Kysymys kristityille homoseksuaalisuudesta
Minua kiinnostaisi kuulla kristittyjen näkemystä siihen, että miksi Jumala luo osan ihmisistä homoseksuaaleiksi jos se hänen mielestään on väärin? Seksuaalinen suuntaus on ominaisuus kuten hiusten tai silmien väri, ei ihminen itse voi sitä päättää. Sen voi tietenkin päättää miten toimii, mutta miksi Jumala luo osan ihmisistä samaa sukupuolta rakastaviksi ja haluaa heidän sitten elävän koko elämänsä kärsimyksessä kun ei saa rakastaa sitä ketä rakastaa?
Toivon asiallisia vastauksia, ettei ketju poistu. Ihan vilpittömästi tätä asiaa pohdin ja yritän ymmärtää.
Kommentit (1075)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Raamatun mukaan seksi kuuluu vain ja ainoastaan miehen ja naisen väliseen AVIOliittoon. Kaikki muut pitäisi valita selibaaatin, myöskin naimattomat heterot. Samaa sukupuolta olevat eivät voi Jeesuksen opetuksen mukaan mennä avioliittoon. Ja jo se todistaa lisää mitä mieltä Jeesus, Jumalana on asiasta."
Huh! Miksi Luoja on tehnyt seksuaalisen olennon jonka seksuaalinen täyttymys tapahtuu useimmiten toisen ihmisen kanssa, ja sitten vaatii ettei ihminen saa kokea tätä Luojansa häneen luomaa seksuaalisuuttaan vaan joutuu elämään luonnonvastaisessa olotilassaan ellei löydä kumppania ja mene naimisiin? Kuule, mielisairaaloita pitäisi rakentaa monknkertainen määrä lisää jotta kaikille olisi vuodepaikka jotka joutuvat tukahduttamaan sen puolen itsessään minkä Jumala häneen loi.
Edelleenkään jumala ei luonut syntiä. Oletko rukoillut, että pääsisit seksisynneistäsi eroon
Kuule. Sinä tulkitset tekstiäni nyt aivan omien ajatustesi pohjalta. Olen leski, kristitty ollut 40 vuotta, enkä ole enää kiinnostunut seksistä koska sairaudet. En siis rukoile vapautusta sekaisynneistä. Mutta aihe pohdituttaa, ja uskovaisten mustavalkoisuus ja toimitsemisen tarve myöskin pistää miettimään. Eikö teille ole todellakaan kirkastunut Jeesuksen syvin olemus???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kysymys pedofilian osalta, paitsi ettei Jumala tuomitse sitä. Siitä ei ole sanaakaan raamatussa.
On siitä. Jeesus kun otti lapsia luokseen sanoi että parempi olisi myllynkivi kaulaan ja meren pohjaan joka viettelee yhdenkin tällaisen viattoman lapsen. Aika ankara tuomio, ankarampi kuin miten laki tuomitsee pedofiilit. Ei edes hautaan vaan merenpohjaan!
Mikä kohta raamatusta?
Evankeliumeissa. Mm. Luukkaan evankeliumi 17:2: Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tarvitse totella tai edes uskoa Jumalaan. Ei ole mikään pakko.
Ei niin, mutta sitten kohtalona on ikuinen kärsimys tulijärvessä. Se on vapaan tahdon hinta.
Jokainen joka ei ole uudestisyntynyt kristitty ja hylkää tahalliset synnit, syntistä elämäntapaa , joutuu Helvettiin. Lähtökohtaisesti Helvetti on se mihin ihminen kuuluu.
Minulle helvetti oli helluntaiseurakunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kysymys pedofilian osalta, paitsi ettei Jumala tuomitse sitä. Siitä ei ole sanaakaan raamatussa.
On siitä. Jeesus kun otti lapsia luokseen sanoi että parempi olisi myllynkivi kaulaan ja meren pohjaan joka viettelee yhdenkin tällaisen viattoman lapsen. Aika ankara tuomio, ankarampi kuin miten laki tuomitsee pedofiilit. Ei edes hautaan vaan merenpohjaan!
Mikä kohta raamatusta?
Evankeliumeissa. Mm. Luukkaan evankeliumi 17:2: Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.
Eihän tuo tarkoita viettelemistä seksuaalisessa mielessä vaan viettelemistä syntiin. Se on ihan ilmeistä jo tuossa asussa, -92 käännös tekee eron täysin selväksi.
Luuk. 17:
Viettelyksistä, anteeksiantamisesta ja uskosta
Jeesus sanoi opetuslapsilleen:
Viettelysten täytyy tulla, se on väistämätöntä, mutta voi sitä, jonka kautta ne tulevat! Parempi olisi hänelle, että hänet heitettäisiin mereen myllynkivi kaulassa, kuin että hän johdattaa lankeemukseen yhdenkään näistä vähäisistä.
1.
Rakkaus, kun kuvaksesi
meidät kerran tänne loit,
Rakkaus, myös autuutesi
meille langenneille soit.
Rakkaus, nyt itseni
annan sinun haltuusi.
2.
Rakkaus, kun ihmiseksi
keskellemme asetuit,
Rakkaus, näin vertaiseksi,
veljeksemme alennuit.
Rakkaus, nyt itseni
annan sinun haltuusi.
3.
Rakkaus, kun suostuit vaivaan,
kuolit tähden syntisten,
Rakkaus, oi autuus taivaan,
meillekin toit autuuden.
Rakkaus, nyt itseni
annan sinun haltuusi.
4.
Rakkaus, et koskaan soimaa,
totuudessa vapahdat.
Rakkaus, näin annat voimaa,
virvoitat ja uudistat.
Rakkaus, nyt itseni
annan sinun haltuusi.
5.
Rakkaus, käyt elämääni,
kutsut tielle tahtosi.
Rakkaus, siis nostan pääni,
suostun alle ikeesi.
Rakkaus, nyt itseni
annan sinun haltuusi.
6.
Rakkaus on suuttumaton,
vahva puolustajani.
Rakkaus on muuttumaton
turvani ja rauhani.
Rakkaus, nyt itseni
annan sinun haltuusi.
Johann Scheffler 1657.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Raamatun mukaan seksi kuuluu vain ja ainoastaan miehen ja naisen väliseen AVIOliittoon. Kaikki muut pitäisi valita selibaaatin, myöskin naimattomat heterot. Samaa sukupuolta olevat eivät voi Jeesuksen opetuksen mukaan mennä avioliittoon. Ja jo se todistaa lisää mitä mieltä Jeesus, Jumalana on asiasta."
Huh! Miksi Luoja on tehnyt seksuaalisen olennon jonka seksuaalinen täyttymys tapahtuu useimmiten toisen ihmisen kanssa, ja sitten vaatii ettei ihminen saa kokea tätä Luojansa häneen luomaa seksuaalisuuttaan vaan joutuu elämään luonnonvastaisessa olotilassaan ellei löydä kumppania ja mene naimisiin? Kuule, mielisairaaloita pitäisi rakentaa monknkertainen määrä lisää jotta kaikille olisi vuodepaikka jotka joutuvat tukahduttamaan sen puolen itsessään minkä Jumala häneen loi.
Edelleenk
Kaikkea Hyvää Sinulle, leski!
Ei ole kyse tuomitsemisesta. On päinvastoin rakkauttaa kertoa mitä Jumala on Sanassaan ilmoittanut. Ja yrittää ohjata ihmisiä Jumalan luokse.
Vain Jumala tuomitsee.
T.eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winnerkö täälä itekseen riitelee :D yritäks ennätystä?
Rauhoittaako sun mieltä ajatella, että täällä kirjoittaa vain yksi ihminen?
t: ei-winner
Siltähän tää ketju näyttää.
Mistä sinä anonyymillä foorumilla voit tuollaista päätellä? Ei winnerin mielipiteet niin poikkeuksellisia ole, etteikö niitä voisi olla jollakulla muullakin. Itsekin olen hänen kanssaan samaa mieltä ainakin kohtalaisen usein.
Minun lisäkseni ketjussa on ollut arviolta max. noin kymmenkunta kirjoittajaa. Kun vastaan useimmille allekirjoitusta vältteleville itse allekirjoittaen, niin näyttää varmaan että oon ketj
Kirjoitin aiemmin että tykkään sinusta. Tykkään siitä että kirjoitat ja vastaat. Itse olen jotenkin kyynistynyt. Ei joillekin vaan mene ymmärrykseen että homous ei ole synti. Homojen rakkaussuhde ei ole synti.Yleensäkin käsitys perisynnistä on päin hevon kakkaa
Joo, helppoahan tämä ihmisten tunnistaminen täällä anopalstalla on, vai mitä, kun kellään muulla ei ole nimimerkkiä? Minäkin saatan kirjoittaa sinulle sekä positiivisen että negatiivisen palautteen, kun en pysty tietämään kuin omat kirjoitukseni varmoiksi. Jotkut trollaavat kyllä silläkin allekirjoituksella, mutta se on taas heidän ongelmansa. Eivät pysty tuottamaan mitään älyllistä sisältöä tai ajatuksia muille ja se lusikka on sitten Jumalan lahja heille, ei kauha ;D
Mulle homous ei ole luonnotonta, pervoa tai sairaus. Se homouden "valinta" mulle on siinä, että minkälaiseen kanssakäymiseen olen tosipaikan tullen valmis. Paljon on homotuttavia, joiden kanssa ei ole ollut minkäänlaista seksiä, mutta olemme toisillemme hyviä keskustelukumppaneita, koska kuitenkin tiedämme miltä suurin osa tästä taipaleesta tuntuu ja mitä on käyty läpi.
