Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, jotka on aina joutunut pärjäämään yksin?

Vierailija
16.08.2025 |

Ei ole sellaista isää, joka rientäisi paikalle kuin tarvitaan. Saatikka että olisi miestä, joka olisi rinnalla ja hoitaisi asioita, niin ettei yksin tarvitsisi hoitaa kaikkea laskujen maksamisesta kodin remontointiin edes veljiä ei löydy. Ei ole miespuolisia ystäviä; ei kukaan ole halunnut olla minulle vain ystävänä. 

Omat miessuhteet on kaikki menneet aina mönkään, ei kukaan ole ollut sellainen, että esim tekisi minun eteen asioita. Pieniä tekoja arjessa, saatikka suurempia. Usein ongelmat on olleet ihan perustavanlaatuisia, esim mies ei olekkaan ollut luotettava tai hänellä onkin joku päihdeongelma. 

Olen oppinut elämään hyvää elämää yksinkin. Mutta kyllä se aina surettaa, jos alkaa ajattelemaan, kuinka paljon sitä onkin AINA joutunut pärjäämään YKSIN. Muita kohtalotovereita? 

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kaipaa mitään isähahmoa elämääni näin aikuisena. Se vaan ärsytti kun se oli kylässä ja käyttäytyi kun olisi sen koti, huolehti ruuanlaitosta, siivoamisesta tms. puolestani. Tahdon kyllä ihan itse omat asiani hoitaa.

Miksi tuo ärsytti? Hän yritti olla vain avulias. 

Vierailija
62/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun isä alkaa tulla vanhaksi niin nuoren naisten täytyy huolehtia hänestä eikä toisin päin. Kumppanin kanssa pitää olla vastavuoroinen eikä odottaa saavansa jotain täysihoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on itse pitänyt itseni elättää nuoresta pitäen.

Yksinhuoltajanakin olin itse vastuussa asuntolainasta. 

Senpä takia olenkin viihtynyt sinkkuna nyt kahdeksan vuotta. En oikein tiedä mihin miestä tarvitsisin. 

Vierailija
64/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kaipaa mitään isähahmoa elämääni näin aikuisena. Se vaan ärsytti kun se oli kylässä ja käyttäytyi kun olisi sen koti, huolehti ruuanlaitosta, siivoamisesta tms. puolestani. Tahdon kyllä ihan itse omat asiani hoitaa.

No olisiko itsestä kiva jos kohdeltaisiin kuin vammaista/lasta, joka tarvitsee täysihoitoa?

Vierailija
65/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Joka kerran, kun olisin tarvinnut tukea, sitä en ole saanut. Nyt elämässäni ei ole mitään, missä tarvitsisi tukea. 

Vierailija
66/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallista naisten alemmuuskompleksia, jossa loukkaannutaan avunannosta, koska kuvitellaan, näin olevan vähemmän osaavia ja vähemmän kyvykkäitä. Tätä kompensoidakseen naiset menevät pitkiäkin matkoja etteivät vain näyttäisi heikoilta.

Vierailija
67/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis ollut vain komeiden jännämiesten kanssa eikä tavallinen kiltti mies ole kelvannut. Kiltit miehet kyllä auttaa naista mutta ei naisille kelpaa.

Vierailija
68/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on siis ollut vain komeiden jännämiesten kanssa eikä tavallinen kiltti mies ole kelvannut. Kiltit miehet kyllä auttaa naista mutta ei naisille kelpaa.

Tämän voi todistaa lataamalla tinderin/facebookin/snapchatin yms. Tunnissa on satoja simppejä valmiina palvelemaan.

Vierailija
69/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Joka kerran, kun olisin tarvinnut tukea, sitä en ole saanut. Nyt elämässäni ei ole mitään, missä tarvitsisi tukea. 

Lasu on lähes ainoa, joka ei petä ikinä. Mitä pitäisi ajatella ympärilläni olevista ihmisistä. 

Vierailija
70/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekaan niin, että karhun ottaisi mielummin tai että naisen olisi parempi ilman miehiä?

Vierailija
71/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naisystävä jolle olen tarjonnut apuani lukemattomia kertoja, siis ihan turhautumiseen asti, kun valittaa tehtäviensä paljoutta ja raskautta. Ei vain apu kelpaa. Marttyyri-asenne ilmeisesti tuottaa enemmän tyydytystä.

Vierailija
72/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallista naisten alemmuuskompleksia, jossa loukkaannutaan avunannosta, koska kuvitellaan, näin olevan vähemmän osaavia ja vähemmän kyvykkäitä. Tätä kompensoidakseen naiset menevät pitkiäkin matkoja etteivät vain näyttäisi heikoilta.

Tiedän mitä tarkoitat. Itse huomannut, ertä 20v naiset käyttäytyy näin. Tai milleniaalit ym. Itse olen vanhempi niin en ole toivottavasti käyttäytynyt noin.

Vierailija
73/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti täynnä strong indepentent woman matskua missä nainen jääräpäisesti yksin touhuaa ja kaikki menee pieleen. 

Vierailija
74/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti täynnä strong indepentent woman matskua missä nainen jääräpäisesti yksin touhuaa ja kaikki menee pieleen. 

Löytyy youtubesta myös. Toki miten voi oppia jos ei tee mitään.

Vierailija
75/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa AP normaaliin miehen elämään. Ei universumia ole sinulle mitään ilmaista palvelijaa velkaa.

Vierailija
76/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani ainoa .

Vierailija
77/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa AP normaaliin miehen elämään. Ei universumia ole sinulle mitään ilmaista palvelijaa velkaa.

Meni ohi tämän logiikka. Eli kenkuttaa kut et miehenä saa apua? Mutta universumi ei sitten kuitenkaan anna mitään kenellekään?

On olemassa ihan normaaleja ihmissuhteita, joissa veli, isä, kaveri, naapuri auttaa. Täällähän se Valkeakosken tyyppikin kävi valittelemassa ennen tekoaan. Koittakaa tajuta, että terveet ihmissuhteet on terveitä ihmissuhteita. 

Vierailija
78/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni ohi tämän logiikka. Eli kenkuttaa kut et miehenä saa apua? Mutta universumi ei sitten kuitenkaan anna mitään kenellekään?

On olemassa ihan normaaleja ihmissuhteita, joissa veli, isä, kaveri, naapuri auttaa. Täällähän se Valkeakosken tyyppikin kävi valittelemassa ennen tekoaan. Koittakaa tajuta, että terveet ihmissuhteet on terveitä ihmissuhteita. 

Heh, sä se et ikinä tule miehen osaa ymmärtämään, ellet miehenä ole elänyt. Miehestä ei lähtökohtaisesti ole kukaan muu kiinnostunut kuin armeija ja verottaja. Monet transmiehetkin ovat tämän myöntäneet, ja siksi katuvat leikkaustaan.

Vierailija
79/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, tai ainoa kuka auttaisi tällä hetkellä oma ätii, ja noin se aina vähän ollut. Mulla on sos. tilanteiden pelko ja estynyt persoona, niin vaikeaa ollut tutustua ihmisiin. Nykyään seurustelen, mutta kaukosuhde. Mutta tuonne 30v aina joutui itte opetella tekeen kaikki. Isäkin asuu sen verran kaukana. Mutta oikeastaan ihan hyv, että opetteli itse kaikki. Nyt osaa koota huonekalut, vaihtaa lamput ja huoltaa pyörät :D :D

Vierailija
80/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, sä se et ikinä tule miehen osaa ymmärtämään, ellet miehenä ole elänyt. Miehestä ei lähtökohtaisesti ole kukaan muu kiinnostunut kuin armeija ja verottaja. Monet transmiehetkin ovat tämän myöntäneet, ja siksi katuvat leikkaustaan.

Olen siivonnut, luutunnut, tiskannut, poistanut likaisia sukkia pöydiltä ja laittanut pesuun. Juu, en tule miehen osaa ymmärtämään. Mitään ei tarvitse tehdä, kun mami on aina hoitanut ja sitten tullaan valittamaan toisen ihmisen ketjuun? Auta itsekin joskus vaikka naapuriasi. Siihen voi olla syynsä jos ihmissuhteet /naissuhteet eivät toimi. Ennen vanhaan ei tämmöisiä piipittäviä miehiä ollut missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme