Olen uskomattoman pettynyt ihmisiin
Kommentit (126)
Teette sen virheen että teillä on odotuksia muita ihmisiä kohtaan.
EI odotuksia = ei pettymyksiä
Sama. Teininä elin siinä luulossa, että aikuiset ovat kypsempiä ja asiallisempia.
Aikuiseksi tultuaan on tajunnut, että monet aikuiset ovat epäkypsempiä ja alhaisempia kuin monet teinit.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei oliisi.
Erityisesti vihervasemmiston hörhöihin.
Minulla oli kaveri, ei ole enää. Halveksi ja aliarvioi minua koko ajan. Asun paremmalla alueella kuin hän. Olen korkeammin koulutettu kuin hän. Kaikki on parempaa kuin hänellä. En kersku asioilla i enkä halveksi häntä. Silti vaan mitätöi. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin katkaista välit.
Vierailija kirjoitti:
Teette sen virheen että teillä on odotuksia muita ihmisiä kohtaan.
EI odotuksia = ei pettymyksiä
No kyllä on odotuksia, kun maksan työsuoritteesta. joka tunaroidaan. Eikö tämä ole rikosoikeudellinen petos?
Vikoja ja virheitä etsitään. Jos kertoo jotain omista asioista, puukotetaan selkään. Arvostellaan ja mitätöidään. Nauttii kauniista ja puhtaasta elämästä, ilman ihmisiä. Sitä ei seksiäkään ihminen tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kaveri, ei ole enää. Halveksi ja aliarvioi minua koko ajan. Asun paremmalla alueella kuin hän. Olen korkeammin koulutettu kuin hän. Kaikki on parempaa kuin hänellä. En kersku asioilla i enkä halveksi häntä. Silti vaan mitätöi. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin katkaista välit.
Tiedostat nämä asiat kuitenkin niin selkeästi, ettei se voi olla vaikuttamatta käytökseesi jotenkin. Normaali ihminen ei tällaisia edes miettisi ystävänsä seurassa.
Itseesi sinä olet pettynyt. Nyt korkki kiinni ja ulos nauttimaan auringosta
Vierailija kirjoitti:
Teit oikein. Kaverisi kuulostaa kateelliselta ja narsistiselta. Suojele itseäsi ja aseta rajat juuri tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
'Sama. Teininä elin siinä luulossa, että aikuiset ovat kypsempiä ja asiallisempia.
Aikuiseksi tultuaan on tajunnut, että monet aikuiset ovat epäkypsempiä ja alhaisempia kuin monet teinit.'
Samaa mieltä.
(Tämäkin sivusto kantaa
oikeaa nimeä: vauva.fi.)
Japanissa, jossa ihmisallergia
on suoranainen ilmiö, on heidän
tarpeensa huomioitu ja heitä
miellyttäviä räätälöityjä
palvelumalleja
on tarjolla kaikkialla.
Väestöntiheys on korkea, joten
japanilaisen on nähtävä vaivaa
saadakseen olla cityssä yksin.
*Minulta vain #13.
Hyvää viikonloppua!
Älkää vertailko.
Vain vertailun kautta saapuu
vihreä ystävä, Kateus. Jokainen
tekee parhaansa omalla kaistallaan.
Vierailija kirjoitti:
*Minulta vain #13.
Hyvää viikonloppua!
Älkää vertailko.
Vain vertailun kautta saapuu
vihreä ystävä, Kateus. Jokainen
tekee parhaansa omalla kaistallaan.
Samoin kiitos🥰
Mökille erakoituneena jo viidettä vuotta. Välillä käyn vain kaupunkiasunnollani. Naapuritkin tuntuvat jo siellä liian ahdistavalta. Mökillä ihana rauha. Koskaan ei ole ollut mitään häirötekijöitäkään. Rakastan niin istua mökin terassilla ja katsella järvelle. Lukea illalla mökin parvella kirjaa. Pieniä, mutta niin suuria nautintoja. Ihmisistä en ole koskaan tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Mökille erakoituneena jo viidettä vuotta. Välillä käyn vain kaupunkiasunnollani. Naapuritkin tuntuvat jo siellä liian ahdistavalta. Mökillä ihana rauha. Koskaan ei ole ollut mitään häirötekijöitäkään. Rakastan niin istua mökin terassilla ja katsella järvelle. Lukea illalla mökin parvella kirjaa. Pieniä, mutta niin suuria nautintoja. Ihmisistä en ole koskaan tykännyt.
Täydellistä elämää.
Mäkin oon pettynyt. Sain väärät kortit.
Miksi?