Mulle on ok mieltää jotkin asiat "synneiksi" tai moraalisesti vääriksi. Jotain järjestystä ja sääntöjä tähän eloon kuitenkin on oltava. En riko tarkoituksellisesti lakia, en tee vääryyksiä vain koska voin, en hae pahuutta ympärilleni. Eri mieltä olen varmasti jokaisen maapallon asukkaan kanssa jostain asiasta, mutta siitäkin asiasta voidaan aina keskustella, jos vaan toisella kantti riittää. Epäoikeudenmukaisuus, sellainen selkeä, mihin kukaan ei silti puutu, ärsyttää. Lievä maailmanparannusoireilu on itsellekin hyväksyttävä diagnoosi, mutta en mä mihinkään mene istumaan plakaatti kourassa sen takia.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
synnissä sinäkin elät!
En elä, en ole koskaan elänyt, enkä tule koskaan elämään.
Tottakai kaikki ihmiset elävät pelossa. Ei kai sellaista ihmistä olekaan, joka ei pelkäisi.
Synti on ihmisen pelkoa tuomitsemisesta. Kukaan ei pelkää tahallaan. Näin ollen tahallista syntiä ei ole. Pelkoa voi kuitenkin hallita. "Pahuus" (itsekkyys ja viha) syntyy ihmisen peloista. "Hyvyys" myötätunnosta. Lait ja normit on säädetty "pahojen" itsekkäiden ihmisten turvaksi. Miksi jonkun tulisi tuntea syyllisyyttä (pelkoa) "pahojen" (itsekkäiden) ihmisten peloista?
Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin". 1. Moos. 3:10
Eikö niin: jos teet hyvin, voit kohottaa katseesi; mutta jos et hyvin tee, niin väijyy synti ovella, ja sen halu on sinuun, mutta hallitse sinä sitä! 1. Moos. 4:7
Synti sanoo jumalattomalle: minun sydämessäni ei ole Jumalan pelkoa (kunnioitusta) hänen silmäinsä edessä. Ps. 36:2
Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa. 1. Joh. 4:18
Jumalan lain mukaan synti (pelko) on lainvastaista. 1. Joh. 3:4
Jeesus poisti synnin, eli Jeesus poisti rangaistuksen pelon. Joh. 1:29
Väitetään, että Raamatussa olisi sanottu älä pelkää 365 kertaa.
Näin ollen mitä ihmisen tulisi vielä pelätä?
Jos, ihmiseltä poistaa pelon, ihminen kuolee. Raamatun mukaan tämä on myös elämän tarkoitus. Lopettakaa siis pelkääminen ja kuolkaa pois.
"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni." Luuk. 14:26
Vihollisista (peloista) viimeisenä kukistetaan kuolema. 1. Kor. 15:26
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. Room. 6:23
Anteeksianto poistaa synnin.
Jeesus kuoli synnittömänä, eli ilman pelkoa tuomiosta.
Anteeksianto poistaa synnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
synnissä sinäkin elät!
Tottakai kaikki ihmiset elävät pelossa. Ei kai sellaista ihmistä olekaan, joka ei pelkäisi.
Minä pelkään monia asioita. Tuonpuoleinen tuomio (tai ylipäätään moraalinen tuomio) ei ole yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
synnissä sinäkin elät!
Minä pelkään monia asioita. Tuonpuoleinen tuomio (tai ylipäätään moraalinen tuomio) ei ole yksi niistä.
Raamatun mukaan olet silloin jo tuomittu. Tuomittujen kohtalo on jäädä "pimeyteen". Mitä se sitten tarkoittaakin. Uskoisin, että lähinnä kai sitä, että et pääse silloin eroon muistakaan peloistasi.
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan olet silloin jo tuomittu. Tuomittujen kohtalo on jäädä "pimeyteen". Mitä se sitten tarkoittaakin. Uskoisin, että lähinnä kai sitä, että et pääse silloin eroon muistakaan peloistasi.
Juu, ja Koraanin mukaan sinä olet jo tuomittu, kun olet polyteistinen epäjumalanpalvoja. Onneksesi sinulla ei ole tiedossa edes yhtä edes kohtalaista syytä ajatella, että Koraani saattaisi olla totta, ja onnekseni minulla ei ole tiedossa edes yhtä edes kohtalaista syytä ajatella, että Raamattu saattaisi olla totta.
Sinänsä toki on omalla tavallaan hauska ajatus, että jossain tuonpuoleisessa pimeydessä pelkäisin edelleen esim. ilmastonmuutoksen yhteiskunnallisia seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
synnissä sinäkin elät!
Uskovan suurin pelko on että kun filmi katkeaa, niin homma jatkuu, mutta kaikista homojen nimittelyistä, syrjimisistä ja väheksymisistä täällä maan päällä sen oman "normaalin" itsensä rinnalla huolimatta joutuu silti vielä tekemisiin oikein jonkun feminiinin ja tyttömäisen omg:ta toistelevan stereotyyppisen homopelkonsa kanssa, joka olikin Jumalalle mieluinen ikineitsyt, koska sateenkaari oli sovinnon merkki ;D
Sellaisen ihmisen ikuisuus on Helvetti, vaikka olisivat kumpikin Taivaassa. Että eikö olisi helpointa tulla toimeen jo täällä maan päällä, jos se kuitenkin on joku 80 v. verrattuna siihen, että aloittaa oman asennekorjauksensa ihmistyyppeihin vasta siellä iänkaikkisessa? :DDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja Koraanin mukaan sinä olet jo tuomittu, kun olet polyteistinen epäjumalanpalvoja. Onneksesi sinulla ei ole tiedossa edes yhtä edes kohtalaista syytä ajatella, että Koraani saattaisi olla totta, ja onnekseni minulla ei ole tiedossa edes yhtä edes kohtalaista syytä ajatella, että Raamattu saattaisi olla totta.
Sinänsä toki on omalla tavallaan hauska ajatus, että jossain tuonpuoleisessa pimeydessä pelkäisin edelleen esim. ilmastonmuutoksen yhteiskunnallisia seurauksia.
Kristinuskossa on YKSI Jumala, kolmessa persoonassa: Isä, Poika , Pyhä Henki.
Vertauskuvana voi ajatella joku mies. Sama mies voi olla sekä : jonkun poika, jonkun aviomies ja jonkun isä ( ja paljon muutakin). Jokainen "rooli" ei tee hänestä yksi henkilö lisää.
Raamattu on monin tavoin todistanut olevansa totta! Koraani puolestaan EI !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
synnissä sinäkin elät!
Synti on ihmisen pelkoa tuomitsemisesta. Kukaan ei pelkää tahallaan. Näin ollen tahallista syntiä ei ole. Pelkoa voi kuitenkin hallita. "Pahuus" (itsekkyys ja viha) syntyy ihmisen peloista. "Hyvyys" myötätunnosta. Lait ja normit on säädetty "pahojen" itsekkäiden ihmisten turvaksi. Miksi jonkun tulisi tuntea syyllisyyttä (pelkoa) "pahojen" (itsekkäiden) ihmisten peloista?
Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin". 1. Moos. 3:10
Eikö niin: jos teet hyvin, voit kohottaa katseesi; mutta jos et hy
Näin ollen homoseksuaalisuus tai homoseksuaaliset teot, eivät ole synti vaan himo, joka johtaa syntiin, eli tuomitsemisen pelkoon.
Vaan jokaista kiusaa hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee; kun sitten himo on tullut raskaaksi, synnyttää se synnin, mutta kun synti on täytetty, synnyttää se kuoleman. Jaak. 1:14,15
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jumala luo osan ihmisistä kleptomaaneiksi, jos varastaminen on väärin? Paljon muitakin vastaavia kysymyksiä voisi kysyä, koska homoseksuaalisuus ei ole tässä mielessä mitenkään ainutlaatuinen ominaisuus.
Ei Jumala luo ketään varkaaksi, mur haajaksi, narkomaaniksi, juopoksi, homoksi, lesboksi, heterohaureutta, jne. Se on Saatana joka aiheuttaa sellaista ihmisessä!
Saatanan syyksi on niin helppo laittaa kaikki omatkin heikkoudet. Niin tyypillistä. Olen tähän törmännyt uskonelämän vuosina monesti. Toki on paha joka vihaa Jumalaa. Mutta ihminen itse on kietoutunut omiin solmuihinsa eikä kykene kantamaan vastuuta ja syyttää muita, ja saatanaa.
