Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, jotka on aina joutunut pärjäämään yksin?

Vierailija
16.08.2025 |

Ei ole sellaista isää, joka rientäisi paikalle kuin tarvitaan. Saatikka että olisi miestä, joka olisi rinnalla ja hoitaisi asioita, niin ettei yksin tarvitsisi hoitaa kaikkea laskujen maksamisesta kodin remontointiin edes veljiä ei löydy. Ei ole miespuolisia ystäviä; ei kukaan ole halunnut olla minulle vain ystävänä. 

Omat miessuhteet on kaikki menneet aina mönkään, ei kukaan ole ollut sellainen, että esim tekisi minun eteen asioita. Pieniä tekoja arjessa, saatikka suurempia. Usein ongelmat on olleet ihan perustavanlaatuisia, esim mies ei olekkaan ollut luotettava tai hänellä onkin joku päihdeongelma. 

Olen oppinut elämään hyvää elämää yksinkin. Mutta kyllä se aina surettaa, jos alkaa ajattelemaan, kuinka paljon sitä onkin AINA joutunut pärjäämään YKSIN. Muita kohtalotovereita? 

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi tarvitsisit juuri miehen auttamaan sinua?

Vierailija
22/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä! 

Ei isää, etäinen veli, vaihtuvat miessuhteet. Vit*ttaa suoraan sanottuna, kun kaiken saa tehdä yksin. Miestä ei löytynyt edes lasten tekoon ja talonkin ostin ja remontoin yksin.

Enkä ole edes mitään rekkalesbo-osastoa vaan (nuorempana) hyvinkin viehättävä nainen. On kaiketi vähän äkyäkin, kun koulujakin on tullut käytyä. Vetovoimaa on ollut, mutta ei pitovoimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla hyvä mies, isä, veljiä ja jopa hyviä miespuolisia kavereita. Eli olen täysin erilaisessa tilanteessa kuin sinä.

Mutta silti tunnistan tuon yksin pärjäämisen. Olen luonteeltani aikaansaava, asioiden käynnistäjä ja vastuunkantaja. Kun on ollut elämässä vaiheita, jolloin en ole jaksanut potkia asioita eteenpäin, kaikki nuo miehet tuntuvat seisovan tassut suorina, eikä kukaan ala oma-aloitteiseksi ja kanna vastuuta. (Poikkeuksena yksi veljeni, mutta emme ole muuten lähteisiä, joten näitä tilanteita, joissa hänen aktiivisuutensa olisi vaikuttanut omaan elämääni edes välillisesti on noin kaksi koko elämäni aikana.)

Äitini oli samanlainen kuin minä. Kun hän oli elossa, en kokenut olevani "yksin".

Eli ei se miesten olemassaolo vielä tarkoita, että on ketään johon voi nojata. Ainakaan paljoa. Voi olla, että he nojaavatkin sinuun.

Niin, eli sulla on ollut riippakivimiehiä elämä täynnä. Ei hyviä miehiä.

Vierailija
24/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita miehiä, jotka on aina joutunut pärjäämään yksin? 

Ei ole sellaista äitiä, joka rientäisi paikalle kuin tarvitaan. Saatikka että olisi naista, joka olisi rinnalla ja hoitaisi asioita, niin ettei yksin tarvitsisi hoitaa kaikkea laskujen maksamisesta kodin remontointiin edes siskoja ei löydy. Ei ole naispuolisia ystäviä; ei kukaan ole halunnut olla minulle vain ystävänä. 

Varmasti näinkin. Tämä oli nyt kuitenkin vertaistukiketju naisille. Sinä voit tehdä oman <3 

Vierailija
25/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaista äitiä, joka rientäisi paikalle kuin tarvitaan. Saatikka että olisi naista, joka olisi rinnalla ja hoitaisi asioita, niin ettei yksin tarvitsisi hoitaa kaikkea laskujen maksamisesta kodin remontointiin edes siskoja ei löydy. Ei ole naispuolisia ystäviä; ei kukaan ole halunnut olla minulle vain ystävänä. 

Miksi ?  oletko ilkeä/väkivaltainen ?

Jos et ole, kysy siivousapua joltain naiselta, ja maksa vaikka imurointi-tiskaus esim: 30 ekee ? Onko liikaa ? Siitä voi kehkeytyä ystävyys/kaveruus, tai sitä kautta. 

Kansalaisopiston harrastuksista, joukkuelaji harrastus, - lehteen ilmoitus: etsii ystävää,  voi löytyäkin. Kokeilkaa miehetkin.

Vierailija
26/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polkupyörästä meni kumi puhki ja olen nyt kulkenyt kävellen 3 viikkoa töihin, kauppaan ja harrastuksiin. 

Miksi paikkaa kumia tai vaihda uutta? Ei siihen muuta kalua tarvita kuin työkalut.

Mahtaako naiselta onnistua tuo? 

Vierailija
27/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä? Etkö ole koskaan huomannut, että miehellä saattaa olla enemmän fyysistä voimaa tai kotoa omalta isältä opittuja taitoja, joita en ainakaan itse naisena ole koskaan tehnyt.

