Sinkkuvanhempi: miksi sinulle ei käy se, että tapaat uutta kumppaniasi vain lapsivapailla?
Kysymys sinkku henkilöille, joilla on kotona asuvia alaikäisiä lapsia:
Miksi sinulle ei käy se, että jos alat seurustella uuden henkilön kanssa, niin miksi on niin mielettömän ehdottoman tärkeää, että uusi kumppani viettää aikaa kanssasi myös silloin, kun lapset ovat sun luona? Miksei se riitä, että vietätte yhteistä aikaa vain silloin, kun sun lapset ovat toisen vanhempansa luona?
Itse olen pari kertaa törmännyt Tinderissä siihen, että miehellä on pieniä tai isoja lapsia vuoroviikoin kotona ja kun minä olen kysynyt, että sopiiko miehelle sellainen parisuhde, jossa vietetään aikaa yhdessä ilman lapsia, niin se ei ole miehelle käynyt. Itse olen lapseton. Kuulemma uuden kumppanin pitää viettää aikaa myös hänen lastensa kanssa. Mä en ymmärrä, miksei se riitä, että mies viettää aikaa naisystävän kanssa vain lapsivapailla ja sitten kun lapset ovat kotona, niin keskittyy heihin? Tai sitten ehkä näiden miesten kannattaa suunnata katse toisiin sinkkuäiteihin.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuvanhempi ei halua viikko-viikkosuhdetta.
Niin, jospa se sinkkuvanhempi ei halua pelkästään tapailusuhdetta, vaan pysyvän elämänkumppanin, jonka kanssa jossain vaiheessa ehkä muutetaan yhteenkin. Eikö se silloin ole ihan ymmärrettävää, että haluaa esitellä toisen myös lapsillensa.
Tämä tuntuu olevan ikuisuusaihe tällä palstalla, ja aina jaksan ihmetellä - miksi ette ihmiset opi ja ymmärrä, että jos valitsette kumppanin, jolla on ennestään lapsia, lapset kuuluu pakettiin.
Jos ette jaksa toisen lapsia, niin pitäytykää lapsettomissa. Sinne Tinderiinkin voi laittaa, että etsin lapsetonta..
Tämä!
Tuskin absolutisti etsii tietoisesti itselleen ns.alkoholistin kumppanikseen. Nämäkin on asioita jotka usein tulee ilmi jo ilmoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan naisen olevan kanssakäymisessä myös lasteni kanssa, koska etsin kumppania, enkä pelkkää spermaviemäriä masturbaatiovälineeksi.
M42
Se lasten äiti oli kumppanisi. Miksi hän vapautti sinut tehtävistään? Et taida olla kovin hyvä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän, jos on totaali-yh ja lapsi asuu 100% ajasta vanhemman luona, niin silloin ei ole muuta mahdollisuutta kuin viettää yhteistä aikaa lasten ollessa läsnä, mutta jos lapsi on sun luona esim. Vain 4-6 vrk/kk ja koulujen loma-aikoina, niin sä ehdit mielestäni ihan riittävästi viettää aikaa seurustelukumppanin kanssa silloin kun lapsi ei ole sun luona. Ja sitten kun lapsi on sun luona, niin keskity häneen.
Minunkin työkaveri kertoi, että hänen isovelipuolensa aikoinaan kävi isänsä luona joka toinen viikonloppu, mutta se ei ollut kivaa, kun isä silloin oli mieluummin yhdessä naisystävänsä kanssa, niin se poika sitten lopetti kokonaan menemästä isänsä luokse.
Ap
Ei silloinkaan ole pakko. Tai ainakin muitakin tapoja voi yrittää. Ei lapsia kannattaisi tutustuttaa uuteen suhteeseen ainakaan puoleen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuvanhempi ei halua viikko-viikkosuhdetta.
Niin, jospa se sinkkuvanhempi ei halua pelkästään tapailusuhdetta, vaan pysyvän elämänkumppanin, jonka kanssa jossain vaiheessa ehkä muutetaan yhteenkin. Eikö se silloin ole ihan ymmärrettävää, että haluaa esitellä toisen myös lapsillensa.
Tämä tuntuu olevan ikuisuusaihe tällä palstalla, ja aina jaksan ihmetellä - miksi ette ihmiset opi ja ymmärrä, että jos valitsette kumppanin, jolla on ennestään lapsia, lapset kuuluu pakettiin.
Jos ette jaksa toisen lapsia, niin pitäytykää lapsettomissa. Sinne Tinderiinkin voi laittaa, että etsin lapsetonta..
Oletko koskaan miettinyt, miltä niistä lapsista tuntuu, kun isä esittelee heille uuden naisen joka viikko? Joskus jopa kaksi samalla viikolla? Eikö olisi parempi ensin tutustua uut
niin tai sitten on kehittänyt tähän salaa rakkaussuhteen ja sitten se nainen/mies onkin vaikka väkivaltainen. Jenkeissä tehdyn tutkimuksen mukaan lapsen todennäköisni pahoinpitelijä on isän/äidin uusi kumppani.
Apinat täällä vaan etsivät sukuelimilleen hinkutuskaveria, lapsista viis. Lapset sopeutuvat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tietenkin haluaa naisen lapsia hoitamaan. Aika selkeä juttu.
No toisessa jutussa miehellä oli kaksi teiniä vuoroviikoin. Ei kai teinit mitään hoitamista tarvitse?
Toisessa jutussa miehellä oli 5- ja 9-vuotiaat lapset puolet ajasta ja hän nimenomaan painotti, että ei etsi äitiä lapsilleen, mutta kuitenkin tulevan naisystävän pitää tulla toimeen hänen lastensa kanssa ja olla osa heidän elämäänsä.
AP
No, jos mä alkaisin seurustella jossain kohtaa, niin kyllä mä haluan sellaisen puolison, josta tulee aidosti osa koko mun elämää, ja silloin siihen kuuluu myös mun lapset. Ja nyt siellä jo kiimassa naputetaan alapeukkua, niin sanon vielä, että mun lapset on jo aikuisia, nuorin 17.
Ja ihan samalla tavalla haluan itse tuntea puolisoni elämän ihan oikeasti ja
Mutta onko se mitä lapset haluaa/tarvitsee? Varsinkaan pienet.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan naisen olevan kanssakäymisessä myös lasteni kanssa, koska etsin kumppania, enkä pelkkää spermaviemäriä masturbaatiovälineeksi.
M42
Silti, uutta deittiä ei esitellä heti lapsille. Lapsiasi ei kiinnosta tutustua kymmeneen muijaan kun yrität löytää sen jonka kanssa homma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Koska me olemme paketti eli lapseni tulevat minun kanssani siihen suhteeseen. Jos tämä ei sovi tapailukumppanille niin alkakoon kalppia. Saan kyllä paremman!
Höpö höpö, et saa. Sinkkuvanhemmilla ei ole loputtomasti varaa valita. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Silti, uutta deittiä ei esitellä heti lapsille. Lapsiasi ei kiinnosta tutustua kymmeneen muijaan kun yrität löytää sen jonka kanssa homma toimii.
Eikä todennäköisesti siihen yhteenkään, jonka lopulta valitset, sillä et valitse sitä sillä perusteell mikä on lasten etu vaan sinun himosi ja halusi. Lasten etu on toimiva ydinperhe, missä hinkutukset loppuvat kun on aika. Tätä ei suomiapina ymmärrä, vaan hinkutus on elämän pääfunktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me olemme paketti eli lapseni tulevat minun kanssani siihen suhteeseen. Jos tämä ei sovi tapailukumppanille niin alkakoon kalppia. Saan kyllä paremman!
Höpö höpö, et saa. Sinkkuvanhemmilla ei ole loputtomasti varaa valita. ;)
Kaikilla on loputon vaihtoehto olla ilman hinkutussuhdetta. Itse olen käyttänyt sitä jo vuosia, kun eivät nämä apinat oikein omaa viisaria väräytä.
En todellakaan halua esitellä uutta naisystävää lapsilleni missään vaiheessa. Monta suhdetta kaatunut kun nainen halunnut että vietettäisiin aikaa lasteni kanssa.
Jos joku nainen haluaisi mun kanssa suhteen niin sitten sen on oltava vain lapsivapailla viikoilla tekemisissä kunnes lapset parin vuoden päästä muuttaa omilleen. Sen jälkeen ehkä näkevät joulupöydässä tai jotain.
M42
Ihmeellistä vinkumista. Ei sinun varmaankaan ole pakko tapailla niitä sinkkuisiä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halua esitellä uutta naisystävää lapsilleni missään vaiheessa. Monta suhdetta kaatunut kun nainen halunnut että vietettäisiin aikaa lasteni kanssa.
Jos joku nainen haluaisi mun kanssa suhteen niin sitten sen on oltava vain lapsivapailla viikoilla tekemisissä kunnes lapset parin vuoden päästä muuttaa omilleen. Sen jälkeen ehkä näkevät joulupöydässä tai jotain.
M42
Ehkä näkevät joulupöydässä tai jotain? Haluatko etäisen suhteen mieluummin aikuisiin lapsiisi vai naisystävääsi?
Vierailija kirjoitti:
M42
Haluatko sä myös olla tekemisissä sun naiskumppanin lasten kanssa?
Ei ole toista vanhempaa, mies ei halua olla tekemisissä lapsensa kanssa, lähti kun lapsi pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Ehkä näkevät joulupöydässä tai jotain? Haluatko etäisen suhteen mieluummin aikuisiin lapsiisi vai naisystävääsi?
Toivon että lapseni itsenäistyvät eivätkä jää peräkammarin tytöiksi
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia ongelmia joillakin. Miksi pitää sitten tapailla jos lapset ovat ongelma? Tapaile lapsettomia. Vai kuvitteletko, että joku luopuu lapsistaan sinun takiasi? Tuskinpa ihan niin ihmeellinen olet.
En minä ole sanonut, että kumppanin pitäisi luopua lapsistaan minun takiani. Olen vain todennut, että haluan parisuhteen, johon ei lapset kuulu. En näe mitään syytä, että miksi minun pitäisi alkaa viettää aikaa miesystävän lasten kanssa. En mä heidän kanssaan seurustele
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia ongelmia joillakin. Miksi pitää sitten tapailla jos lapset ovat ongelma? Tapaile lapsettomia. Vai kuvitteletko, että joku luopuu lapsistaan sinun takiasi? Tuskinpa ihan niin ihmeellinen olet.
En minä ole sanonut, että kumppanin pitäisi luopua lapsistaan minun takiani. Olen vain todennut, että haluan parisuhteen, johon ei lapset kuulu. En näe mitään syytä, että miksi minun pitäisi alkaa viettää aikaa miesystävän lasten kanssa. En mä heidän kanssaan seurustele
Ap
No miksi sitten edes tapailet niitä joilla on lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitten sun on tapailtava vain toisia lapsettomia. Etkö osannut tätä itse järkeillä vaan piti tulla tänne kyselemään?
Vierailija kirjoitti:
M42
Olet ihana mies ja isä! 🥰
Niin sillähän oli tämä jo, mutta ilmeisesti paskoi suhteen? Miksi kuvittelee saavansa uuden ja vielä mausteilla edellisestä suhteesta? Hassuja olette.