Näin se neuvtaan raamatussa homoseksuellin ja kaikkien syntisten osalta. Älä vihaa ihmistä, vaan niitä henkiä jotka tätä hallitsevat.
Edelleen kuitenkin pyhän hengen vallassa oleva keho ei pysty näitä asioita tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenk
Juu, eikä se sisältänyt mitään perversioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tarvitse totella tai edes uskoa Jumalaan. Ei ole mikään pakko.
Ei niin, mutta sitten kohtalona on ikuinen kärsimys tulijärvessä. Se on vapaan tahdon hinta.
Jokainen joka ei ole uudestisyntynyt kristitty ja hylkää tahalliset synnit, syntistä elämäntapaa , joutuu Helvettiin. Lähtökohtaisesti Helvetti on se mihin ihminen kuuluu.
Minulle helvetti oli helluntaiseurakunta.
Seurakunta ei ole yhtä kuin usko tai jumala. On hyvä tutkia ja selvitellä itsekseen eri seurakuntien oppeja ja kuunnelal heidän hengellisten johtajiensa mielipiteitä. Mutta myös rakentaa henkilökohtainen suhde jumalaan. Seurakunnat ovat ihmisen rakennelmia, jumala on luonut koko maailman. Raamattu on ihmisen kädestä jumalan inspiroimana. Kieltää mm. paljon naiseutta, koska se kynä sattui olemaan useimmiten miehen kädessä. Tämän vuoksi on ensiarvoisen tärkeää suora oma yhteys, ihan niinkuin jeesuksellakin oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winnerkö täälä itekseen riitelee :D yritäks ennätystä?
Rauhoittaako sun mieltä ajatella, että täällä kirjoittaa vain yksi ihminen?
t: ei-winner
Siltähän tää ketju näyttää.
Mistä sinä anonyymillä foorumilla voit tuollaista päätellä? Ei winnerin mielipiteet niin poikkeuksellisia ole, etteikö niitä voisi olla jollakulla muullakin. Itsekin olen hänen kanssaan samaa mieltä ainakin kohtalaisen usein.
Minun lisäkseni ketjussa on ollut arviolta max. noin kymmenkunta kirjoittajaa. Kun vastaan useimmille allekirjoitusta vältteleville itse all
Ei se olekaan luonnotonta. Johan tässä ketjussa on todettu, että mm. delfiinit joukkor aiskaavat lajitovereitaan ja myös muiden lajien tovereita kuoliaiksi. Samoin kuten homoseksuellit r aiskasivat adoptiolapsensa taannoin UK:ssa.
Mutta ihminen ei ole eläin. Hengen kehityksessä on pitkälti kyse siitä, että kasvaa eläimellisyytensä yläpuolelle ja etsii sen inhimillisyyden. Ja se ei muuten tarkoita sitä, että sympatisoi r aiskaavia tai muuten perversoituneita eläimiä. Vaan että ohjaao man kehonsa pois noiden vaistojen hallinnasta.
Olen tätä paljon omalla kohdallani miettinyt, sillä munat tai munasarjat eivät ole koskaan hallinneet omaa elämääni. Osittain on varmasti kyse siitä, että olen saanut melko intellektuellin ja kulturellin kasvatuksen. Jo vuosia nuoruudessani valitsin ennemmin luovat harrastukset, kuin ikätovereideni kanssa nahistelun.
Kehityksessä on pitkälti kyse siitä, mitä kultivoi. Jos jatkuvasti hinkuttaa niitä sukuelimiään, veri on siellä, huomio on siellä. Huomiota pitäisi ohjata muualle ja antaa sen kukoistaa ja kantaa hedelmää siellä muualla.
Näin konkreettisena vinkkinä jos haluaa kehittyä elukkatoiminnan yläpuolelle. Taitaa olla tieteellisestikin havainnoitu, etteivät tietyt aivoalueet ole aktiivisia samanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
synnissä sinäkin elät!
Uskovan suurin pelko on että kun filmi katkeaa, niin homma jatkuu, mutta kaikista homojen nimittel
Mitä tarkoitat? Ei homoseksuaalien seura kiinnosta minua sen enempää kuin vaikkapa karate-tappelijoiden heteroseksuaalienkaan. Tulen molempien kanssa ihan hyvin toimeen, tosin heteroseksuaalit karate-tappelijat eivät kysele minulta kysymyksiä, joten heidän kanssaan olen vähemmän tekemisissä.
Mikä kohta raamatusta?