppani voi kuitenkin valita minkä verran haluaa saman katon alla olla tai lapsia tavata. Minusta ihan ok esim. leffailtaa viettää, vaikka lapset onkin kotona, mutta vasta sitten kun suhde on niin vakava, että voi edes harkita kumppanin esittelemistä lapsille.
Näistä syistä olen tosin nyt alkanut ajatella, että pitää varmaan tapailla vain miehiä, joilla on omiakin lapsia, koska minua ei haittaa vaikka ne toisenkin muksut siinä olisi ja toivon, ettei haittaa kumppaniakaan ne minun muksut. Kun ne nyt molemmilla vaan kuuluu pakettiin, ja yhden elämän ison osan erottaminen kokonaan toisesta, ei pitkällä tähtäimellä onnistu.
Toivoisin kuitenkin järkeä, ettei jokaista uutta tuttua esitellä lapsille tai ns. hyväksytetä heillä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuvanhempi ei halua viikko-viikkosuhdetta.
Niin, jospa se sinkkuvanhempi ei halua pelkästään tapailusuhdetta, vaan pysyvän elämänkumppanin, jonka kanssa jossain vaiheessa ehkä muutetaan yhteenkin. Eikö se silloin ole ihan ymmärrettävää, että haluaa esitellä toisen myös lapsillensa.
Tämä tuntuu olevan ikuisuusaihe tällä palstalla, ja aina jaksan ihmetellä - miksi ette ihmiset opi ja ymmärrä, että jos valitsette kumppanin, jolla on ennestään lapsia, lapset kuuluu pakettiin.
Jos ette jaksa toisen lapsia, niin pitäytykää lapsettomissa. Sinne Tinderiinkin voi laittaa, että etsin lapsetonta..
Eihän tuo välttämättä lapsiin liity vaan henkilön omaan läheisyyden tarpeeseen. Jotkut eivät pysty olemaan kumppanistaan erossa viikkoa. Monet varsinkin miehet ovat myös niin yksinäisiä ettei ole muita kuin kumppani kelle puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toisessa jutussa miehellä oli kaksi teiniä vuoroviikoin. Ei kai teinit mitään hoitamista tarvitse?
Toisessa jutussa miehellä oli 5- ja 9-vuotiaat lapset puolet ajasta ja hän nimenomaan painotti, että ei etsi äitiä lapsilleen, mutta kuitenkin tulevan naisystävän pitää tulla toimeen hänen lastensa kanssa ja olla osa heidän elämäänsä.
AP
No, jos mä alkaisin seurustella jossain kohtaa, niin kyllä mä haluan sellaisen puolison, josta tulee aidosti osa koko mun elämää, ja silloin siihen kuuluu myös mun lapset. Ja nyt siellä jo kiimassa naputetaan alapeukkua, niin sanon vielä, että mun lapset on jo aikuisia, nuorin 17.
Ja ihan samalla tavalla haluan itse tuntea puolisoni elämän ihan oikeasti ja
Jossain vaiheessa joo, mutta monet on ihan liian hätäisiä esittelemään jonkun uuden ihmisen lapsilleen. Ensin täytyy itse tutustua kunnolla, ennen kuin edes tietää onko ihminen turvallista tuoda lasten elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan ihastuin mieheen, joka toivoi tuollaista, lapset oli silloin 5v ja 8v ja isällään joka toinen viikko. Minun ehtoni oli se, että lasten ollessa isällään meillä ei ole seksiä, minä menen kotiin yöksi tai jos jään, niin nukun sohvalla. Tämä oli miehen mielestä täysin typerää, eihän se lapsilta pois ole, jos nukun kanssaan samassa sängyssä. Vastasin, että eipä olekaan, mutta koska minä haluan, että lapset ovat miehelle ykkösasia lapsiviikolla, en minä, niin tällä mennään.
No etenikö se juttu parisuhteeseen?
Itse asiassa eteni. Tosin siirryimme siihen, että tapailimme vain lapsivapailla viikoilla. Sitten mies muutti 300 km päähän, minä en lähtenyt mukaan eikä hän enää nähnyt lapsiaankaan joka toinen viikko. Itse asiassa minä tapaan näitä lapsia useammin kuin isänsä, nuorempi (nyt 16v) on usein hoitamassa 2v lastani nykyisestä suhteestani.
Miksi ihmeessä te ihmiset teette lapsia henkilön kanssa josta eroatte, kauhean vaikeaa tuntuu elämästä tulevan kun teette jatkuvasti vääriä valintoja.
T. Ydinperheen isä
Koska tärkeää on luoda sota ja kissatappelu eksän ja panopiian välille. Tämä kiihottaa miehiä. Kuin mutapainissa kaksi heidän himoitsemaansa ja samanaikaisesti inhoamaansa ja kadehtimaansa naista.
Tee itsellesi palvelus ja lakkaa tapailemasta avionrikkojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapailisit miestä, jolla on lapsia, kun selvästi haluat lapsettoman miehen?
Jos mies on muuten kiva ja sopiva, niin ei lapset haittaa, jos vaan mun ei tarvitse olla tekemisissä niiden kanssa.
Ap
Lapset ovat iso osa miehen elämää. Et ole sopiva kumppani, jos haluat sulkea miehen lapset pois teidän elämästä
Tuollainen elämäntapa on polygminen haaremi. Miksi kukaan täyspäinen nainen haluaisi haaremiin panopiiaksi? Tai edes kakkosvaimoksi? Tai edes ykkösvaimoksi???????? Haaremifantasioija apina eläkööt fantasiassaan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jospa se sinkkuvanhempi ei halua pelkästään tapailusuhdetta, vaan pysyvän elämänkumppanin, jonka kanssa jossain vaiheessa ehkä muutetaan yhteenkin. Eikö se silloin ole ihan ymmärrettävää, että haluaa esitellä toisen myös lapsillensa.
Tämä tuntuu olevan ikuisuusaihe tällä palstalla, ja aina jaksan ihmetellä - miksi ette ihmiset opi ja ymmärrä, että jos valitsette kumppanin, jolla on ennestään lapsia, lapset kuuluu pakettiin.
Jos ette jaksa toisen lapsia, niin pitäytykää lapsettomissa. Sinne Tinderiinkin voi laittaa, että etsin lapsetonta..
Oletko koskaan miettinyt, miltä niistä lapsista tuntuu, kun isä esittelee heille uuden naisen joka viikko? Joskus jopa kaksi samalla viikolla? Eikö olisi parempi ensin tutustua uuteen kumppaniin ja vasta sitten tuoda näytille lapsille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Eiköhän tuo ole ihan normaalia, että haluaa puolison, joka on oikeasti osa koko elämää eikä vain joka toinen viikko.
Minulla lapset on enemmän kuin isällään, mutta minulle on kuitenkin ihan selvää, että alussa kun vasta tapaillaan, niin tapailu tapahtuu lapsivapailla. Myöhemmin, jos jutusta tulee vakava, niin olisi se kiva nähdä välillä niinkin, että la
Polygamisen tosiaan kannattaa keskittyä toisiin polygamisteihin.
Ei lapsia pidä heti ottaa mukaan kuvioihin. Uusi tuttavuus ensin tutuksi ja sitten vasta esitellään se lapsille. Se että mieheni haluaa minun tutustuvan myös hänen lapsiin EI TARKOITA sitä että se kaikki tapahtuisi just ja nyt.
Minäkään en halua tehdä tuttavuutta lasten kanssa jos parisuhdekokeilu näiden isän kanssa jää 4viikon mittaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Lapset tulevat aina olemaan vanhempansa elämässä. Miksi haluaisit edes aloittaa suhteen isämiehen kanssa jos et missään tilanteessa ikinä halua olla hänen lastensa kanssa tekemisissä? Millainen tulevaisuus tuolla suhteella voi olla?
Miksi suhteella polygamiseen apinaan pitäisi olla tulevaisuus? Se on maksimissaan experience eikä mitään muuta.
Yksi neuvo sinulle: älä tapaile sellaisia miehiä, joilla on lapsia. Ongelmasi on silloin ratkaistu. Tuskin sinusta olisi uusperheen vanhemmaksi, joten ei kannata edes seurustella, kun se ei kuitenkaan voi johtaa oikeaan parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten nämä raivoapinat avautuvat threadsissa, miten heitä nyt syrjitään lasten vuoksi xD Nähty on. Oma isä aikanaan haukkui meitä lapsia siitä, että on meidän vika ettei hän saa nuorempia panopilluja.
Pysykää vaan kaukana tuollaisesta r oskaväestä, älkääkä addressatko heitä millään tavalla. Käyttäkää appeja, joissa käy heti ilmi, onko lapsia vai ei, ja swipetkää sen mukaan. Jos paljastuu että mies on salaillut asiaa, niin sitten tekosyyn varjolla pakoon. Polygamista raivoapinaa ei kannata suututtaa, on parempi olla vaikka vaan "kiireinen" "eikä tiedä juuri nyt mitä haluaa" xD
Kummallisia ongelmia joillakin. Miksi pitää sitten tapailla jos lapset ovat ongelma? Tapaile lapsettomia. Vai kuvitteletko, että joku luopuu lapsistaan sinun takiasi? Tuskinpa ihan niin ihmeellinen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Niin? Normaalit ihmiset tulee toimeen seurustelukumppanin perheen kanssa eikä siinä mitään.
Jännä tulokulma ap, kun yleensä miehet ei halua tutustua naisen lapsiin. Olet taas se naisena-Pasi?
Entä jos sun puolisosi viettää paljon aikaa veljensä kanssa, mutta sä et pidä tästä veljestä, niin vietätkö silti hänen kanssaan aikaa ?