Vierailija
28/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kaipaa mitään isähahmoa elämääni näin aikuisena. Se vaan ärsytti kun se oli kylässä ja käyttäytyi kun olisi sen koti, huolehti ruuanlaitosta, siivoamisesta tms. puolestani. Tahdon kyllä ihan itse omat asiani hoitaa.

Vierailija
29/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin mieskeskeinen? Oletko niitä ihmisiä jotka arvostavat vain romanttisia suhteita miesten kanssa ja heittävät naistenväliset ystävyyssuhteet romukoppaan? 

Ei mullakaan ole elämässä ikinä ollut mitään miestä, ihan isän puutteesta lähtien, mutta en kyllä koe että yksin pitäisi pärjätä. Mulla on ihana äiti joka on opettanut kaiken mitä stereotypisesti miehet opettavat, eli autojutut, ruohonleikkuu ja grillaaminen, jne. Lisäksi on sisko jonka kanssa puolin ja toisin autamme toisiamme. Ja vielä kavereita ihan lapsuudesta asti. 

Jos perustat elämäsi miesten ympärille, saat aivan varmasti pettyä. 

Vierailija
30/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä femakkojen unelmia. Totuus on että harva pärjää yksin, ei edes ns. yksinäiset sudet, ei edes miehet. Yhteiskunta tukee tavalla tai toisella kansalaisia, niin miehiä kuin naisia. Joo, voit tulla rahallisesti toimeen mutta totuus on että et edes huomaa tai ymmärrä ympärilläsi toimivaa yhteiskunnan tukiverkkoa.

Vierailija
31/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miespuolinen ystävä. Älkää olko kateellisia, kun meidän asiat kiinnostaa joitakuita liikaa, ja puhutaan ties mitä.

Ei ole veljee, eikä kukaan puolustanut mua koulu aikana, kun oli väkivaltaista kiusaamista poikien taholta.

Että itkin ja menetin elämän halunkin, ja muutama väkivaltainen mieskumppani aikuisempana.

Päätin että mun seurustelut on seurusteltu.

Tekin voitte löytää miespuolisia hyviä ystäviä vielä, jotka haluatte ja naispuolisiakin,  toivon teille hyvää elämää    <3

Vierailija
32/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
33/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi haluta olla sinulle (vain) ystävä?

Vierailija
34/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polkupyörästä meni kumi puhki ja olen nyt kulkenyt kävellen 3 viikkoa töihin, kauppaan ja harrastuksiin. 

Onko Youtubessa videoo renkaan korjauksesta ?

JOS EI, TEHKÄÄ MIEHET SELLAINEN, Kiitos.

Vierailija
35/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet noin mieskeskeinen? Oletko niitä ihmisiä jotka arvostavat vain romanttisia suhteita miesten kanssa ja heittävät naistenväliset ystävyyssuhteet romukoppaan? 

Ei mullakaan ole elämässä ikinä ollut mitään miestä, ihan isän puutteesta lähtien, mutta en kyllä koe että yksin pitäisi pärjätä. Mulla on ihana äiti joka on opettanut kaiken mitä stereotypisesti miehet opettavat, eli autojutut, ruohonleikkuu ja grillaaminen, jne. Lisäksi on sisko jonka kanssa puolin ja toisin autamme toisiamme. Ja vielä kavereita ihan lapsuudesta asti. 

Jos perustat elämäsi miesten ympärille, saat aivan varmasti pettyä. 

Miksi ei saisi haluta miestä avuksi, tueksi ja turvaksi? 

Vierailija
36/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä femakkojen unelmia. Totuus on että harva pärjää yksin, ei edes ns. yksinäiset sudet, ei edes miehet. Yhteiskunta tukee tavalla tai toisella kansalaisia, niin miehiä kuin naisia. Joo, voit tulla rahallisesti toimeen mutta totuus on että et edes huomaa tai ymmärrä ympärilläsi toimivaa yhteiskunnan tukiverkkoa.

Hienot aasinsillat rakensit tuossa. Eihän tässä nyt ihan tuollaista yksinpärjäämistä tarkoitettu.. 

Vierailija
37/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa se on käytävä läpi, että mies ei ikinä halua olla pelkästään ystävä.

Vierailija
38/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä? Etkö ole koskaan huomannut, että miehellä saattaa olla enemmän fyysistä voimaa tai kotoa omalta isältä opittuja taitoja, joita en ainakaan itse naisena ole koskaan tehnyt.

Kyllä minulle äiti opetti kaikki noi. Eikä miehelläkään mitään rajattomia voimia ole, joihinkin hommiin tarvitaan kone. Esim. pyörän korjaukseen ei tarvita sellaisia voimia mitä naisella ei olisi.

Vierailija
39/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Youtubessa videoo renkaan korjauksesta ?

JOS EI, TEHKÄÄ MIEHET SELLAINEN, Kiitos.

Tee itse.

Vierailija
40/94 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisopistot,  -  Joukkue-laji harrastukset,  - lehti-ilmoitus ystävän etsintään(toimitus tietää vain

osoitteesi mistä haet vastauskirjeet) Löytyy ehkä ystäviä.

Kokeilkaa naiset ja miehet !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan